Kćer. Sestra. Žena. Veterinarski tehničar.

13.02.2017., ponedjeljak

Pismo starije sestre budućoj snahi.

Draga naša nova članice obitelji...

Obraćam ti se kao starija sestra tvog dečka, zaručnika, budućeg muža.
Obraćam ti se s namjerom da i tebi i njemu olakšam život, jer je težak i trnovit.
Obraćam ti se kao osoba koja ga poznaje bolje i od majke.

Kao što i sama znaš, pored mame ja sam bila jedini njegov roditelj. Ja sam ga othranjivala skupa s njom. Meni se povjeravao o stvarima koje nisu za razgovor majka-sin. Ja ga znam do najsitnijeg detalja.

Odgajala sam ga da žene voli i poštuje. Da te ne vara, da te ne laže, da bude stup obitelji i da ti bude najbolji prijatelj. Odgajala sam ga kao apsolutnog ne nasilnika iako je fizički snažan. Draga buduća snaho, on je muško, ako ikada zastrani, ne trudi se silom istjerati pravdu. S njim se od početka postupalo nježno, molim te nastavi i ti.
Ako ikada bude grub prema tebi, voljela bih da ja budem prva kojoj ćeš se obratiti, jer nitko ga neće moći sasjeći bolje nego ja.

Isto tako, draga moja buduća prezimenjakinjo. Kao što ja tebe prihvaćam u moju obitelj i smatram te punoravnim članom iste, voljela bih da moj brat bude prihvaćen u tvojoj.
Poštuj ga, brini za njega. Ne kao ja. Brini za njega na svoj način, najbolje što znaš.

Neprocjenjiv ti je taj naš "maleni". Baš kao što ne sumnjam da si i ti neprocjenjiva, jer sam sigurna da moj brat nebi odabrao ništa drugo osim izuzetne žene.

Ja ću uvijek biti tu za tebe, za vas.

Kao što sam ga pazila dok je bio nedonošče, tako bih ga pazila i sada. Ali kako godine čine svoje, sada je na tebi red.

Ja ću ti samo dati nekoliko savjeta koji će vam možda olakšati suživot.

1. Stvari rješavaj razgovorom, ne svađom.

2. Budi smirena i kada on nije.

3. Podržavaj ga u onome što čini ispravno.

4. Ispravi ga kada nešto radi loše.

5. Tretiraj ga onako kako želiš da on tebe tretira.

Dobro došla u našu malu obitelj, nova članice. Veselim se vašim zajedničkim životnim uspjesima. Veselim se mojim nećacima. I nadam se da ćeš zauvijek ostati jedna od nas...

Oznake: brat i sestra, obitelj, ljubav, brak, svadba


- 19:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2017  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Veljača 2017 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi