PrIjaTeLjsTvo


Pa evo ...odlučila sam napisat post o pravom prijateljstvu iliti pravom prijatelju.....
Budući da ću sad u ovaj ponedjeljak, 19.03. proslaviti 14-i rođendan zapitala sam se ko je uvijek u ovih 14. godina, od pravih prijatelja, bio tu da mi pomogne i da me bodri u svemu .....
Pa da vam zapravo kažem puno sam razmišljala o svemu tome i shvatila da zapravo imam jakoooooooooo puno dobrih frendova i frendica i da su mi svi oni jedna moralna podrška bez koje ja jednostavno ne mogu.....(kak sam dubokoumna).......al kaj ću moram sad vam reć kaj ja mislim o svemu tome...pa ovako

Moj vam se razred dijeli na nekoliko skupina cura....jedne su darkerice odnosno slušaju metal, druge su šminkerice odnosno oblače se normalno po meni....a treće skupina čine cure koje su dobre sa svima....
Sigurno se pitate u koju ja skupinu pripadam.....eh....kad bi ja znala odgovor rekla bi vam....
Ja jednostavno ne znam gdje ja pripadam....odnosno ja pripadam svugdje ..družim se i sa metalkam i sa šminkericama i sa svima....
To otvara još jedno pitanje TKO JE MENI NAJBOLJA FRENDICA?
Ja ne znam .....
Npr. danas sam bila tam u ciboni (skupljali su se svi krizmanici u ZG-u)i jedna skupina cura je otišla ne jednu stranu, a jedna na drugu.....ja nisam znala di ću da se neke ne naljute pa sam sama hodala u sredini....
Onda sam otišla sa ovim šminkericama i onda su se ove druge naljutile....
Fakat ne znam.....jedino mi je najvažnije da te frendice misle sve naj o meni pa su mi i napisale pismo, a naslov pisma je "Pismo najdražoj osobi"....(to su mi napisale ove cure kaj se normalno oblače)....jednom prigodom ću vam i napisat kaj su napisale u pismu...
Najveći problem je kod mene što ne želim bit nametljiva ko neke cure pa onda se povučem dok skužim da sam dosadna......a to nije dobro zato kaj ...ne znam.....
Sad ću vam napisat kaj ja mislim o pojedinoj prijateljici iz razreda(samo iz razreda da se netko ne bi uvrijedio):
eh...sad se javlja drugi problem koga da stavim prvog.....ak ne stavim ovu onda će se ova druga naljutit...al nema veze proći će to sve njih....
TINA,mica-maca:jedna jako slatka i draga frendica kojoj sve kažem i kojoj mogu sve reći...zna ona dobro....to je najvažnije......o njoj mislim sve naj i nema nikakvih primjedbi...
EMA:to je super, slatka ,mala frendica koja te može nasmijat uvijek i koja mi uvijek sve kaže i ima povjerenja u mene, a meni je to najbitnije.....o njoj isto mislim sve naj....
ANAMARIJA, Ami:ona je simpa , sramežljiva cura koja ne voli nametljive tipove, a ima ih puno...neću imenovat al sam dA se zna.....isto mi je super ....dobro se slažemo i često imamo ista razmišljanja....slatko se smije...
HELENA,Hely:sa tom curom ja sjedim u klupi i ona zna nasmijat čovjeka..... sam da čujete njene provale.....ona mi je isto supač i bila mi je prije naj frendica....ona ima blog klik
NIKA:ona je vegeterijanka......voli životinje i kako ona kaže mrzi ljude.....ona je jedna pozitivna osoba koju uvijek bole zglobovi i koja ne želi ići samnom na rukomet a moglo bi biti neš od nje...al dobro ostavimo sad to...ona mi je isto super...
IVANA:to je jedna crvenokosa cure koja je luda......ima isto provale ko i Hely pa ju smatramo malonut...voli zajebavat ljude...
MELANI,Meme,Smokyman...: ona je totalno opićena...voli smokiće pa ju zovemo Smokyman.....ona mi je super frendica....čak smo to i testirali kad me vodila po Črnu, a ja sam imala zatvorene oči....sve super....
TENA,Tenchy: jedna zabavna cura koja bi stalno negdje išla isto ko Tina.....voli dečke isto ko sve cure......ona isto ima blog klikMislim da bi to bilo to o prijateljstvu....ne želim da se neko uvrijedi pa ću pozdravit sve cure s rukometa i sve cure i dečke iz škole,a naročito moj 8.b razred...pusa svima....

By:memahwave

17.03.2007. u 19:16 | K | 90 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

I Am A JoSiPa AnD WhAtS YoUr ExCuSe??!
Ha...Ha.....Ma SaMo Se MaLo ŠaLim NA OvOm Ću vAm BlOgU DaT SaMo iZvOrNe inFoRmAcIjE iZ mOg ŽiVoTa KoJih sE SjEćAm......PuSa..... i OsTaVlJaJtE mI kOmEnTaRe...

Ak želiš povuć veze.......

ludačččččččeeeeeeeeeeek
frendica iz razredarolleyes
druga frendica iz razredabang
no comentzijev
mali anštajnwave
tea,katarina i martinawave
weak butterflynut
ami & tinarofl
tenchydead
zaljubljena 7zujo
luda imenjakinja jo54wink
samo Lyyes

AK SI BAŠ TAK ZNATIŽELJAN/NA...

IME:JOSIPA
PREZIME:......NIJE VAŠA STVAR
GOD:14
DAN KADA SAM DOŠLA UNIŠTITI OVAJ SVIJET:19.3.
VOLIM:ČOKOLADU I WENTWORTHA MILLERA ˙(mmm...)
NE VOLIM:ŠTIKLE I CAJKE...I NARAVNO US 5.......HAHA
GRAD KOJIM KROČIM:ZAGREB
HOBI:RUKOMET

slikice...

MySpace

MySpace



Customize your blog

Customize your blog



myspace layout

myspace layout



Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace




Friendster

Friendster




Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts




Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting