o nama

ime:Dora
nadimak:Dora, Doki, Dorica, Bucka, Buckica...
razred:7.b-ne više-škola je gotova(sad smo 1.srednje..hEh)
naj frendice:Nina,Iva,Tea,
Amamarija i Kika, druga Tea, Josipa
naj frendovi:Mislav,Lux,Obad, Mamić, Pista, Strukchenko, Jaro ...font>
rođendan:9.Friendster


ImageChef.com - Create custom images



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
        

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




ime:Nina
nadimak:Nina, Ninochka, Ninushka, Ninchika, Kebab(ehehe)...
razred:7.b-ne više-škola je gotova(sad smo 1.srednje..., hEh)
naj frendice:Dora,Iva,Tea,
Anamarija i Kika, druga Tea, Josipa
naj frendovi:Mislav,Lux,Obad, Mamić, Pista, Stukchenko, Jaro..

rođendan:2.Friendster


ImageChef.com - Create custom images



Neki cool blogichi


Iva & Anamarija
moja sisterka Petra
Matea
Anja
Megx & Stela
Obad
Dea
Moany
Moana-bloger
Luana
Luana-bloger
Kika
Valen-bloger
Tea & Kika
Dodo
Vrbanka
Monika
Tajči
Lucy
Jaro
Strukchenko

Karolina
Ivona
@linchy
Daria
Valen
Tina
Jelena
coolprincess
Sara
Lucija
Valentina

Anđela

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

myspace icon

myspace icon


Ovčarićka
super cura, zna što želi

myspace graphic

myspace graphic


Anićka
super cura, otkačena, kreativna, da je nema trebalo bi je izmislit

myspace layout

myspace layout


Zrilićka
super cura,jednostavna, otvorena, obožava starke

free file hosting

free file hosting


Kika
super cura,full otkačena

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



vicevi, izreke i cool porukice

Pitaš se kako uzgajati prijateljstvo.Evo 5 koraka za početak:
1.izaberi dobro srce, 2.posadi ga u teglicu povjerenja, 3.zalijevaj ga brižnim i dobrim mislima, 4.s vremenom dodaj dodir utjehe, 5. svakoga dana ukloni suho lišće nesporazuma!


Vozi se Mujo autocestom i sluša radio.Program je prekinut i spiker govori: upozorenje, neki se luđak vozi autocestom u krivom smjeru.
Šta jedan, stotine njih!-ljuti se Mujo.


Izgubila sam vjeru u sebe, izgubila sam vjeru u ljubav, smisao života pronašla sam u igli....Sad heklam i super mi je!!


Moje srce kao vatra gori, diše za prijatelje koje voli. Sad znam zašto Bog prijatelje stvori, jer oni su nada kad sudbina boli!


Što je s tvojim mobitelom?Pokušavam te nazvati, ali ništa.Javlja se glas koji kaže:birani korisnik se seksa, molim stanite u red.Hvala!

Napisat ću na svim ciglama volim te, a onda moliti Boga da te jedna tresne po glavi pa da vidiš kako boli kad ti nedostaje onaj koga voliš.

Ako ti kažem volim te, reći ćeš šališ se, ako ti kažem mrzim te, reći ćeš nemoguće.Zato ti kažem mrzim te, ali šalim se, znam da je nemoguće, ali volim te!

Pozdravi svoje roditelje u moje ime, jer sve su na tebi napravili kako treba!

Kad bi mi netko ponudio da mi ispuni 1001 želju, prva bi bila me voliš ti, a ostalih tisuću da mi se ostvari prva!

Znam tvoje ime, znam tvoje prezime, znam gdje živiš, znam miris tvoje kose, jedino ne znam okus tvojih usana. Daj, pomozi mi, nije fer da padnem na zadnjem pitanju!!

Ti si moja bijela čokolada, moj sladoled od jagode, imaš divne oči poput čokoladnih bombona, a ne mogu te imati jer sam na dijeti!!

Na dan kad je Bog bacao inteligenciju na zemlju, ti si nosio kišobran!

Želim da k tebi tuga ne zaluta, želim da na vrata tvoga srca prava ljubav zalupa, da ti se ostvare sve želje i da ne zaboraviš prijatelje!

Uzimaš li ti...mene za zakonitog sms dopisnika, da mi pišeš pri dobrom i lošem signalu, sve dok nas nedostatak kredita i prazna baterija ne rastave?

Pita purica puricu:vjeruješ li ti u život poslije Božića?

