BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 21.06.2005.

idemo dalje................

nema veze kaj je jebenih 3.42 ujutro... i nema veze kaj je debilni pandijelek... nema veze
ja sam svejedno imo znojne pazuhe danas, svejedno sam dragog profesora gledo s treptavim pogledom "o čem ti pričaš. dragi starče?!" kad me pito neke pizdarije na ispitu...

ni to nema veze... nema veze ni kaj sam po izlasku s ispita punih 20 sekundi bio slobodan i već nakon toga smo pičili prema jebenom istoku grada na roštilj koji je obilježavo sve ispite koje je ekipa dala u zadnjih par dana...

nema ni veze kaj sam se svađo s komarcem noćas... majstor je već vjerojatno svjestan da se s mojom krvlju baš i neće proslavit, pa je zujo ka da je malouman... pikni me, idijote! i dovedi frendove! samo jebeno začmrlji! bat jebiga, frajer nije baš razumio hrvatski, pa sam se moro čak okrenut na drugu stranu i zaspat....

niš nema veze, ljudi..... ima samo veze da nam je u četvrtak bilo PREJEBENO!!! za detalje, morat ćete me upoznat i pitat kaj je to bilo.... il me već znate.... meni je isto....

nema veze


n.p. ZVONKO ŠPIŠIĆ - 40 godina s glazbom


P.S. za djevojke, za tijelo njeno, za moreno
za ljeto, dugo i lijeno
za klošare, nek dignu čaše
za vaše i naše, jel svima tako paše...

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: