BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



subota, 07.05.2005.

destroy all you see... time to the world... change everything

eto ga... čuftek veli da mi se blog već usmrdio ko on poslije probe (vjerujte mi, to je svaki put)... pa je vrijeme da vam nekaj napišem...
ko i svaki predsjednik nakon duuuuuge predizborne kampanje, obećanja i planova, došlo je vrijeme da se i ja malo opustim i uživam... jer, kakva bi to bila država u kojoj si predsjednik ne bi dopustio malo zajebancije... eto ga... auto sam uzo.... murija me zaobišla... pOOOOpio sam.... sve je ispalo oke...
makar... priznajem, izlazeći iz auta čuo sam ptićice kak milo pjevaju "dobro jutro"... a ja tek idem spavat... i još prije post napišem!!! ODVRATNO....

jer...

koja je razlika između svinje i muškarca?
......

svinja kad se napije ne postaje muškarac....

to vam sve govori...
držte se, domi je s vama!

n.p. JOSS STONE - daljeneznam

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: