BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 30.05.2005.

fali mi mjuza!!

eto ga. 4 dana šljakice, krečenje, šarafljenje, odšarafljivanje, zabijanje, šmirglanje, hoblanje itd. mislim da je 95% posla gotovo i još malo počinje poso tipa preslagivanje cdova i spremanje skripti i pizdarija s faxa. al kaj sam htio reć... tak, ja, razmišljajući unaprijed, poslažem hrpe novina po podu da ne zaserem baš cijeli parket. i počnem krečit. i ide to polako. samo kaj je vruće u pizdumaterinu. inače se znojim najviše po faci, pa sam sjeo na neki stolac da si pobrišem znoj. i u tom odmoru blejim u pod i na jednom listu novina piše podnaslov:

"U 31. KOLU Prve HNL Dinamo je s Pulom odigrao bez golova, Zadar je na svom terenu svladao Međimurje rezultatom 1:1, dok je Osijek razbio Kamen Ingrad 3:0."

ajde, i oni koji ne prate nogomet skužit će zakaj sam stavio ovaj citat. i tak, malo me to razveseli, stanem opet na noge, rukama žutih od kreča, faca mi je ko da imam masku, hlače i majica neprepoznateljive, nastavlja se krečenje...

al najviše sam zbunjen kaj mi je soba bila u totalnom kaosu i sve je bilo prekriveno s nekim najlonom tak da nisam mogo ni do svoje linije, ni do TVa, ni to kompa.... dolazim na večer doma, odem se spišat, oprat zube i NEMA "sjest malo na net, pogledat telku, slušat neku najdražu mjuzu"... NEMA! kaj mogu? ić spavat. legnem i nekaj fali. nemrem zaspat... sad sam bar komp iščupo iz tog kaosa, al još sam lud.... tolko o ovisnosti o tehnici..........

n.p. NIŠTA - ništa

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: