BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 19.04.2005.

Piva, religija...

čudno, al moj prošli post je uznemirio duhove i ne vjerujem da je pišanje cure u pisoar zainteresiralo više ljudi, nego npr. opis festivala na kojem sam bio ili jednog pivopijskog izleta u Francusku... ljudi, ja tu pišem ono kaj proživim, ono kaj mi padne na pamet i ono kaj mi se piše... žalim vas ak vas to živcira. da svi budu sretni i zadovoljni, želim svim da pišaju u pisoare, dečkima da rade ženske stvari i curama da rade muške stvari...

Piva. skužio sam da fakat volim pivu i da nekad po ljetu ima jaaaako puno stvari koje bi dao samo da mi neko usred jednog bezbrižnog vrućeg dana u ruke tutne hladnu, znojnu flašu s pivom. svejedno je, ožujska, karlovačka, laško, heineken, bavaria, kalamburgud... sve će ispunit svoju ulogu, jedino kaj ću uvijek potrošit još punu minutu traženja nečeg drugog prije nego ustima prinesem President's Choice ili Tuborg...
Moja soba, ja, ekipa, dobra volja (ne nužno) i pive... godinama nerazdvojni... Uvijek je bila s nama. Kad Hrvatska osvaja treće mjesto u nogometu, Hrvatska osvaja miljon medalja u rukometu, kad nas Ivanišević tjera da padamo ispite gledajući kak radi double faultse, kad je subota, kad je petak, kad je nekome rođendan, u utorak na večer, kad se nema para za trošenje u bircu, kad se slaže komp, kad se ugovara tulum tulumom, kad se sluša mjuza, kad se gleda voljeni klub kak se koprca na donjem dijelu ljestvice, kad su praznici u bilo koje doba dana, kad se čeka da odemo na termin, kad se proslavlja položen vozački, nakon prvog ispita, drugog ispita, dvajstrećeg ispita, 37. ispita (to je ujedno i zadnji do sad)..... i danas...

jedna mala rupa između predavanja posjela nas je u birtiju i usta sirota sama izgovaraju "Ja ću pivu." konobarica pita "Pol litre?". "Jok, 0.03... da, pol litre!"
ta bezazlena piva pretvorila se u njih pet i u odjebavanje predavanja od 4 do 7... Ali, piva se potrudila da i to malo grižnje savjesti, koja bi se moooožda pojavila, izbriše činjenicom da se ta predavanja baš danas nisu opće održala... Baš danas...
I to vam je studiranje... I to vam je piva... I to vam je piva... I to vam je studiranje...

SLIPKNOT - subliminal verses

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: