< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI:On/oFf

~¤nesto.o.ovoj.ludoj.

Dizajn_by:_aNdRe_ ...Eeeee...

Image and video hosting by TinyPic

ime.ove.lude.je.hm.
samo.malo.ah.da.
hh.domenika.ali.
naravno.da.cemo.
to.ime.skratit.kao.npr.
dome.ili.demonika.(predugo).
ili.nika.ili.luda.vjeverica.hh.
dome.je.visoka.debela.ima.
kratku.kosu.(bush.kosa.).
inace.trenira.plivanje.vec.hm.
6.godina.i.dome.voli.:
-ovaj.blog.
-ipod.
-glazbu.
-hajduk.
-svoje.frendove.ma.ovako.cemo.
svrstat.cemo.ih.znaci:
-iz.dbk.su.:nika.paki.dea.major.bija.
angela.nera.anel.zana.mime.nikolina.
ivan.roko.ma.itd.neda.mi.se.nabrajat.
a.sad.iz.
-zg-a.:iva.sara.nona.tina.marija.sime.
luka.toni.karlo.zohar.ines.karla.perina.matea.
metelko.mileticka.lu.đomonika.itd.
uh.napokon.nabrojali.frendove.a.sad.nastavljamo.
s.onim.sta.dome.voli.:
-pizzu.
-mekic.
-6.b.zg.
-6.a.dbk.
-6.a.zg.
-delfin.
-itd.
-a.sto.dome.ne.voli.:
-strebere
-narodnjake.
-umisljene.
-matematiku.
-šminkere.ili.šminkerice.
-itd.
a.dome.vam.slusa.punk.rock.i.metal.
pa.u.to.spadaju.:
-green.day.
-guns.n.roses.
-metallica.
-rolling.stones.
-linkin.park.
-malo.prljavog.kazalista.
-malo.dina.dvornika.(i.ako.to.nije.ni.punk.rock.ili.metal)
-nightwish
-itd
ja.mislim.da.bi.to.trebalo.biti.to.

***LINKOWI***

Nikin blog
moj i besticin blog
jelenin blog
anin blog
pakin blog
desin blog
lucijin i inesov blog
tenin blog
b.f.f-7.c
lukrin blog
zanin,marijin i angelin blog
pakin i desin blog
zanin blog
nerin i marijin blog
morojev blog
inesov blog
pakin i nikin blog
josip-nikin brat
gadura dizajn
nikini awatari
bubsi design
zvijezdica diz
mala glupacha dizajn
mala curica diz
iwin blog





UPOZORENJE:
inace....owo su naj cool blogowi
koje sam za sad skupila pa im puno komajte....

HWALA NA RAZUMIJEVANJU!!!

by:(=****domec****=)


















~°°slike.jeeee.

green.day ...

Image and video hosting by TinyPic

guns.an.roses...
Image and video hosting by TinyPic


linkin.park...
Image and video hosting by TinyPic

rolling.stones...
Image and video hosting by TinyPic

metallica...
Image and video hosting by TinyPic

utorak, 30.09.2008.

ubija me onaj prosli post

a ljudi moji doslo do
promjene posta jer
je mene onaj prosli
post izludio dosadio
mi ko neznam sta ma
nema veze doslo meni
da nesto drugo napisem
inace znate da je moja
b.f.f. iz zg-a iwa napravila
blog pa joj vi komajte
tako da kliknete TU
a i ztnate da moja b.f.f
iz dbk-a nika koja ima
blog pa joj komajte tako
da kliknete OVDJE
to je bilo swe za weceras
godbyeXD


OWO JE ZA MOJU IWU ...

Boomp3.com


Boomp3.com


Boomp3.com



- 19:41 - KoMmaJ (101) - PrInTtAj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.