Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA:

Jooj , pa neznam ... pričat ću vam općenito o mom životu i o stvarima koje mi se događaju...

LANCE SREĆE I OSTALE GLUPOSTI PRIJAVLJUJEM!!!





If you need me...

domac099@net.hr
091/887-****

Hehe , odgonetnite....roflroflnut

Blogovi koje čitam... obavezno posjetite... :)

SRKY
KETY
BRUNO
MATEJA
DJONA
TINKA
HIPPIE-LEGENDARNA ŽENSKA

...::Paula::...
Agi=)
Dora(Zaprešić)
Zujimir










Odrojavanje od 29.06.2007.

Free Site Counter
Free Site Counter

O meni

Pa ovako zovem se Domagoj... Nekad smotanyes , nekad često naporan i dosadannono, voli razmišljati....jako...bang ...imam puno obaveza pa često preko tjedna nemogu van... a što ću...bavim se latinoameričim plesovima... i plešem sa Ivonom ... i tu je kraj prići o latinoameričkim plesovima... neki ljudi misle svašta o meni ali kad me upoznaju promjene mišlenje (barem se nadamrolleyes)... volim se isticati i ako me nešto zanima želim SVE saznai o tome...pa ponekad izgleda ko da se ulizujem... NE ULIZUJEM SE ...to vjerovatno tako izgleda jer mi je stvarno stalo kakvu ću ocjenu imati... lud!!!, nčeg me nije sram , volim raditi sranja ali izvan škole , što mislim to i kažem , volim izraziti svoj stav... mrzim lažni sjaj i snobove ... nevolim ljude na koje se ne mogu oslononiti i koji ne ispune svoje obećanje... TO MRZIM ....često se znam pokajat zbog svojih postupaka... ali svi učimo na greškama...

MOJI NADIMCI:
-SHORTY
-DOMAC
-NEDUG
-KRATI
-DUGI

OPĆENITO :
IME: Domagoj
PREZIME: Da ne bi reko....
ŽIVIM: u Sisku , smrdljiv grad
ROĐEN : 12.9.93´
HOROSKOP : Djevica
RAZRED:7.c , uskoro 8.c. sad će kraj....nut
ŠKOLA :Viktorovac

EKIPA:Mislav,Tonka,Petra,Staš,Luka,Bruno,Kety....joj ima ih jaaakkkooo puno.....
DRUGIMA PREPORUČUJEM : Iskoristite svaku priliku jer nikad neznaš kad će dobiti drugu , na prvo mjesto stavi sebe i nemoj muljati jer će ti se kad tad to vratiti !!!

Anketa

subota, 23.06.2007.

....javljam vam se iz internet caffea....

Ljudi evo ja vam se javljam s maturalca... sretno smo stigli u Velu Luku... to vam je malo mjesto... može se doći samo trajektom... pa smo se drmdali 3 sata s trajektom.... evo sad idemo na ručak... koji vjerovatno neću pojesti jer je hrana .... uglavnom jadna... pa onda idemo na kupanje... Idemo sa nekom brodicom... sutra su dani Vele Luke pa će biti fešte... hehe ... e ja vam se vraćam u utorak .... al vam neću napisati novi post sve dok ispod ovog posta ne vdim 130 komentara.... o vama sve ovisi.... e ja sad idem.... ajd pozdrav....


POZZmahwavemahwavemahmahwavemah



| komentari (320) | print | # |

<< Arhiva >>