< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Što vam reći, dobrodošli u ludnicu...Na ovom blogu čitat ćete o mom jadnom i dosadnom životu.....Barem ćete se smijat....he he....To vam je par riječi, a ostalo ćete vidjet sami...

OBAVEZNO POGLEDAJ...

PAR RIJEČI O MENI....

Ja se zovem, tj. zovu me Monika. Na svijet sam došla prije 17 godina....he he....još jedna budala više....Živim u METROPOLI Botinec...Idem u 3. razred jedne škole...heheh...više uzaludne...tam su vam svi ludi...he he.... slušam sve, al' jedino kaj nemrem smislit je tehno...Volim sve što vole mladi....he he...Obožavam žutu boju, peseke, kao što se može vidjet na slikama...he he....a ima ih puno...za poludit....he he.... Ne volim dvoličnost, ljubomoru radi gluposti, tvrdoglavost....a sama sam JJAAAKKKOOO tvrdoglava. Ne volim bahatost, oholost, škrtost, kad se neko mješa tam di mu nije mjesto...itd...ah ah... Eto to vam je par riječi o meni...ak vas još nekaj zanima sam javite....

Ovolko vas je do sad bilo...

Free Site Counters
Free Site Counters


*******




lyrics - because of you

LUDI LJUDI...ili ih sam ja tak zovem...he he

Početak svih postova

::..tonkica..::kiss

::..kivica..::nut

:..sinek moj..:thumbup

::..ćiro..::no

::..deeea..::njami

::..maaare..::headbang

::..jelavić..::nono

::..ludače..::mad

::..lovrooo..::zujo

::..smiljo..::rofl

::..memy..::zijev

::..beettica..::zubo

::..ninaaa..::yes

::..carica..::mah

::..vuzem..::smokin

::..melisa..::rolleyes

::..daniel..::wave

::..hugolina..::smijeh

::..slatkica..::wink

::..maja..::bang

::..srce ludo..::greedy

::..sis..::blabla

::..marac..::zaliven

::..Gugy..::dead

::..spotovi..::eek

pa3sha


.....MOJE STVARČICE.....

Myspace



MySpace Layouts



LJudi
Uzalud
Bježite
Ako se
Volite


Myspace layouts



myspace layout



MySpace Layouts



...Nije grijeh voljeti onoga koga si mrzio, ali je grijeh mrziti onoga koga si volio...

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



SAMO ZA VEKYA....he hesmijeh

Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Jelda da su slatki????....he henaughty

Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MOJ ŽIVOTNI MOTO JE.....nut

Živi svaki dan ko' da ti je posljednji....!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts



Suze su jedini najbolji prijatelji u životu jer kad te svi napuste onda se one pojave

blog

blog



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

image hosting

S. Valentine images



JEDNE OD OMILJENIH SERIJA....OBOŽAVAM IH

blog Layouts

blog Layouts



blog layouts

blog layouts



blog images

blog images



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Nemoj me gledati,
Dok te gledam,
Jer drugi koji nas gledaju,
Gledajući kako se gledamo,
Pomislit će da se volimo...


myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Evo vam jedne preslatke bebe.....cerek

MySpace Layouts

MySpace Layouts



JA sam bolesna jeldaaaa....hehheheheheh.....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Da, da....Ja sam vam lavica....hehe...04.08.

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



Moj PASEK...kak je slatkaaa....jeldaaa

MySpace Layouts

MySpace Layouts



*****

Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting










Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Pitam se što je sreća,
jer je nikad nisam imala.
Pitam se kakav je to osjećaj,
jer ga nikad nisam osjetila.
Pitam se kako se doživljava
jer ga nikad nisam doživjela,
otkad tebe znam
sreću još nisam upoznala...


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I like him.....hmmmmmmm.....

MySpace Layouts



Život je ponekad poput luka,
oguliš ga pa plačeš....


Myspace layouts



MySpace Layouts



myspace layout



...KIŠA....
...poslije kiše duga...
...TI...
...poslije tebe tuga...
...JA...
...poslije mene druga...


MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Uživaj sporije da bi ti život duže trajao!!!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Prosjače stari,
isti smo mi,
ti tražiš čašu vode,
a ja kap LJUBAVI...


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ništa na svijetu tako ne boli kao kad srce uzalud voli...

layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Zašto si tako lijepa, a ipak tako glupa?
Lijepa sam da bi se ti zaljubio u mene, a glupa zato što volim budalu kao ti...


Myspace layouts



blog layouts



MySpace Layouts



RUKE ti kažu: OSTAVI GA
SUZE ti kažu: ZABORAVI GA
Al' ti SRCE kaže: VOLI GA


MySpace Layouts



MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



Evo vam par sms porukica....hehhe

Možda nisam kap al tiho padam, možda nemam
nade al' tebi se nadam, možda nemam sreće
al' ti si meni sve, možda ja tebe volim
a ti mene ne!!!???


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Najnovija istraživanja, pokazala su da osobe
koje nikada nisu doživjele dobar seks
pri čitanju poruke mobitel drže u
desnoj ruci!!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Dovoljna je minuta da ti netko zapne za oko,
jedan sat da ti se netko svidi,
cijeli dan da nekoga zavoliš, ali je
potreban cijeli život da nekoga zaboraviš!!!


blog layouts

blog layouts



Maleni moj cvijete, tebi mi misli lete,
kao mravi u travi motaš mi se po glavi.
Bubico moja mala, ovo nije šala,
pusu za laku noć, šalje ti
jedna mala budala!!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts



U duši sam dijete koje ne zna mrziti,
U životu sam putnik koji uvijek nađe
pogrešan put, a u stvarnosti sam
budala koja uzalud voli...


layout for myspace

S. Valentine images



Moja ljubav za tebe prestat će,
kada slijepi slikar naslika zvuk
padanja latice na stakleni sag dvorca
koji čak i ne postoji....


layout for myspace

S. Valentine images



Pretvaraš kamen u prah, suze u smijeh,
tamu u svjetlost, tren u viječnost,
godinu u vijek, otrov u lijek...
Pošto možeš sve pojavi se i....
poljubi me!!!!


MySpace Layouts

S. Valentine images



Ako tražiš rame za plakanje, srodnu dušu,
nekoga da ga držiš za ruku,
nekoga kome se možeš povjerit...
Ne do ti bog da se meni javiš,
jer ja sam ti samo za sex....


Myspace layouts

Myspace layouts



Tako lijepo lice, takva frizura, te
tajnovite oči, zansoan pogled,
poljubac kao u bajci, no dosta o
meni....kak si mi ti danas...???


MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ako me ikada ranis u dušu, upotrijebit ću samo jednu kletvu - DAO BOG DA TI MOJE USNE BILE JEDINI LIJEK I DA BEZ NJIH BOLUJEŠ ZAUVIJEK!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Dok pod svijećom pišem ovo pismo u sobi je tama, vidim sjenu na zidu, sjena je sama, srce mi je hladno, mislim da se ledim...pošalji mi poruku AKO TI IŠTA VRIJEDIM....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Znala sam da mi se sviđaš, još od prvog dana, ali mikroskopom nisam mogla vijdeti koja ti je mana...ako ti smeta, jebi ga, srce boli, sviđaš mi se....SORRY!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kad bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo:
100% POSEBAN
boja - VESEO
tip - JEDINSTVEN
cijena - NEPROCJENJIVA


blog layouts

blog layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Customize your blog

Customize your blog



Život je jedan začaran vrt u kojem cvjetaju LJUBAV, BOL & SMRT....

MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Volim te jer ti si moje sve,
ti si moj san,
ti si moja istina,
ti si moj grijeh i moja sudbina....


image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28







 

[nedjelja][06.01.2008.]

dugo iščekivani post...

jeep jeep....eeej ljudii...za početak sve najbolje u ovoj prekokrasnoj novoj godinismijeh....želim vam svima punoo svega...haha...pa si vi mislite čegaa...haha...a dobro pomoći ću vam...punoo paragreedy, komadanaughty, sexawink, zdravljayes...to vam je najbitnije, jer bez zdravlja vam nema ništ od toga kaj sam vam poželjela...haha...je da ziiiher...i čega još...aha da SREĆEsmijeh....hehe....ma nisam ja kriva...danas sam tootalno opičena....puklaa skrozlud....lool...ii taak...
...ide moj život...malo po malo....heh....guram ga...kad zapne...šutnem gazujo...tak da onoo....zanimljivo vam je to....i daaa...nooova goodinaa...je bilaaa....hmmmmm...jaaako jaaaako jaaako interestingnaughty.....aaah baaš mi je bilo predobronaughty....bili smo u svima već poznatom DVD-u....heh....ihhh...baaš je biloocerek....hahaha....aaah....kad se samo sjetimcerek....hahaha...
....ii daa...kaj još...ovaj post sam napisala...jer znam da ga svi željno iščekuju...i već je pol kompjutera porazbijanolud...jer svaki put kad se dođe na moj blog...isti post...i ondaa ljudi razbijaju kompjuteresmijeh...hehe...jee daa ziiher....
...škoola prošla dobro....heh....nadam se da će tak bit i u drugom polugodištuyes....bez poopravnih...i svega ostalog....haha....aaah...u redu mi je to sve....da da....
...ljubaav....cvijetaacerek....baaš nam je prekokrasno...i daanas evo tri mjesecasmijeh....i taaak....ljubavi, volim te punooocerekkiss....
...neeeda mi se niiišta....i spava mi se stalnonono...a nemrem po cijele dane spavat....i jedva čekam da škola počne....baš mi fale moje curkicesmijeh....nekak ću to sve valjda izgurat s ocjenama i to...samo zajebancije malo mi treba....eeh eh...ništa ljudi...javim vam se opeet...jednom....heh...kad mi dođesmijeh...kad mi počnu mailovi dolazit...daj više napiši taj postlud....bacit ću se s mosta ak ga ne napišeš i tolud....heh....nisam ja krivasmijeh....
...aj ljudi uživajte mi....pusssa svimakiss....posebno mom bebaachukiss....heh



[ 19 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.