napokon novi posttttttt =PPPP

ejlaaaaaaaaaaaa...ljudici.....evo i mene nakon dugo vremena hehehehehhehe...yesrofljel sam vam falila....hehehe(ziher)..ma salim se ja maloo........svi imate nove postice..pa evo doslo je vrijeme i da ja nesto naskrabam.....a sad kakvu cu glupost napisati ne znam....hehehehludzujoPUNO VAM HVALA NA KOMENTARIĆIMAAAAAyesthumbupkak ste mi vi???? ja sam vam ok....bilo je i bolje ..ali nesmijem se zaliti....nisam vam dugo pisala jer nisam uopce imala inspiraciju,a nije bilo i niceg zanimljivogno..ali dosla je moja dany s mora jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipartyzujoa kety mi je jos na moru kmeeeeeeeeecrycrycryali nema veze ja sam se svejedno dobro provela ovih dana..heheheheheeeksmokinyesthumbup..sve je bilo super....po cijele dane me nije bilo doma..jao milinaaaaaaanjamipartyyessamo sam lutala malo bila vani....yesnaughtyhehehehe zar ste sumnjali u to...nebi to bila ja da ne lutam......ludbeljyesbila sam vani sa frendovima iz osnovnjaka bilo je dobro.....hehehebangnjamimoja dadica i ja smo se ludo provodile ko u starim osnovnoskolskim danima..radile smo sranjayespjevale smo..hehepjevama zajebancija.........mi vam bas nismo normalne....da da..to vam je moja najbolja frendica iz razreda jos iz osnovnjaka...tj moja bivsa najbolja frendica..a motzda sad opet i bude to....nikad se ne zna...sve bi bilo super izmedju nas da neke druge osobe nisu imale prste u tome....yescryrolleyesbilo nam je zakon ovih par dana po cijele dane smo bile skupa.....yeswinknaughtycak sam je uspjela pretvoriti u šminkericu..hehehehe iz sportske cure ja je pretvorim u to ..hehehe..kupila si je stiklice.....naughtynutyesthumbupa prije nikada nije to nosila....e to vam je tak kad se druzite samnom......yesbeljrolleyeswinkhehehehhe danas bi trebala ici s njom van......joj molim boga da idemo skupablablablablablablablablablablada se isplesemo skupa..da lovimo komade...(upssssrolleyes)hehehe...ma necu ja nikoga loviti..previse sam se razocarala u muski rod......crynocrynemam ja srece s tim....na mene se uvijek namjere neki debilicrycrycryosim IZNIMKAnaravno....ako iz uopce i ima......jao bas mi se ide van da se isplesem malo..hehehe..da,da...partypjevabangthumbupjoj da ne smije zaboraviti spomenuti i Lukicuroflhehehehehe...šmjccryima slomljenu rukicu i nogicu..a bebač mali...hehehhehehebeljma proci ce to brzo pa ce onda opet biti sve supačččwinkzujo.....da sad cu napisati nesto o svojim prijateljima.....koje ja obozavam...thumbuppartythumbup


DADA
-ma moja mala ludjakinja..hehehe..super curka....samo me zeli opet spojiti s bivsim..al nemoze....nedam se jawinkthumbuphehehe...s njom sam isla 8 god u razred....a znamo se od malena..od kad sam imala 4 godine......yes

KETY-ooo moja potica....hehehe..ljuta sam jako na nju jos nije dosla s mora ..hehehtuzannonozujoma ona je super....moja desna ruka ...hehehehe...o njoj sam dosta toga pisala pa necu bas sad puno pisati..

DANY-joj moja crnak koja me kopira..aha...yessram je bilo heheheheh.....isto super cura.....koja ponekad bas nije sva svoja ..ali mene slusa pa je ja dovedem u red
hehehehehe....yesthumbup

FILIPA-ee da....ovu curu sam tek nedavno upoznala...cura je fakat super....ima 18 godina..zivi na zutom brijegu..hehehe...stvarno je otkacena..mozes s njom pricati o svemu....kad smo smo bile skupa vani i u bircu povjerila mi je sve svoje zivotne greske..ja nisam mogla vjerovati.....headbangzujothumbup

NINA-moja krizmana kuma.....to je cura koju obozavam....stvarno je zakon osoba i jako se volimo rolleyesrofl..hehehehe..kad mi treba bilo kakv savijet ili pomoc uvijek je uz mene.....glavu bi dala za mene...super se slazemo....i bas mi je drago da sam bas nju uzela za kumu..thumbupyes

MARTA-moja majena koja je jako zaljubljenayescerek...to vam je jedna slatkica..koja je zakon osoba...i obozavam je....spremna je pomoci uvijek...dati dobar savijet...ma jednom rijecju super jeyeswink

MARIO-ee a on mi je ko stariji braco..hehehe...super je ..pomaze mi u problemima..daje mi savjete..stvarno se super slazemo...poznajemo se vec dugo i sve povjeravamo jedno drugome....pomazemo si medjusobno koliko god mozemo.....

LUKA-hmm...e pa to vam je jedan super deckoooooooooo...yesstvarno jos nisam upoznala takvog decka....toliko smo slicni......bas je supačččthumbup...s njim kad se cujem cijeli dan mi je bolji(nemojte me pitati zastocerek)...imam same pohvale za njega.....takvog decka je tesko naci....on vam je mali slatkišššššššfinocerekfinowink

ALEN-hehehe.. moj bosanac dj.. hehehehzuboon vam je zakon decko (i moj buraz 2.heheh)....samo sta je ko puran..hehehe..cesto se svadjamo....yessmijehali to ne potraje dugo....super je prijatelj stvarno.... nema sta...thumbupi super dj..samo sta zivi daleko od mene..

MARKO-najbolji frend iz srenje...on je super....samo se ponekad ponasa kao da mi je tata...pa mi sere..i tro me zivcira ponekad....nisu svi pametni ko on..i nemogu svi proci s 5 ko on..vjecito smo se svadjali radi mojih ocjena i neopravdanih...a sta to je moja stvar...nije njegova...yes

evo to su oni najvazniji....a ima ih i jos...hehehehthumbup
sad mislim da je dosta...heheheh idem sad...PUNO VAS VOLIM!!! UZIVAJTE MI,PAZITE SE.....I OSTAVITE MI PUNO KOMENTARICA..JA CU VAM IH VRATITI...BIGGG KISACHHHHH ....PA-PAmahkisswavekissmah



subota, 25.08.2007. u 15:54 ][ 180 ][ P ][ # ][ ^ ][


jaoooooo 4 stafeta

evo ljudici moji...niovi postic.....da,da....nebi ga bilo da nisam dobila stafeticu od svoje male plause..nutpa evo kod mene ima svega..ali nista nije bas lijepo...jedna meni jako draga osoba je imala nesrecu i sad sam u velikom bedu.....noyesnisam bas neke volje ovih dana..al eto...danas mi je dosla dany(moja najbolja frendica iz srednje)pa sam malo bolje volje inace nisam.....sve sto mi je krenula uz brdo,sad ide niz brdo....al mi zato moja mala pomaze jako puno...i PUNO JOJ HVALA NA SVEMU!!!!evo idem sada napisati stafetu..i da nesmijem zaboraviti...HVALA VAM SVIMA NA KOMETARIMAyes....

EVO STAFETICAwinknutbangpartythumbup

DEČKI-joj neeeeeeeeee...moja najgora tema...cudno i zalosno ..al jbg....nemam ja srece s tim....ja trenutno volim jednu osobu i to jakocerek... mozda to ta osoba zna a mozda i ne..ali sta mi to vrijedi kad je sve uzalud...on ne osjeca nista slicno prema meni....namcor..inace volim tamnije decke,vise od mene,sportase..(ali to bas nije vazno)...ne smeta mi ako decko pusi ili pije..ali ako se drogira..to bas i ne prolazi kod mene....vecini cura je vazno samo kako decko izgleda..a kakve koristi od toga ako on nije covjek.....i ja gledam izgled ko i sve druge, ali mi to nije najveznije na njemu...cerek

OSMIJEH-hmmm..pa to je nesto jako lijepo..=)))....bez osmijeha nema ni lijepog izraza lica.....uzasno padam na slatki osmijeh deckiju..koji su jos uz to i slatkinaughty=PPP

PUŠENJE-hmm..da...ja sam pusila prijesmokin..ali sad vise ne...(a to prije je bilo prije 4 mj)=)))..ni sama ne znam kako sam se uspjela osloboditi toga....jednostavno mi vise nije bilo fota drzati cigaretu u ruci,postalo mi je bas bezveze,a i nije mi bas pasalo...sve moje frendice puse oko mene,a ja nistasmokinthumbup...=))) sretna sam zbog toga.....=))))))) ne smeta mi ako decko pusi..svatko zna sto zeli u zivotu...

DISCO-hmm...svaku subotu lutammmm..pa vam je onda sve jasno..hehehehe..evo nisam bila vec par subota vani i jako mi fali..vise ni ne znam kako izgleda vani hehehheno....al sad cu ja to sve nadoknaditi....nocni klubovi i dico su zakon...u osnovnjaku sam izlazila po kvartu..a sad je gotovo s tim...umjesto setnja po ulicama.... plese se na plesnom poodiju,pije se,zajebava se,love se komadi....partythumbupnaughtynutwink......


RAZRED-
e to je definitivno losa tema...imala sam zakon razred u osnovnjaku..svi smo se zajedno druzili zajebavali..bili slozni....cak i najveci streberi su s nama smisljali spacke....koje cemo raditi profesorina......a u srednjoj..ajme meni..imam tako grozan razred....nesto zalosno.....decki su svi sami papci i streberi,a cure su super..mi markamo zajebavamo se uvjek smo na okupu=)).....uzasno..neslozni...imamo cinkere u razredu....ma koma.....molimblablablablablablaboga samo sad da se prebacim u drugu skolu....=)))

EVO I OVA STAFETICA JE BRZO PROSLA....ah mozak mi se vec otopio hehehehe..a prstici cu mi otpali,jedan po jedan hehehehe....evo sad cu vam staviti dvije super pjesmice........pa idem

naughty

winkthumbup

evo idem sad.. OSTAVITE MI PUNO KOMENTARA (ja cu vam ih vratiti)....puno vas volim....pusica...ciaoooooooooomahkisswavemahkisswavemahkisswave

JOJ PA JA SAM ZABORAVILA PROSLIJEDITI STAFETICU...PA EVO PROSLJEDJUJEM JE:TEI ANDRIJANI


nedjelja, 19.08.2007. u 14:38 ][ 161 ][ P ][ # ][ ^ ][


olja......

bokić ekipo...evo sjetila sam se ja napisati novi postić.....DA VAM SE ODMA ZAHVALIM ZA KOMENARICE!!!!(HVAJA)...evo ja ne znam sta bi vam napisala..jer fakat nemam inspiracije...a ne dogadja se ni nista zanimljivog tako da.....naskrabat cu vam neku pjesmicu..hehe tek toliko da sam nesto napisala......

*KURVA*
Govoriš da sam kurva
jesam priznajem
jer izgubila sam sve
ono najvrjednije.
Kurva,pa šta?
voljet ne smijem
a sve zbog tebe i ljubavi...
sad drugi imaju
što želio si ti
eto vidi kako je to patiti!
Kada nada nestane,
sreća prestane
ja ću ko uvijek plakati
jer svi su sretni...
Govori šta hoćeš,ali
nemaš pojma,mali
kako je teško voljeti,a
iskorišten biti...
Jer takav je život
jedne KURVE
koja izgubila je sve
jer voljela je tebe i
"dečke"pogrešne!!!

evo to bi bilo sve od mene..ostavite mi puno kometarica(naravno ja ih vracam)uzivajte mi..sve vas puno vojim..i saljem vam ogromni kisach....mahkisswavekissmah

četvrtak, 16.08.2007. u 00:57 ][ 262 ][ P ][ # ][ ^ ][


MILAN STANKOVIC-KIDA ME




ova mi je pjesma zakonnnnnnnnnnn!!!!!thumbupyeswinknaughty

četvrtak, 16.08.2007. u 00:50 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


ŠTAFETA(PO 3 PUT..JOJ)

Olja ekipico....jao sta ste mi puno komenarica ostavili...pa PUNO,PUNO VAM HVALA...nadam se da sam vam svima uzvratila..yesevo kao sta mozete procitati...vise nisam brineta..jeeej..yeswinknaughty..a nema vam kod mene nista zanimljivog...evo dobila sam jos jednu štafetu...treca sreca..hehe..bangthumbuppa sad treba i to napisati....hehe..bolje da se ja primim posla...heheyesrolleyes....

3 OSOBE TEBI VRLO VAZNE I KOJIMA VJERUJES

jooj....nut

1.KETY-moja najbolja frendica jos iz osnovnjaka...ne znam sta bi bez svoje lude kate....ona mi je sve...ona je osoba koja je plakala samnom kad mi je bilo tesko..smijala se samnom...ma sve..skupa smo prozivjele toliko toga...obracamo se jedna drugoj u svemu..daje mi savjete...jednostavno smo ko "sestre"...yeswink

2.DANY-moja najbolja frendica iz srenje..ma ona je ludajkinja..bez njenih i ketynih gluposti nebi bilo smijeha na mom licu...one su nesto najbolje sta sam u zivotu imala...nekad me i lupi..kad kazem nes kaj nebi smjela..ali uvijek je uz mene..kad treba.. bolje receno moja druga "seka"..hehe

3.MARIO-kao sta vidite..jedini decko...cudno..haa....pa je i to jako...on mi je ko buraz...pomaze mi u svemu..razumije me...sve mu mogu rec..i uvjek ce mi dati dobar savijet..makar je daleko od mene...svejedno smo si superyesprica samnom kao da mi je stariji bracowink...ne znama sta bi bez njih troje...to je moje sadasnje najvece blagoyesrolleyes


3 STVARI KOJE BI PROMJENILA KOD LJUDI

e ovo je pravo pitanje....
1.UMISLJENOST-za to mislim da uopce nije potrebno..sta ce ti to..kad nisi to ti...to je samo tvoja vanjstina...bezveze..nevolim takve ljude..jer stvarno nitko nije savrsen...

2.DVOLICNOST-isto..sta ti to pomaze u zivotu..kad se sam pletes u svoju mrezu...budi ono sta jesi...ako se to drugima ne svidja briga te..imaj svoje ja..neki ljudi te vole bas takvog kakv jesi..a ne takvog da se prilagodjavas drugima...

3.BAHATOST-daj ono...o tom nebi bas pricala puno.... moras biti fenomen za to...ako se nekom bahatis mislis da si neka faca...ma da jesi...a iza toga se krije velika p.....ca..bahatiti se moze svako svakome..kak god oce..al to je bezveze..preseravanje..koje je nepotrebno!

3 NAJVECE ZIVOTNE ZELJE

1.postici odredjene ciljeve u zivotu...zavrsiti normalno skolu..naci posao..osnovati obitelj.....

2.biti sretna..napokon....

3.da nikada ne izgubim sebi drage osobe....

evogac...gotova je i ova stafetica...ova je bila mala..hehe..ajde ljudici moji..uzivajte vi meni..i ostavljajte mi puno komentaricima..ja cu vam ih naravno vratiti....vejiki kisonjaaaaaaaaa..pa-pakissmahkisswavekissmah

OVU ŠTAFETU PROSLJEDJUJEM:MARIJI,DANY,SANJI,ANJIC

subota, 11.08.2007. u 15:41 ][ 292 ][ P ][ # ][ ^ ][


100 =))))))

ey..ekipico mojawinkevo ja sam se odlucila napiati novi postyes...DA VAM ODMA ZAHVALIM NA TOLIKO KOMENTARICA(THX)nadam se da sam vas sve komentirala..ak sam koga preskocila ispricavam serolleyeswinkevo ovo je moj 100ti post..pa da vas odma upozorim malo ce biti dugacak..heheroflnutsvasta ja trebam napisati..a iskreno bas mi se neda..jojnutnopa evo da pocnem ..hehe..ovih vam dana nije bilo nista zanimljivog kod mene..ko i obicno samo dosada..koju sam uspjela nekako ubijati..hehe...kety mi je na moru..pa mi je dosadno nemam s kim klosariti po kvartu..hehe(sala)..u cetvrtak sam bila kod frendice iz osnovnjaka i vidjela sam svoje cijelo staro drustvo..to je nes nevjerojatno..svi u se promjenili..a jbg...nutvise ne izlazim tamo u taj kvart tako da e ni ne vidjam vise s tim ljudima...a najvise zato sta se sire razni tracevi o meni..kao da sam trudna..hehe lol...al ja se ne obazirem...briga mene nek pricaju kaj ih je volja...ja se jos sprdam na to..i smijem im se u facu kako su glupi...heheroflcoolsmijehbilo bi sve super da mi ta frendica nije rekla da joj je moj bivsi rekao da ga zove kad ja dodjem,jer me zeli vidjeti..hehe lol..a ima sta vidit..stvarno..winka pustimo sad to...hehe ko da da je to nes vazno..hehe lol...za ljubavni zivot me nemojte pitati...jer je KOMA TOTALNAto bas nije dobra tema...nutnonego ja bi vam trebala sad napisat štafetu..koju mi je marija prosljedila....joj..nutmarija koknut cu tesmijehbang...pa to ce malo potrajati...imat ce te sta citati..hehe..teske su teme..jaooo..roflbang...pa da pocnem..hehe...

***ŠTAFETA***(vec po 2 put..joj)

MoJ oPiS u 5 RiJeCi :
jao...hmmm
1."MAMINA"curica..(hehe da da "jako"winkrofl)
2.TVRDOGLAVA joj to jako...yes
3."VELIKO NEVINASCE"...hehe ovo mi je dobra fora..
4.PRAVA FRENDICA..ehh pa tak kazu.a sad jel jesam pravo je pitanje..
5.ZAJEBANTICA..a jbg obozavam zajebanciju tulume..jednom rjeci volim ludosti!!winkyesnaughty

5 rEcEnIcA o MeNi :
*mrzim skolu....tim vise sta su u mojoj vecina metalaca..nemam nis protiv njih,al nema moje ekipe..
*u zivotu su mi jako vazni prijatelji...oni pravi su uvjek tu kad treba
*nisam umisljena..to mrzim...uvjek sam onakva kakva jesam...svoja i tocka..
*sve gledam s lose strane....jer nemam srece..
*nije me briga sta misle drugi ljudi za mene..ak im se nesvidjam takva kakva jesam nek lagano...odjb....a sta cu im ja..kad im tako "lijepa" zapadnem za oko..hehe lol..(ŠALA NARAVNO)

IsTiNa IlI lAz???
hmmm..ja sam ipak za istinu...kad muljas i to se otkrije samo jos vise nadrapas..i sam sebe zapletes u jos vece lazi..ovako kazes istinu pa kud puklo da puklo...

mRžNJa IlI oProSt???
hmm.. e to je pravo pitanje...a mrzila sam jednu osobu..i jos je mrzim..al to nije bez razloga...oprost u tom slucaju nebi pomogao...al ipak kad realno gleda nikoga ne mozes mrziti..svi kad jednom odu na drugi svijet ..barem osjetis malo zalosnog osjecaja..

SlAdOlEd IlI kOlAč???
...mmm ja bi vise sladoled...on manje deblja ..hehe lol...ma vise volim sladoled nego kolač..makar ima i finih kolača..wink

mOtOr IlI aUtO???
..auu..moja tema..hehe..ja obozavam brzinu..tako da moze proc oboje...skoro sam jednom dobila motor..i onda stara nije dala..misli da bi se ja ubila na tome...a s autom se kao nemozes ubiti..joj....

PuToVaNJe IlI uČeNJe???
..oo defuinitivno putovanje...nije učenje za mene...hehe.jedno putovanje na neko lijepo mjesto gdje nema nikoga samo tvoja ekipa nikom nebi skodilo..=))..hehe..ja bi jako htjela otputovati u Mexico,Australiju..ili mozda Egipad ili Indija...a da ne duljim..na neko zanimljivo mjesto..i nadam se da cu jednom i ostvariti svoje snove..

dIsCo IlI kAfIc???
..ma svejedno....nekad je bolje u nekom bircu nego u diskacu..glavno da je luda zabava i zajebancija..nije vazno di..=PPP

LaPtOp IlI kOmP???
..pa laptop..mogu ga svugdje nositi sa sobom..a komp bas i nemozes svuda vuc sa sobom...makar ja imam doma komp...

ljUbAv IlI nOvAc???
..ah...ja bi prije ljubav nego novac..kakve ti koristi od toga sta imas tolke pare kad nemas ljubavi...naravno i pare su bitne..da mi neko da da biram izmedju bogatuna kojeg nevolim i normalnog,prosjecnog covjeka kojeg volim..odabrala bi ovog drugog..nisam na prodaju..da ce me neko potkupiti svojom lovom ili bogatstvom...

ZlAtNa RiBiCa-3 ZeLJe???
*da postignem zeljeni cilj u zivotu
*da vec jednom prestane ovaj jadan osjecaj i bol
*da ga barem vidim....ako ga vec nemogu imati

šTo Te Na LJuDiMa PrVo PrIvUcE???
hmmm..pa drustvenost...ludost..zajebancija......otvorenost osoba...al nikako me ne privlace umisljeni i bahati..koji se prave vazni i koji se ponasaju kao da su iznad svih...bljakiii

GdJe Se ViDiS u BuDuCnOsTi???

..ah...sad trenutno nemam blage....jos ne znam ni kako ce zavrsiti moje slkolovanje a kamoli da znam di cu bti u buducnosti...imam neke ciljeve..samo pitnje je jel cu uspjet doc do njih....ili necu...

bEz KoJiH oSoBa NeBi MoGlA zIvJeTi???
*bez kety...najboljom frendicom jos iz 6 raz...nebi mogla zamisliti dalje zivot bez nje..bez njenih savjeta..i pomoći...zajebancije..smijeha..cuganja....klosarenja..hehe
*bez dany...najboljom frendicom iz srednje...njen savjet i pokoja topla rijec puno znaci...a najvise zajebancija ....smijeh...
*i naravno bez ostalih prijatelja..oni mi sve znace....
*bez svoje sestre...cudno al istinito...cesto se svadjamo..al i to se mora ..hehe
*bez staraca...koji mi pokusavaju pruziti sve..koliko god mogu...
*bez voljene osobe..to naravno...osjeceja zaljubljenosticerek..onih leptirica u trbuhu...samo nece sreca na obicnog smrtnika...ja imam srece..znate kakve..ama bas nikakve...no
*i sad trenutacno bez jedne osobe...al necu je spominjati...ona sama zna ko je....cerek

EVOGAC GOTOVO...JOJnutNAPOKON..PRSTI SU MI OTPALI..bangwinkyesnutNADAM SE DA CE TE MI OSTVITI PUNO KOMENTARICA...winkJA CU VAM IH NARAVNO VRATITI...AJD UZIVAJTE MI..CUVAJTE MI SE...VELIKI KISACH..BOKIĆĆĆĆĆwavekissmahkisswavekissmah

nedjelja, 05.08.2007. u 13:28 ][ 491 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (36)
Svibanj 2007 (25)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


OpIS BlOgA



Ma JoJ SvE i SVaŠtA... ZaJeBAnCIjA, SuZe, BoL, SreĆa, DoBRa MjUZa, NeKE StVAri Iz MoG ŽiViTA I OsTaLo... Ma NezNaM kAj Još... PoSjEćUjtE Me Pa ĆEtE OTkRit... mA AjD IdeM BoK KiSskisswave

HMM DA VIDIM KOLKO ME VOLITE..HEHEHEHEHE (ŠALA) href="http://www.majorcounter.com/stats.php?u=1181303601">Free Counters
Get a Free Counters

suppać linkovi...
dany
sheva
antonela
viki
anjich
cajke hehe
tajne
šepa
lena
mile
Ante
ketyyyyyyyyyyy
Ivic@@@@@@@@
moja maja plauša =)))
sanjica.....
TEA
LARA & LEONA
ANDRIJANA
MARIJA=))
DOMAGOJ(ZAKON BLOG =))
JELENA...PREZAKON BLOG
crazy kid$
evo dajte se upišite u knjigu gostiju
plizzzzz.... kissssss


