OTKACENA JA https://blog.dnevnik.hr/doky4ever

subota, 22.09.2007.

Zar opet?

tuzanVkerovatmo svi znatd dugu i široku priču moje svađe s Patricijom...Da,da...Odala mi tajne itd...A poslije me ogovarala i nagovarla cijeli razred protiv mene...E pa je k**a sam joj oprostila i opet joj bila najfrendica(tuzan) Prva 4 mjeseca bila je onakva kakva je bila o 1-4 razreda,znači bila je savim super!thumbup.Ali,početkom škole totalno se promjenila....no.Opet je postala ona KURWETINA od prije,samo još GORA.namcor.Na odbojci sam se sprijateljila s nekom Mateom i stvarno j super curathumbupsmokin,a ona je bila ljubomorna na mene jer se družim s Mateom i stećem nova prijateljstva,pa se odma priljepila uz Mariju(koju oduvijek ogovaraburninmad,priljepila se uz nju jer zna da če je jedino ona primiti)Uglavnom,sve je to ok,Marija i ona prije sve 5.Ali...(uff mrzim ovaj diocry)Počelo je pravo pravcato vrijeđanje što je za nju tako umobolnu normalnoludludmad.Ona me vrijeđala i vrijeđala,pa sa i ja počela nju...MOŽETE LI ZAMISLITI ŠTA MI JE SVAŠTA IZGOVORILA¨!!!!!!!!!!!!!????? Mislim da nemožete,pa ču otprilike nabrojati:rekla mi je da nevrijedim ni 0 lipa,da sam totalno bezvrijedna,da sam najružnija osoba na svijetu,da me SVI mrze(nebih rekla)...e ovaje dio me uistinu povrijedio:"ti si tako siromašna nemaš ni za odjeću,tata ti zarađuje tako maluuu plaću,haha,nemaš za ništa...JADNA SI! Po svemu si jadan_po izgledu.ono ruuužna si takooooo si ružnaaa i debela,po novcu-to sam rekla,i po odeći-nemaš normalnu odeću meni je moja mama kupila u Belgiji i dobii ču novu mob o 4000kn.A ti tako jadna,ružnaaaa,bože šta ti je s licem? i tako siromašna nevjerujem da češ ikad
to moći!!!" i ja bih trebala s njome biti frendica!!!! rolleyeseeknononononononamcornamcorburninmad
I prestale smo pričati,tako je najbolje jer takva dvolična kuja,kurwa koja te vrijeđa iz čista mira(kunem se svime,iz čista mira) netreba mi...
Pozz mojim pravim prijateljima:Tanchy,Lukri,Nini,Mariji,Maris i Emmimahmah

22.09.2007. u 10:52 • 28 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr