07.08.2005., nedjelja

Neš ti problema iliti kako neki ljudi ne razumiju??

Već sam par puta naišao na poneki odgovor na neki od mojih komentara koji je bio u stilu: šta mi tu neku svađu ili rat tražimo... Ok, vidim da pismenost u hrvata i nije baš na zavidnoj razini... Jeboteled nije da nisam napisao da svrha ovog nije svađa... retardi...

Uglavnom, da pojasnim stvar dve...


---Napredovanje na listama---

Kao što se može vidjeti, liste su dvije... Jedna Gubava (to bi bila kao ona sa ok blogovima, za one malo sporije, nazovimo ih 386ice), i jedna Tragikomična (ona di su retardi više manje... za 386ice-to vam je ona desno, znate ona ruka kojom većina vas piše ako posjeduje tu sposobnost??). Stvar je do krajnjih granica jednostavna, toliko da i 386ice to mogu povezat...

Dakle, ako imate ok blog, ako kužite komentare, ako prihvaćate kritike (to bi značilo da ako vam Jane ili ja pustimo komentar, a u njemu se ne nalazi rečenica tipa "joj kako divno" i sl, vi prihvatite tu kritiku recimo te ponizno odgovorite ili mi argumentirate tako da vam ja na to nemam šta drugo reć...), možete lijepo doći na Gubavu listu... kao što vidite, ona se polako ali sigurno širi i na nju se lako dospije... (neki su dospjeli i na drugačiji način, al za to nemam posebno pojašnenje...).

Ako ste totalno ufurani u nešto (uglavnom je to muzika, uglavnom je to punk) imate sve predispozicije da završite na tragikomčnoj listi... to nije stvar koju treba željeti, već u jednu ruku ju treba izbjegavati... Ali kako se još dospije na tragikomičnu listu, reci nam Johne, reci... i John reče: npr. Ja vama pustim komentar nedobar i vi meni vraćate komentarom tipa "mama ti je glupa"... i gotova stvar, automatski ste na promatranju za tragikomičnu listu...


---Licemjeran?? Ja?? Ma nikako, ma dajte...---

Pitate se "a kako ti nas možeš nazivat retardima, jebat nam majke, a mi tebi ne... tj ako ti neš kažemo odmah smo tragikomični..." pa dobro, recimo da mi je to vražje licemjerje mala mana... al trudit ću se to ispraviti, a čak!! ČAK!! ako mi nešto takvo kažete i to bude na mjestu, tj ako sam to zaslužio (a nikad nisam) onda ću to možda (a neću) zanemariti...


---Zašto ja vas tu davim i zajebavam??---

Zato jer ste maloumni... (ovo se na 386ice odnosi...) A zašto zajebavam one nemalumne?? pa uglavnom slučajno...


John Doe
- 23:55 - PopuŠimi (30) - ukrali - biciklo...