DOMENICO

srijeda, 27.07.2022.

Jednostavno, volim te !




Jednostavno, volim te !

I ne pitaj za razlog, jer razlozi u ljubavi ne postoje

i ne pitaj od kada, jer ni vrijeme ne postoji,

ono se broji od našeg susreta,

od dodira naših duša u svemiru,

od trenutka kada su nam suđenice ispreplele prste.

I nije to zbog oblutka i povjerene tajne,

gugutave grlice, grgoljavog potoka,

zabiserene školjke ili iscrtane duge,

nije to ni zbog trenutka kad sunce uranja u more,

ni komadića neba što si mi stavio u dlan,

ni suza ispod mojih trepavica,

ni tebe dok spavaš u mom snu,

ni pjesme cvrčka, ni uzbibanog mora

ni našeg pritajenog smijeha na zvijezdama.

Ne pitaj, jednostavno , voli me,

kao što ja volim tebe, zbog tebe,

kao što ja,

jednostavno, volim te !



napisala naša Vesna Pinklec...



danas mjesec dana da nam je partila....




- 17:38 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

  • DOMENICO u HR


sat