BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 22.04.2005.

let's eat!

LJUDI! znate kaj ima novog?! ... niš...
ovaj prošli post mi je tolko otvorio apetit da sam se danas nabrijo na pivicu ko da sam na maturalcu u osnovnoj školi... predavanja su bila tolko brutalno dosadna da sam samo buljio u ekran i promatro kak se neki prozorčić di piše "No signal. RGB" miče po ekranu... onda je došlo na red slanje poruka da "se večeras vidimo na pivi" i dan je polako odmaglio pred kraj... neću sad srat o vikendu jer sam skužio da mi već polako i četvrtak ulazi u vikend jer mi je cijeli dan petak u glavi...

sutra će se brijem fakat desit taj ultimativni roštilj i mislim da ću popit par gemišta i utrpat u sebe čevapa dovoljno da se nahrani... ma neću se sad ni probat zajebavat, jer će mi neki borac za ljudska prava ostavit neki srcedrapajući dubokoumni komentar tipa "kako možeš to reć kad tolko ljudi gladuje?!" ili "kak možeš jest čevape? pa jel ti znaš kaj stavljaju u njih?!" ili onaj najgluplji "kak opće možeš jest meso?! pa to su bila živa bića!"

jebiga ljudi! ja jedem kaj ja hoću i nikom ne serem kaj u sebe trpa soju pripremljenu na način da izgleda, miriše i ima isti okus ko hamburger. jedite, ja sretan i zbog vas i zbog sebe... a čevapi? naš kaj? stavite u njih govno od deve začinjeno sa slinom od bizona, i ak će imat onakav okus kakav imaju, pojest ću ih s guštom!

to vam je tak ljudi, zbilja me velika životna pitanja muče...:)

n.p. FOO FIGHTERS - the colour and the shape

P.S. neki od vas se sjećaju kad sam si ono razvalio prst i nokat na njemu. e, pa... evo ga, prošlo je nekih 5 mjeseci i od dana današnjeg može se reć da je oporavak završio i da se tek od danas može reć da se više niš ne vidi... dakle, 5 mjeseci. ovo je poučni podatak koji imajte na umu ak idete polupijani po mraku sjeć drvo za kamin. ova priča je tolko poučna da si razmišljam dal da ju proslijedim uredništvu i da ju stave na naslovnicu www.blog.hr....

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: