Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moja specijalnost-snalaženje, cendranje.
Image and video hosting by TinyPic

Prisežem,
ostajem ovdje dok nas
internetski račun ne rastavi.

all i wanna say is that
they don't really care about us.


buongiorno ragazzi

where lived a country boy named Johnny B. Good,
who never ever learned to read or write so well,
but he could play the guitar just like ringin a bell;)


Image and video hosting by TinyPic

put za vrapče je i više nego
jednostavan. malo skreneš i
tu si.


BLAH!


thumbs up!

*pilot snovima
*johnny boy
*Molly N. Morrison

Image and video hosting by TinyPic
you may say I'm a dreamer,
but I'm not the only one:)



credits
Design: murderscene
posro' te vrabac!
ponedjeljak, 28.12.2009.
*tuga je negativ sreće*

PET STVARI OD KOJIH MI SE SERE KAD VIDIM/ČUJEM OVAJ TJEDAN:
1. On ima takorečeno curu-.-
2. ja moram smislit govor za predsjednika, a mašta nowhere.
3. nerviraju me djeca na fejsu ispod 13!
4. kazna jer kasnim doma, halo, mama i ti si bila mlada nekad?
5. daj kaj se brinete tolko, mi smo samo frendovi:)


jeste kad imali osjećaj da ste na sedmom nebu?
i to traje, traje, i traje. traje koja dva tjedna, sve ti miriši po cvijeću.
i kad ono odjednom dođe oluja. baš ko na reklami za Skittles.
padne duga, i ti zbunjen stojiš na mjestu.
srušili mi se svi snovi. al to kod mene traje 10 minuta.
ja ću okrenuti novu stranicu i valjat se ko patka u vodi.
se one opće valjaju? mah, pusti sad to-.-
ne znam kak je curama mog uzrasta (vid me pričam ko psihić) ali ja
ne dopuštam da drugi misle da se bediram. ja se jednostavno utješim i krenem dalje. pa ak me ne voliš dobro, ak me voliš, još bolje!
Image and video hosting by TinyPic

voli vas vaša smotana Kajlava;)

| 19:07 | Komentari (28) |