o nama

ime:Dora
nadimak:Dora, Doki, Dorica, Bucka, Buckica...
razred:7.b-ne više-škola je gotova(sad smo 1.srednje..hEh)
naj frendice:Nina,Iva,Tea,
Amamarija i Kika, druga Tea, Josipa
naj frendovi:Mislav,Lux,Obad, Mamić, Pista, Strukchenko, Jaro ...font>
rođendan:9.Friendster


ImageChef.com - Create custom images



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
        

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




ime:Nina
nadimak:Nina, Ninochka, Ninushka, Ninchika, Kebab(ehehe)...
razred:7.b-ne više-škola je gotova(sad smo 1.srednje..., hEh)
naj frendice:Dora,Iva,Tea,
Anamarija i Kika, druga Tea, Josipa
naj frendovi:Mislav,Lux,Obad, Mamić, Pista, Stukchenko, Jaro..

rođendan:2.Friendster


ImageChef.com - Create custom images



Neki cool blogichi


Iva & Anamarija
moja sisterka Petra
Matea
Anja
Megx & Stela
Obad
Dea
Moany
Moana-bloger
Luana
Luana-bloger
Kika
Valen-bloger
Tea & Kika
Dodo
Vrbanka
Monika
Tajči
Lucy
Jaro
Strukchenko

Karolina
Ivona
@linchy
Daria
Valen
Tina
Jelena
coolprincess
Sara
Lucija
Valentina

Anđela

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

myspace icon

myspace icon


Ovčarićka
super cura, zna što želi

myspace graphic

myspace graphic


Anićka
super cura, otkačena, kreativna, da je nema trebalo bi je izmislit

myspace layout

myspace layout


Zrilićka
super cura,jednostavna, otvorena, obožava starke

free file hosting

free file hosting


Kika
super cura,full otkačena

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



vicevi, izreke i cool porukice

Pitaš se kako uzgajati prijateljstvo.Evo 5 koraka za početak:
1.izaberi dobro srce, 2.posadi ga u teglicu povjerenja, 3.zalijevaj ga brižnim i dobrim mislima, 4.s vremenom dodaj dodir utjehe, 5. svakoga dana ukloni suho lišće nesporazuma!


Vozi se Mujo autocestom i sluša radio.Program je prekinut i spiker govori: upozorenje, neki se luđak vozi autocestom u krivom smjeru.
Šta jedan, stotine njih!-ljuti se Mujo.


Izgubila sam vjeru u sebe, izgubila sam vjeru u ljubav, smisao života pronašla sam u igli....Sad heklam i super mi je!!


Moje srce kao vatra gori, diše za prijatelje koje voli. Sad znam zašto Bog prijatelje stvori, jer oni su nada kad sudbina boli!


Što je s tvojim mobitelom?Pokušavam te nazvati, ali ništa.Javlja se glas koji kaže:birani korisnik se seksa, molim stanite u red.Hvala!

Napisat ću na svim ciglama volim te, a onda moliti Boga da te jedna tresne po glavi pa da vidiš kako boli kad ti nedostaje onaj koga voliš.

Ako ti kažem volim te, reći ćeš šališ se, ako ti kažem mrzim te, reći ćeš nemoguće.Zato ti kažem mrzim te, ali šalim se, znam da je nemoguće, ali volim te!

Pozdravi svoje roditelje u moje ime, jer sve su na tebi napravili kako treba!

Kad bi mi netko ponudio da mi ispuni 1001 želju, prva bi bila me voliš ti, a ostalih tisuću da mi se ostvari prva!

Znam tvoje ime, znam tvoje prezime, znam gdje živiš, znam miris tvoje kose, jedino ne znam okus tvojih usana. Daj, pomozi mi, nije fer da padnem na zadnjem pitanju!!

Ti si moja bijela čokolada, moj sladoled od jagode, imaš divne oči poput čokoladnih bombona, a ne mogu te imati jer sam na dijeti!!

Na dan kad je Bog bacao inteligenciju na zemlju, ti si nosio kišobran!

Želim da k tebi tuga ne zaluta, želim da na vrata tvoga srca prava ljubav zalupa, da ti se ostvare sve želje i da ne zaboraviš prijatelje!

Uzimaš li ti...mene za zakonitog sms dopisnika, da mi pišeš pri dobrom i lošem signalu, sve dok nas nedostatak kredita i prazna baterija ne rastave?

Pita purica puricu:vjeruješ li ti u život poslije Božića?

Oženili se Mujo i Fata.Pita Mujo Fatu: Fato, mogu li te zvati Eva? Zašto? Zato što si mi prva.
A mogu li ja tebe zvati Peugeot? Zašto? Zato što si mi 206.!


Plavuša na ispovijedi:Oče, sagriješila sam, spavala sam s ocem Franjom iz susjedne župe.Je li to grijeh? Naravno da je, ti pripadaš ovoj župi!

Učiteljica:Ivice, kakve su to ptice golubovi? To su ptice serice!

Na sprovod mladog kardiologa kolege donijeli vijenac u obliku srca, kad se jedan glasno nasmije i reče: Kakav ćete meni kupiti? Ja sam ginekolog!

Što radi Slovenka između dva gola Bosanca? Smeta!

Znaš li ti od čega je umro moj prijatelj koji se godinama liječio savjetima iz novina? Od štamparske greške!

Zašto je plavušu dobro imati u automobilu? Zato što možete parkirati na mjestu za invalide!

Dođe MUjo kući zatekne Meksikanca na Fati pa drekne: Šta to radiš, ba? Karamba!

