dome29

petak, 23.06.2006.

da...da.....

da...da... kako li sam se tek iznenadila kada sam saznala da u ponedjeljak u 19.00h imam dodjelu priznanja u glazbenoj školi!!! a kako je sve to počelo? pa odlaskom na državno natjecanje u suvremenom plesu koje se održalo u varaždinu! bilo je super. zapravo bilo je fenomenalno. što da vam kažem! bili smo tamo tri dana vidjeli smo puno zanimljivih stvari i puno slatkih dečki!!! i na natjecanju smo dobro otplesali i osvojili smo drugo mjesto!!! bilo nam je stvarno odlično! a kad smo došli u zadar dobili smo nagradu od zadarske županije to jest dobili smo CD romeo i julija i besplatnu članarinu u gradskoj knjižnici... to mi je bilo drugo sudjelovanje na državnom natjecanju i stvarno sam se odlično provela! moram zahvaliti silviji, gini i marti na odličnoj zabavi! njih tri su stvarno super! I tako nikad kraju izneneđenja! počela sam gledati svoj život drugim očima to jest u pozitivnom smislu i više me nije briga što će drugi misliti o meni jer ja imam svoj život , svoje prijatelje, svoju obitelj i sve svoje! velika pusa svima koji mi dolaze na blog i onima koji mi ostavljaju komentare!!! i nadam se da će vas biti još više!!!!smijeh

- 13:03 - Komentari (40) - Isprintaj - #