nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Spread your wings ( ukupno: 1) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

doll-dagga buzz-buzz ziggety-zag - Blog.hr

nedjelja, 21.01.2007.

samo je ta jedna velika crna rupa u meni... i ne znam kako je se riješiti... i ona samo raste... i uništava... kak zaustaviti... kako opet biti prijatelj... kako opet biti netko... što trebam učiniti... želim vratiti sebe... ali otišla sam...

- 22:21 - Don't just fade away ( 1 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Designed by: Nlo©