just coment use and read a posts....we are perfect girls...you are still looking??? go away!!! i am just kidding...

08.11.2007., četvrtak

bok ljudeki...???!!!

ej ljudi...mahmahmah
kak ste kaj mi radite,...???
ja sad imam pre malo vremena pa se moram požuirit malo...
ovaj post bit će o...dosadnoj ŠŠŠŠKKKKKKKoOOOOOOOOOLLLLLLLLIIIIII!!!!yesyesyes
no dobro sad ste saznali temu!!!
al pliz nemojte pobjeć!!!

danas u školi radimo plakat iz prirode!!!
neznam kak je profa mislila da će mo mi u pola sata stić napravit to!!!!???

e da prije 2 tjedna smo pisali test iz matiše...
jedna super učenica je dobila 1!!!
nakon tjedan dana ispravila je opet na 1!!!
zamislite to1!! malo mi je je žao!!!

ljudi ja SAD MORAM IĆ SVIRAT KLAVIR JER SUTRA IMAM SAT!!
PROŠLI PUT SAM DOŠLA NENAVJEŽBANA.
PA AK NE BUDE NAVJEŽBANO ONDA ĆE SE DERAT NA MENE!!!

LJUDI OVO JE KRATAK POST JER IMAM ŠPRE MALO VREMENA!!!

PLIZ KOMAJTE ME!!!
SORRY TEALI MORAM IĆ!!!!!!

BYE,BYE!!!!!!!!wavewave

KISSY,KISSY!!!!kisskisskiss
- 10:36 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UPOZNAJ NAS BOLJE!!!!!!!!!

Linkovi

evo malo pjesmica...i to smješnih...

naša "divna" škola...ubiti moj razred...