dolphinlover

04.05.2006., četvrtak

ipak sam uspjela!

eh, ljudi tak imam sreće kad mi je moja frendica fino sve pokazala kak se slika može promjeniti. to je prava frendica!thumbupsmokinthumbup
pa sve u svemu sad kad imam sliku stavit ću još neke jer su mi dupini stvarno ono, naj cool životinje. a ne samo meni. pa svi kojima jesu neka mi pošalju gdije ima kakva dobra slika ili tekst. ma mogla bih o njima pisat satima ali neću. hoće i andrea malo pa se moram požuriti.
- 18:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Moj blog posjetilo vas je:

Web Counter



Cursors

Linkichi

molim vas help







Ovaj dizajn uredio je Rema

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © - Design touch by: Rema