Kada kažem da sam bila lijepa, to je prošlo vrijeme, a kad kažem da sam lijepa, to je, Ivice? To je šala, učiteljice!

Ivice, ako ti dam deset kolača da podijeliš sa sestrom, koliko će dobiti sestra? Dva. Pa, Ivice, ti još ne znaš računati. Ja znam, ali ona ne zna!

Vi ste pijani, oči su vam crvene-upozorava policajac vožača.Ako ćemo se vrijeđati, vama su klempave uši!

Pita mali dinosaurus mamu: Mama, hoću li ja ići u raj kad umrem? Ne, sine, ići ćeš u muzej!

Upravitelj prilazi osuđeniku na smrt: Imate li posljednju želju? Da, držite me za ruku!

Zašto Crnogorci ne piju kavu poslije ručka? Zato što bi ih cijelo popodne držala budnim!

Dva provalnika pljačkaju stan, kad čuju policiju da dolazi. Prvi će: Brzo, skači kroz prozor! Ali na 13 katu smo! Ma nije sad vrijeme za praznovjerje!

Mobiteli su jedina stvar oko koje se dečki svađaju,a pritom im je važno da imaju manjeg!!!!!!!!

Za ljepotu treba trpiti, ali tebi ne bi pomogle ni sve muke ovog svijeta!

Žene postoje zato što Bog ima smisla za lijepo, a muškarci zato što Bog ima smisla za humor!

Zašto je Bog stvorio muškarca?-Nije imao dovoljno dlaka da stvori majmuna!

Muška matematika:ako je udvoje lijepo, kako je tek utroje?!

Da bi pronašao prijatelja čovjek treba zažmiriti na jedno oko, a da bi ga zadržao na oba.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Friendster




ImageChef.com - Create custom images
dobrodošli...ovo je naš prvi blog.....komajte nam...komentari će vam bit uzvraćeni.....nadamo se da ćete uživat...kiss

SRETAN ROĐENDAN!!!
-Wentworth Miller-2.6., hEh
-Tajči-15.6.
-Ana(Vrbanka)-22.6.
-Iva(Anićka)-23.6
-Lu-8.9.
-Petra-11.9.
-Anja-24.9.
-Anamarija-27.9.


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




layout for myspace

layout for myspace



Get your own countdown at BlingyBlob.com

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zakon braće-super serija

sljedećih par slikica bit će One Tree Hill-uz Zakon braće moja naj serija- i njezini likovi
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Lucas i Nathan Scott(Chad Michael Murray i James Lafferty)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Brooke Penelope Davis(Sophia Bush)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Haley James Scott(Bethany Joy Lenz Galeotti)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Peyton Elizabeth Sawyer(Hillarie Burton)


Image Hosted by ImageShack.us

One Tree Hill



Image Hosted by ImageShack.us

High School Musical-jedan od najboljih filmova desetljeća
-vi koji ga još niste pogledali, što čekate?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Troy i Gabriella-glavni likovi

Image hosted at bigoo




Bigoo

Bigoo






Get your own Slide Show!

petak, 04.05.2007.

rođendan

....kao što već znate(i kao što sam naslov kaže), u srijedu, dakle, 2.5. mi je bio rođendan......
.........od 7 ujutro su stizale čestitke, poruke i pozivi, a ja sam, nažalost, morala bit u bolnici na pretragama......
........bila sam gotova tek u pola 11, pa sam stigla na samo zadnji sat............
............nemojte mislit da volim školu i da sam došla samo zbog nastave, baš naprotiv, mrzim školu i koristim svaku priliku da se izvučem s nastave...........nego smo zadnji sat imali ej, koji zapravo nije sat nego zabava, a uostalom htjela sam vidjet svoje frendice i frendove,....ipak mi je bio rođendan.....
.........popodne sam bila u gradu i dobila sam novi mob...........finally..........ovo moje al doslovno sranje od mobitela nisam više mogla trpit...headbang
.......u subotu je bilo slavlje..........bilo je fantastično...........bilo je malih nezgoda, ali zbog toga je rođendan zapravo bio još bolji....zujozujozujopartypartypartyparty
.......neću u detalje, uglavnom, super smo se zabavili, iako je padala kiša pa nismo mogle u lunić kako smo planirale, i dobila sam super poklone......hvala curama još jednom...party
........stvarno mi je žao što se nisam jako dugo javljala, al fakat mi je bila gužva......nisam uopće bila na netu......svima se ispričavam što vam nisam komentirala i zahvaljujem svima koji su nas posjećivali iako mi nismo pisale...........puno vam hvala:-)
.......imala sam gužvu, testovi, usmeni, zadaćnica, lektira, nadoknade,...........a za vikende sam bila zauzeta.....tri rođendana, moj rođendan, vjenčanje i pričest, a sljedeći vikend idem na krizmu, a u nedjelju imamo goste jer mi stara slavi rođendan........a sad tek dolazi prava navala testova..........headbang
.........nadam se da ću moć nadoknadit komentare, odnosno nedostatk mojih komentara na vašim blogovima.......
.......u nedjelju, 13., u 12.15 bit će lansiran post za prvu godišnjicu........nažalost neće bit 50., kao što smo planirale, jer nismo dugo pisale....valjda ću uspjet smislit nešto dobro za godišnjicu.....zujoyesrolleyes
........mojoj staroj sretan rođendan(nećemo o brojkama, godine ne čine čovjeka)i veliki pozdrav svima koji su nas komentirali.........wavewavewavekisskisskiss



| LoVe Me (40) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.