Oženili se Mujo i Fata.Pita Mujo Fatu: Fato, mogu li te zvati Eva? Zašto? Zato što si mi prva.
A mogu li ja tebe zvati Peugeot? Zašto? Zato što si mi 206.!


Plavuša na ispovijedi:Oče, sagriješila sam, spavala sam s ocem Franjom iz susjedne župe.Je li to grijeh? Naravno da je, ti pripadaš ovoj župi!

Učiteljica:Ivice, kakve su to ptice golubovi? To su ptice serice!

Na sprovod mladog kardiologa kolege donijeli vijenac u obliku srca, kad se jedan glasno nasmije i reče: Kakav ćete meni kupiti? Ja sam ginekolog!

Što radi Slovenka između dva gola Bosanca? Smeta!

Znaš li ti od čega je umro moj prijatelj koji se godinama liječio savjetima iz novina? Od štamparske greške!

Zašto je plavušu dobro imati u automobilu? Zato što možete parkirati na mjestu za invalide!

Dođe MUjo kući zatekne Meksikanca na Fati pa drekne: Šta to radiš, ba? Karamba!

Kada kažem da sam bila lijepa, to je prošlo vrijeme, a kad kažem da sam lijepa, to je, Ivice? To je šala, učiteljice!

Ivice, ako ti dam deset kolača da podijeliš sa sestrom, koliko će dobiti sestra? Dva. Pa, Ivice, ti još ne znaš računati. Ja znam, ali ona ne zna!

Vi ste pijani, oči su vam crvene-upozorava policajac vožača.Ako ćemo se vrijeđati, vama su klempave uši!

Pita mali dinosaurus mamu: Mama, hoću li ja ići u raj kad umrem? Ne, sine, ići ćeš u muzej!

Upravitelj prilazi osuđeniku na smrt: Imate li posljednju želju? Da, držite me za ruku!

Zašto Crnogorci ne piju kavu poslije ručka? Zato što bi ih cijelo popodne držala budnim!

Dva provalnika pljačkaju stan, kad čuju policiju da dolazi. Prvi će: Brzo, skači kroz prozor! Ali na 13 katu smo! Ma nije sad vrijeme za praznovjerje!

Mobiteli su jedina stvar oko koje se dečki svađaju,a pritom im je važno da imaju manjeg!!!!!!!!

Za ljepotu treba trpiti, ali tebi ne bi pomogle ni sve muke ovog svijeta!

Žene postoje zato što Bog ima smisla za lijepo, a muškarci zato što Bog ima smisla za humor!

Zašto je Bog stvorio muškarca?-Nije imao dovoljno dlaka da stvori majmuna!

Muška matematika:ako je udvoje lijepo, kako je tek utroje?!

Da bi pronašao prijatelja čovjek treba zažmiriti na jedno oko, a da bi ga zadržao na oba.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Friendster




ImageChef.com - Create custom images
dobrodošli...ovo je naš prvi blog.....komajte nam...komentari će vam bit uzvraćeni.....nadamo se da ćete uživat...kiss

SRETAN ROĐENDAN!!!
-Wentworth Miller-2.6., hEh
-Tajči-15.6.
-Ana(Vrbanka)-22.6.
-Iva(Anićka)-23.6
-Lu-8.9.
-Petra-11.9.
-Anja-24.9.
-Anamarija-27.9.


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




layout for myspace

layout for myspace



Get your own countdown at BlingyBlob.com

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zakon braće-super serija

sljedećih par slikica bit će One Tree Hill-uz Zakon braće moja naj serija- i njezini likovi
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Lucas i Nathan Scott(Chad Michael Murray i James Lafferty)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Brooke Penelope Davis(Sophia Bush)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Haley James Scott(Bethany Joy Lenz Galeotti)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Peyton Elizabeth Sawyer(Hillarie Burton)


Image Hosted by ImageShack.us

One Tree Hill



Image Hosted by ImageShack.us

High School Musical-jedan od najboljih filmova desetljeća
-vi koji ga još niste pogledali, što čekate?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Troy i Gabriella-glavni likovi

Image hosted at bigoo




Bigoo

Bigoo






Get your own Slide Show!

nedjelja, 26.08.2007.

