08.08.2005., ponedjeljak

Jadno jadno jadno...

Zadnjih par dana (možda i duže) neke stvari smatram iznimno jadnima... ići ću po redu, onako, najjadnija stvar odmah na početku...

RTL Televizija - samim tim što se zove "RTL Televizija" dokazuje da su retardi na kvadrat, u rangu onih 386ica tu sa strane... od ta tri (3!) slova, dva predstavljaju skraćenicu za Televizija (386ice - TL su ta dva slova). Svaki daljnji komentar je suvišan... Nadalje, oni nas smatraju retardima... Cijelo ljeto, ali baš cijelo cijelo ljeto nema ni jedne nove emisije, serija, filma, ništa ništa... Čudi me samo što ne repriziraju i vijesti i vremensku prognozu... Jebem im mater ona Dadilja ide već po ko zna koji put a oni ju najavljuju i reklamiraju ko da je jučer počela?!! Pička njim materina! Jel da?

Retardirano ljeto - osobno sam proživio 20ak (nećemo reć točno, nek ostane misterij svjetskih razmjera!) ljeta i ni jedno, ali baš ni jedno (sad će 386ice pitat a kako znaš da nije ni jedno kad se prvih 4-6 ne možeš sjećat?? ---mama mi je rekla ;) ) nije bilo ovako šugavo... Jučer, dakle 07.08. (386ice - to vam je sredina ljeta, najtoplijeg kvartala u godini!), je bilo jebenih 13 stupnjeva!!!!!!! 13!!!! TRINAEST!! Pa to ne može bit... prekjučer je bilo 26 (što je također malo za ovaj dio godine!), ali opet, 13!! stupnjeva celzijusovih razlike (ili Kelvina, svejedno) to opet ne može bit dobro... Moram li spomenut da sam se možda!! 5 puta okupao ove godine?? retardirano...

Komentari tipa "dođi na moj blog" i "pusti mi komentar" - i onda meni neki kažu get a life!?! :/ šta bi ovima trebalo reć? Get a brain? Dođi na moj blog, pa to je ultra iber super sonično najgori mogući komentar i koliko god da me zanima ko stoji iza tog komentara ja se svim silama trudim da ne odem na taj blog... Uvjek pokleknem na kraju i odem pogledat i uvjek ali baš uvjek bude neka 386ica... pa jebem vas u te šuplje glave kako ne kužite da je to retardirano?? (sad će se opet nać neka 386ica i reć meni geniju "šta ti meni imaš govorit šta i kako da pišem" Pa jadnički mali sa sporim procesorima i manjkom memorije, ne govorim ja vama šta i kako da pišete, ja vas samo savjetujem kako da budete normalnije osobe... možda su mi metode upitne, ali vjerujte, djeluju...)

Za sad samo, jadno jadno jadna lista raste iz dana u dan...

John Doe
- 18:28 - PopuŠimi (95) - ukrali - biciklo...