just coment use and read a posts....we are perfect girls...you are still looking??? go away!!! i am just kidding...

09.11.2007., petak

kako malo komova!!!!

dajte oni koji me niste komali pa znate pisat!!!crycrycry
pliz javite mi se!!!madmadmad
dajte!!!yesyesyes
neznam kaj da pišem!!!
nemam mašte danas!!!
tmuran je dan...eto mi razloga!!
razveselite me!!!
tnx onima koji su me komali!!!
evo odeje:
naj frendica...
ja ću vas uvest u moj svjet!!!
moja naj frendica ima 12 godina!!!
zove se sara...
vrlo je zabavna!!!
voli komove,mene ,svoje roditelje,svog psa tysona,mačku sivka,voli jesti...
najpiće joj je sprite!!!
pa to nemože prestat pit!!!
to je njoj ko droga!!!
ne voli baš dečke jer su bezobrazni...pogotovo one iz našeg razreda!!!
sara se bav košarkom i školom...
voli košarku mrzi školu!!!
ko i svi mi...!!!!
e da naj predmet:nijedan???
da tako je!!!
nitijedan..prije je volila likovni,al joj je profa iz crteža dala 2,2,3,4,5,5
zamislite...koko loše ocjene i to iz likovnog!!!
ma to fakat nbije fer!!!
sara još voli duge telefonske razgovopre.
u prosjeku traju 15 minuta!!!
odite i na njen blog pa ju komaj te!!!
komat će i ona vas!!!


ljudi sad mi je škola i moram žurit!!!
polako ćemo se upoznavat!!!
samo me komajte!!!
ja cu onda pist puno postova da vam ne bude dosadno!!!
odo ja!!!

big kiss SARI i cjelom šestom A!!!!
i sorry i vama blogeri također!!!
puno me komaj twe!!!

pusek!!!kisskisskisskiss

joj imam vam još nekaj za reć!!!
molim vas komajte me da imam bar 50 komova!!!
vi ste the best!!!

puno pusa od dore,ali samo curama!!!

bye,bye!!!
- 11:24 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UPOZNAJ NAS BOLJE!!!!!!!!!

Linkovi

evo malo pjesmica...i to smješnih...

naša "divna" škola...ubiti moj razred...