Design by:*Maria*
  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Listopad 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Veljača 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Linkovi

olsen sisters:Supp blog moje frendice branke o Olsenicama

Bianka: Blog ood moje naj frendice o svemu i svačemu. ne znam kako se zove blog. Zaboravila sam (pa sam samo napisala njeno ime)



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

<3animals<3=my life

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Free Music

Free Music



Free Music Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
kako vam je moj blog?
super zakon xD xD
ok
tako-tako
nije dobar
katastrofa
  
pollcode.com free polls

malo o meni

IME ...ANJA
VOLIM ...MUZIKU MODU
ŽIVOTINJE...
MOJI NAJJ PRIJE...
VALENTINA /TINCHY/.BENNY
MARE KATE
NE VOLIM....ŠKOLU
UČENJE......LJUDE KOJI NE VOLE
ŽIVOTINJE

I love pets and animals

best blog o psima sory nemojte se uvridit
pasonje

nedjelja, 15.02.2009.

:želim osnovati svoju udrugu za pomoč napuštrnim i bolesnim i odbačenim psima ja ih obožavam ja skupljam novac za pomoč psima..cerekcerekbeljcry..... jer ja želim one pse koje nitko drugi ne želi..cerekyesyesi dajte mi neki prijedlog da to pomoč ostvarim jer životinje su moj život ... Zapravo priča počinje ovako od kada sam se rodila volim životinje i volim i nemogu ih prestat volit također moj tata isto voli životinje i mama ali moje srce se tek otvorilo kada sam pogledala jednu emisiju dogs town u tome se radi kako ljudi pomažu životinjama i zbrinjavaju ih u jedan veliki azil u americi i ljdi se više nego dobro brinu za njih...i ja bih to voljela jer životinje su moj život..cerekyesyescrybelj MI ŽELIMO ŽIVOTINJE KOJE NITKO DRUGI NE ŽELI ...LJUDI SAVJETUJEM VAM POMOZITE ŽIVOTINJAMA JER AKO VI NEKOME PRUŽITE POMOĆ I DRUGI ĆE VAMA..... NEZABORAVI TE NA ŽIVOT ŽIVOTINJA JER MI SMO LJUDI KOJI IH VOLE I ŠTITE....cereklazelazePOMOZITE ŽIVOTINJAMA ONE SU NAŠ ŽIVOT ... drage životinje nemojte mislit da ste same je sam uz vas volim vas sve koi me podržavate mene i sve životinje finofinofino ja sam sretna kad vidim sretnu životinju volim vas sce životinje iako u najtežim trenutcima mislita da vas nitko ne voli eto ja vas jedan čovijek među bezbroj ljudi volim i ljubin životinje su božiji dar volim vaaaaaaaasss <<3<3<33< pusa velika svima i svi životinjama pozdrav svima iz dogs townlazefinozujopjevadead

- 20:49 - Komentari (1) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.