Free Hit Counter
Nova godina - I AM DOLL PARTS - Blog.hr
31.12.2010.
Nova godina
Joj, joj stvarno bi mi bilo vrijeme da napišem post. Totalno sam se ulijenila, shame on me. Inače sutra je nova godina za sve koji ne znaju ( eto ja sam to skoro zaboravila, kad sam izgubljena u vremenu i prostoru). i tako već bi se trebala početi spremat jer inače uvijek kasnim negdje. Danas sam kao i uvijek provela u nekom svom svijetu, gledala sam Nirvanin Unplugged i odsvirala skoro cijeli set i vec mi proslo 2 sata, onda sam se išla farbat opet oko sat i pol i naravno jos oko sat na fejsu, a morala sam još i jesti i prošlo mi je popodne, a digla sam se u 12. U 7 mi dolazi Ema da se mi "prave koke koje žive na visokoj nozi" našminkamo i uredimo ( ja ću ko i u većini slučajeva imati smokey eyes i tamno crveni ruž). Ali naravno da ne može sve biti savršeno, baš sam danas dobila mengu i trbuh me užasno boli rofl i nakljukala sam se tabletama čim sam se digla, ali to me neće spriječiti da ne pijem danas :). Inače idemo kod jednog frenda i nadam se da će biti dobro kao i prošle godine iako smo tada imali manjak alkohola, sakrili su ga u veš-mašinu i njegova je majka baš tada išla izvaditi robu van. No ove smo se godine osigurali. Imam još sat i pol da se spremim a imam jos tolko toga za obaviti i sad umijesto da radim nešto korisno ja tu pišem post jer se tek danas sjetim. E da prije 2 tjedna išli smo u Cinestar gledati novog Harry Pottera i ja sam si kupila Bogomdan strip o Cobainu te Štulićevu biografiju i da prošla sam sa 4.0 :)). A pošto sam ja "prava koka" za Božić sam dobila Playboyev parfem Play it sexy (ipak sam ja ta koja je jako sexy). Sretna nova svima koji će ovo pročitati (rijetki sretnici). Idem sad očistiti totalno prljave marte.
17:09 - Komentiraj ( 13 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

O meni
My heart is broke - but I have some glue

VOLIM:
Kurta Cobaina
Hole
RIOT GRRRL
spavati
slušati i stvarati glazbu
mir...


NE VOLIM
rasizam
seksizam
cajke
biti okružena s puno ljudi
svoju primitivnu okolinu.....




Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



credits
SpeciaL [dz]. - duckdz. - x x