.....there's no place like home.....:-)

kiss-napokon!!-moja prva riječ u svojem voljenom domu nakon povratka s morasretansretan
uopće nema sumnje da mi je na moru bilo odlično, štoviše mislim da mi je ovo najbolja godina u Mimicama,
ali,-kod kuće je ipak najljepše
nemojte zamjeriti što će ovaj post biti dugačak, nisam dugo bila na blogu, moram vam reć sve što mi je na umu
-znam da sam rekla da ću i na moru, koliko god mogu, ić na net, ali starci mi nisu dali-fakat oprostitetuzan
-evo što kraći pregled zbivanja u mom životu posljednjih mjesec dana:
nakon povratka s Raba, imala sam dva tjedna pauze do odlaska u Mimice, pa sam, potaknuta dosadom, počela češće ići u teretanu, više gledati tv, ali i više čitati, rješavati križaljke, kartati belu, ići na bazen,..-vjerujte, stvarno sam bila potaknuta dosadom;vikendima smo išli u kino, toplice, šetati, u shopping..; dočekali smo i odlazak na more, drugi ove godine, a tamo nam je bilo fantastično:svakodnevno kupanje, sunčanje, kartanje, razne igre na kopnu i u vodi, skakanje, prskanje, zabavljanje, odlasci na večere( jednom čak i žabe, ne morate mi vjerovati ali-bile su odličnefinofinofino), šetnje, čak i na moru nezaobilazan-shoppinggreedygreedy.....
čak smo upoznali zgodne Čehe i s njima se zabavljali-morali ste vidjet kako se s njima sporazumijevamo-pravi raspašoj, ono-rukama i nogamanutnut
evo par slikica s mora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Petra, Matea i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Česi-Michal, Kuba i Tomaš

-nakon povratka s mora uglavnom sam se šetala i rolala s frendicama, išla u kino, u shopping, u toplice, čak sam bila i na jednoj fancy večeri(zapravo vjenčanju).....i tako....svašta pomalo....ne morate mi vjerovati, ali ni najmanje se ne bojim osmog razreda već onoga što slijedi nakon toga, jer sam uvjerena da će mi brzo proći vrijemeeek
-zato sam se u osmom razredu odlučila koncentrirati na zabavu, a ne na učenje, sama sam sebi obećala da se neću zamarati glupostima, neću mariti za tuđe mišljenje, niti se obazirati na neke idiote iz razreda i škole koji nemaju pametnijeg posla nego vrijeđat ljude; ne namjeravam učit ko luda, pogotovo kad uzmete u obzir da je osmi razred lakši od sedmog, a ni u sedmom se baš nisam namučila, ne želim da me frendovi iz osnovne, s kojima se sljedeće godine razilazim(s većinom), pamte po tome da sam bila"štreberica", htjela bi da me pamte samo po dobrom, i zato ću ove, zadnje godine, uživat, opustit se i zabavljat koliko god mogupartypartyparty
-škola je počela prije četiri dana, imali smo već većinu predmeta i ona ponavljanja, uglavnom sve dosadno i glupo
-kao što ste već mogli pročitat, ja odlučila ove godine se zabavljat, a već prvi tjedan profesori navalili s najavama teškog gradiva, testova, ispitivanja, krizme, crkvenog vjeronauka i odlazaka na misu, dodatne i dopunske.....ma strašnonono
Image Hosted by ImageShack.us

-nadam se da neće bit tak grozno kak najavljuju, ma ja to mogu(valjda)-i dalje nisam odustala od zabavljanja
-još jedna loša vijest:ravnateljica ne dopušta da na maturalac ide samo naš razred, nego ćemo morat svi ić na kraju školske godine(dakle, negdje u vrijeme kad će bit i krizma) i to na dva dana, a svi profesori kažu da je grozno ić na maturalac u vrijeme krizme jer je onda ludnica, još svi oni testovi na kraju godine-ma ne mogu to ni zamislittuzantuzantuzantuzanheadbangpuknucumad
-evo to bi bilo sve od mene, nadam se da nisam bila dosadna i-čujemo se za otprilike dva tjedna kad se malo priviknem na školu
a do tada velika pusa svima koji nas čitaju i želim vam sreću u ovoj novoj školskoj godinikiss
-budući da sam stavila novi dizajn, u skladu s njim sam objavila super slikice dolje u postu...pogledajte, a evo i par pjesmica


When the stars go blue, Haley and Nathan


High School Musical-Something New-Troy and Gabriella


Akon-Ghetto-pjesma koju slušam cijelo ljeto


One Tree Hill-I don't want to be-Gavin Degraw


High School Musical-When there was me and you-Gabriella



| LoVe Me (67) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.