View my guestbook


y@


zovem se ivana... na ovaj prekrasan svijet došla sam prije 17godina na datum 28.01.1991... idem u frizersku školu(savska 23 =)).... slušam cajke... i nekaj mrvicu stranog.... hobi mi je lutanje heheparty.... najvažniji na svijetu su mi prijateljiyesnaravno decko i obitelj... volim iskrenost, zajebanciju i narvno dobre komade hehe.... nevolim laži, bahatost, umišljenost.... kaj da vam još velim Ma Ja SaM VaM JeDNa CuRa KoJA Se VoLI ZaJEbAvaT i KoJoJ Su PrIJatElJi I DobRA ZaBaVA NaJVaŽniJi Na SvIJetU... EvO aKo Me NeKo TrEbA nEk Mi sE jAvI nA mSn:brine.ta.90@hotmail.com...kissssss

EvO MoJA sLiKIcA: naughtyzubo



mOjA nOvA sLiKiCa



AHA...

Create Your Glitter Text



Cre

Kad sam te vidjela,
Bojala sam se upoznati te,
Kad sam te upoznala,
Bojala sam se voljeti te,
A sad kad te volim,
Bojim se izgubiti te...

opet ja......heherolleyesnut


Ako sumnjas da mi se
nešto dogodilo ne plači
od sreće!Samo znaj
da KUJA poput mene
nikada NE UMIRE!

vrazicak....naughtyyesnaughty


NIje mi do tebe stalo i
Ne trepnem kad to kazem,
A u sebi glas cujem-MILI
BOŽE KAKO LAŽEM!
A jesam te,jesam,jesam
Voljela i nisam te,nisam još
Preboljela i opet bi opet
Tebi dala sve samo da si
Kraj mene...

DOMI(best frend koji mi je ko brat)


u sta sam ozbiljna..hehebeljzubosmijeh


Svaki tvoj pogled
izvlaci osmijeh
Mojih usana,svaka
tvoja rijec,probudi
Zanos u meni...sve što
jer vezano uz tebe
Tjera moje maleno
srce da zatreperi...
MALI SVIĐAŠ MI SE !

moji decki iz kemijske(ludjaci...poziraju hehe)


Dani su loši,noći još
gore,uvijek te
povrijede oni koji te
navodno vole!
Dok su s tobom,stalno
ti lažu,a na kraju dok
odlaze,ni ZBOGOM
ne KAŽU!

bestttttttzuboyespartysmokinnut


ja brineta..heheyeswink


Voli,Živi,Razbij i
pleši jer čovjek je
rođen da gubi i
griješi!
Prokockaj dane i
ispijaj noći,jer jednom
to više nećeš moči...

čmarac pljuga


Zaustavi SUZU,
odbaci TUGU,
nači ćeš
negdje za
oblakom DUGU.
Ljepota PRIJATELJSTVA
nek ti dušu GRIJE,
OPROSTI ŽIVOTU ŠTO
SAVRŠEN NIJE !!

necu se slikati hehe..hehenaughty


Kad sklopiš očisvoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,
da te mazim,
da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,
jer te VOLIM srećo moja mala!!

napušeni....hehehe


kataaaazubonut


Tebe ja lako voljeti kao disati
zrak.I svaki tren sa tobom je
nebeski dan.Tebi je lako pjevati,
pogađati sne.Nikom na svijetu
nije bilo lakše reći VOLIM TE!!

hm...meeeewink


Zašto si me ostavio čim sam ti pogledala oči...?
Zašto sam te zavoljela te proklete noći...?
Zašto mi iz misli ne ideš van...?
Zašto bez tebe ne mogu ni dan...?
Zašto još u daljinu gledam...?
Zašto kad si otišao..još i dalje čekam ...?
Zašto uvijek mislim da ćeš doći...?
I da ćeš se pojaviti negdje u noći...
Zašto kad sam sama želim da si tu...?
Zašto ne nestaneš barem u snu...?
Zašto uopče postoje SUZE...
kad mi ih sve tvoje srce
..............UZE...
Zašto ne postoji ljek za
........ ....TUGU......
Ljek za bol..treper i
............MUKU....
Zšto postoji ljubav kad je
..........toliko SLIJEPA..??
Tako TUŽNA....,OSJEĆAJNA,ali
........................ipak LIJEPA......

svatkicayesnaughty


pogledaj gore..hehezubothumbup


Volim te i mrzim,neznma
što je jače,stislo mi se
srce,samo što ne plače,
napiši mi nešto,sasvim me
povrijedi,ionako mi život
bez tebe ne VRIJEDI!!

