Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA:

Jooj , pa neznam ... pričat ću vam općenito o mom životu i o stvarima koje mi se događaju...

LANCE SREĆE I OSTALE GLUPOSTI PRIJAVLJUJEM!!!





If you need me...

domac099@net.hr
091/887-****

Hehe , odgonetnite....roflroflnut

Blogovi koje čitam... obavezno posjetite... :)

SRKY
KETY
BRUNO
MATEJA
DJONA
TINKA
HIPPIE-LEGENDARNA ŽENSKA

...::Paula::...
Agi=)
Dora(Zaprešić)
Zujimir










Odrojavanje od 29.06.2007.

Free Site Counter
Free Site Counter

O meni

Pa ovako zovem se Domagoj... Nekad smotanyes , nekad često naporan i dosadannono, voli razmišljati....jako...bang ...imam puno obaveza pa često preko tjedna nemogu van... a što ću...bavim se latinoameričim plesovima... i plešem sa Ivonom ... i tu je kraj prići o latinoameričkim plesovima... neki ljudi misle svašta o meni ali kad me upoznaju promjene mišlenje (barem se nadamrolleyes)... volim se isticati i ako me nešto zanima želim SVE saznai o tome...pa ponekad izgleda ko da se ulizujem... NE ULIZUJEM SE ...to vjerovatno tako izgleda jer mi je stvarno stalo kakvu ću ocjenu imati... lud!!!, nčeg me nije sram , volim raditi sranja ali izvan škole , što mislim to i kažem , volim izraziti svoj stav... mrzim lažni sjaj i snobove ... nevolim ljude na koje se ne mogu oslononiti i koji ne ispune svoje obećanje... TO MRZIM ....često se znam pokajat zbog svojih postupaka... ali svi učimo na greškama...

MOJI NADIMCI:
-SHORTY
-DOMAC
-NEDUG
-KRATI
-DUGI

OPĆENITO :
IME: Domagoj
PREZIME: Da ne bi reko....
ŽIVIM: u Sisku , smrdljiv grad
ROĐEN : 12.9.93´
HOROSKOP : Djevica
RAZRED:7.c , uskoro 8.c. sad će kraj....nut
ŠKOLA :Viktorovac

EKIPA:Mislav,Tonka,Petra,Staš,Luka,Bruno,Kety....joj ima ih jaaakkkooo puno.....
DRUGIMA PREPORUČUJEM : Iskoristite svaku priliku jer nikad neznaš kad će dobiti drugu , na prvo mjesto stavi sebe i nemoj muljati jer će ti se kad tad to vratiti !!!

Anketa

subota, 16.06.2007.

ODBROJAVANJE DO MATURALCA...

Kao što vitite u naslovu , odbrojavanje do maturalca je počelo... idemo 22.6. u Velu Luku... bit će superyesyes samo da nam vrijeme bude ok.... Idemo u hotel JAdran koji je u samom centru... tamo će još biti učenika iz 5 škola... ufff bit će nas puno....

EVO VAM SLIKA VELE LUKE....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠTO MI SE DANAS DOGODILO...
Ujutro sam imao privatni ja i Ivona s Matijom standard... i vratio se ja u 10 h... rekao sam mami da idemo kupiti kupaljke za maturalac... i mi ošli tek za sat vremena... jer se ona cijelo vrijeme spremala...burninmadburninmad za poludit... uglavno došli mi u stelu i odabro si ja neke crne kupaće za 90 kn...moja mama bila sva sretna zbog cijene...ali njezina sreća nije dugo trajala...winkwink jer sam si našao krem nike kratke hlače i morala mi ih je kupiti.... hehhehe... to ti je tako kad štediš na kupaćim... i onda smo ošli u INTERŠPAR... točnije S.Oliver... tamo si je kupila smeđu majicu... a ja sam joj pokazao kratke smeđa hlače koje koštaju 399... rekla je kak su divne a kad je vidjela cijenu ... odmah je izmišljala da nešto im fali... heh... kako prozirno... eekeek al ja sam onoj ženski na blagajni dao broj telefona pa će me nazvati kad bude sniženje... MORAM IMATI TE HLAČE ...yesyes i tako mi se vratili doma sad...


POZZ DO SLJEDEĆEG POSTA....wavemah



| komentari (43) | print | # |

<< Arhiva >>