Ja PoZiRaM..hehe...roflpartythumbupyes


Umrjet ću noćas zato što
te VOLIM,da mi LJUBAV vratiš
jedino te MOLIM,uvenut ću
tiho kao crvena ruža.jer je
PATNJA jedino što mi život
PRUŽAAAA....

jao..kak smo sjatkinaughtynutnaughty


ja s extenzijama..heheyeszuboroflnut


Oči su ti umorne kao da si
plakala...
usne su ti crvene jer si ga
ljubila,ne laž malena,
nisi ga Preboljela,ostao je
trag..
KOLIKO SI GA VOLJELA....

hehehehehehe jaaaaaaaaabang
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Nekog ludo zavoliš,pa mu
srce daš,taj netko ti treba
a ti njemu ne trebaš...tad
nastaju patnje...boli
zamrzis SEBE zbog nekog
ko te NE VOLI....

čmarko & vicki thumbupsmijehnjami
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Ako izgubim tebe nek sve
izgubim,ne moram više
nikad da se zaljubim...
i sve oči što se poslije jave
neće biti one prave...

koka & y@@@..=)) nut
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Mogla sam uvijek biti
TVOJA jer bila sam
uvijek tu.....
Ja sam voljela TEBE,ti si
volio NJU....!

MOJA KATICA....HEHE ;PPP njamithumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Ja nemam ni snage ni
hrabrosti da ga ne
volim....
Da mu u oči
pogledam,a da ništa
ne osjetim..

vicki & jaaarofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Čuvaj me u malom
kutku svog srca..
neka ti moje misli
ne remete ni jedan
trenutak života....
a voli me tek tolko
da znam da postojim...

potica..=)))naughtynutnaughty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Hvala ti za sreću,radost
i smijeh.hvala ti za
utjehu i svaki skriveni
grijeh,hvala ti za riječi
što suzu briše,jer
PRIJATELJ ko ti ne rađa
se više....!

saljem kisssss
kiss
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Kad noć se spusti i prekrije
prozor tvoj..po nebeskoj
pomračini poljubac šaljem
svoj...nek poljubac stigne
gdje nemogu ja i tiho ti
šapne:mislim na tebe
malenii....

heehe..ekipica i ja na izleturoflthumbupparty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Sanjaj noćas ako sklopiš
oči,moje su budne i ove
noći.Moja noć je bez tebe
čudna,do zore budna.
Ove ti riječi od srca pišem,
za tebe noćas dišem...

čmarkecccroflzujo
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Dok pišem poruku u sobi
je tama,vidim sjenu na
zidu i ona je sama.
Srce mi je hladno,
mislim da se ledim,
pošalji mi poruku
ako išta vrijedim..

hehe...ko je to???hmmmmbangnutthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

moja legendaabeljzubobangdead
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


ekipaaaaa
thumbuppartyyes
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

opaaaasmijehnjamithumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

buuuuuuuuuubeljzuboeek(malo sam cupava,ali uopce nema vezee heherofl)
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

dany & seka & jazuboyesnut
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

nutdobar lavic heheheroflbelj
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

čmarac & danythumbupsmijehyes
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

hehehe manekenkathumbupzubo
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

čmarac i jaaaarolleyesthumbuprofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

lucyyesthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

majicaathumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

željkicathumbuprofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

dany za krizmuthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

y@ za krizmuroflthumbupparty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
babaroganutbangzubocry
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA,
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta značim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit Ću dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOĆI,
stalno ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
živim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reći LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom
ZAUVIJEK GOTOVO JE


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

POŠTO JA OBOZAVAM BRZINU..EVO PAR SLIKICAwinkyesthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


slikice hehehe


- ŽeLjKIcA:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-Ja PRiJe IzLAsKa:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja I DaNIjEla u AnCOnI:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MaRKo i DaNIjElA U AnCoNI:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja U TrAmVAjU hehe:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


brinet@@@@