=)))))))


RockYou FXText - Get Your Own


utorak, 31.07.2007. u 19:22 ][ 181 ][ P ][ # ][ ^ ][


Nikola Rokvic - MIX



utorak, 31.07.2007. u 18:47 ][ 27 ][ P ][ # ][ ^ ][


Tanja Savic - Igracka



utorak, 31.07.2007. u 18:34 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


Neda Ukraden



utorak, 31.07.2007. u 18:31 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


povratak!!

evo ekipo moja..vratila am se s mora...puno vam hvala na komentarima..sve cu ja to sad nadoknaditi!!! joj bila je ludnica na moru...zajebancija..ma pišaona... sta da vam drugo kazem......u subotu smo kety i ja same otisle na plazu....sjedile smo same ...i odjednom vidis dodju neka 2 decka....i pitaju nas kao...cure sta vi tu radite same...mi a nista cugamo i dosadjujemo se....i odjednom vidis dodje njih jos cetvero....i na kraju jos jedan....na kraju se uspostavilo da ih znamo s plaze..joj komedija..ma nasi bedaci...hehe...zovu se:1. jakuševac,2.kobra,3.jura,4.franjo,5.kruno,6.joža,7.švabo...ehehehe..a 8. nismo upoznale...to je bila takva komedija .....na kraju smo nas dvije ostale same s franjom i krunom...i dosao je jos jura.....mene su zatrpali u pjsak...joj..ludjaci....a pametna kety se bacila u more...more je bilo toplo...al kad je izasla van..bas joj i nije bilo toplo..hehehe...otisli smo s njima u kamp...da se ova presvuce....i ja sam se presvukla bilo je bas zima...brrr...hehehehe...i otisle mo u disko s njima..kad smo dosli tamo vec se zatvorilo...i tako smo mi dosle u kamp oko 5...vani svice a ona i ja se vracamo....i drugi dan mi idemo na plazu i naletimo na njih....koji smijeh.....i tako ....ma sve u svemu bilo je dobro....makar bi mi bilo bolje da sam ostala u zg.....a dobro necu se zaliti i tamo nije bilo lose...ajde idem ja ad vidjeti komentarice...pa mozda napisem koji zanimljiv post....bokić...veliki kisssssssssswavekissmahkiss

četvrtak, 26.07.2007. u 14:13 ][ 184 ][ P ][ # ][ ^ ][


oprostaj !!!!!

ekipo evo ja sam tek danas popodne saznala da idem nocas na more s ekipom....pa evo da se oprostim od svih svojih dragih blogera koji mi ostavljaju kometare... hvala vam na komentarima....najteze mi pada to sta sam rebala vidjeti luku..a sad sve padne u vodu....noheadbangrolleyeswinka nista moram ici javima vam se kad dodjem..ostavljajte mi puno komentarca ..sve cu ja to nadoknadirti kad se vratim...ajde uzivajte cuvajte mi se...velika pusa....kisskisskisskisskisskisskiss bokiććććććććććććwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

ponedjeljak, 16.07.2007. u 17:51 ][ 156 ][ P ][ # ][ ^ ][


LOVE =))))


RockYou FXText - Get Your Own


nedjelja, 15.07.2007. u 11:41 ][ 183 ][ P ][ # ][ ^ ][


eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy =))))

ey..evo odlucila sam napisati novi post...EKIPO PUNO VAM HVALA NA TOLIKO PUNO KOMENTARA!!! DOCI CU I JA KOD VAS!!!....hmmm ne znam od kud da pocnem....evo pocet cu od jucerasnjeg izlaska... dany je imala u petak prometnu nesrecu i dosla je van..dobro da je nisam ubila,al bilo mi je drago hehe doso mi je naj frend iz razreda...tam me grlio koda da me nije vidio 100 godina.. heheroflrolleyeswink ajd dobro.. nemojte me nista pitati makar su oni bili tamo bilo je ...koma...dobro da nisam umrla od dosade...headbangheadbangnaravno ko po obicaju kety je dosla kod mene da se spremimo..i opet me cekala...a navikla je ona na to hehehroflwinknutmouthwashal dobro..nekim slucajem smo stigle na bus...hehehehemouthwash..opet smo isle u nec...bas sam isla bezvoljna van..uopce mi se nije dalo...zalivennonobangznala sam da ce biti glupo i je...prvo dok sam dosla tamo napo me neki cigic...ajme komabangburninmad..cjelo vrijeme je stajao iza mene i pleso pa se ko fol slucajno zabio u mene...joj doslo mi je da mu takvu sljaku opalim...headbangmadnutaj dobro proslo je i to...onda smo uzeli separe..neki su se klinci potukli..sam vidis po podu krv..joj bangti klinci vjecito rade sranja...smijehdobro onda sam malo plesala..a pametna dany je plesala,a nije smjela..joj..nije normalna...e onda mi se sjete odjednom skoro vi frendovi poslati sms da se nadjemo..a ja si mislim ma super...zujokazem im da sam vani..i da nemogu..hheeroflal dobro jedan frend Vanja..je bio u blizini pa mi se javio da izadjem da se vidimo..ajd bar me spasio na 10 min kolko smo dugo pricali da se ne dosadjujem...heheroflpartythumbupi niste odlazi ona i sad se ja pozz s njim..a on meni dodje a pusa..ja ga pogledamm..dodje on meni obecala si..ja se pocnem smijati..hehehewinkrofl i dam mu pusu u obraz..ko i drugima...udjem ja sad unutra..i odma napadaj na mene...daj kaj ste radili tak dugo covjece ovo ono...ja onak ohladite ekipo...namcorsmijehbangrofli tako sam jos malo plesala s dany i svojom katicom....heherofle onda je ova sama plesala i naravno prolila tuborg po meni...joj uvjek po meni nesto prole..nemogu vjerovati...al prezivjela sam hehehehe...thumbup..pa su sjela neka 2 deeka za nas seopare dok sam ja otisla na minuti van do kety i marka..ono super...pa mi se jedan od tih pocne upucavati...ja ono odjebaus mikimaus od mene...imamdecka i bok..bila sam stvarno super raspolozena da mi je samo jos on falio...joj..headbangdosla sm doma negdje oko 20 do1...i naravno nism mogla spavati...namcormislila sam cijelo vrjeme o Luki...ajme taj decko mi je uzeo sve...srce,san,misli,pamet...ma sve zivo...e ondfa mi je doletio sms od njega..hehehenjamiyesnaughty pa smo se dopisivali..ja sam mu rekla sve sta osjecam prema njemu..a on nek misli sta god hoce..ja sam takva..ono sta mislim reci cu...rolleyeswinkyesi tek sam zaspala oko 4..i opet se probudila u 5..stvarno sam dugo spavala...a kako cu spavati kad ga cijelo vrijeme sanjam..joj poludit..cuuuuuuuuuuuupuknucuburninmadheadbangzujoon nije ni sam svjestan sta mi radicerek.....zujobanghmmm....i vidis zvoni meni mob oko 20 do 6..ja ono sta je sad bilo...kad ono on...ehhethumbupvraco se doma izvana..joj joj..sad se vraca doma..hehehenjamii tako mo pricalči negdje do 6..i on me stjera spavati..hehe ludjaknaughtynuti zaspim ja..i naravno vec u 9 sam imala budjenje..nisam znala za sebe....heheheheadbangbang..onda sam odnjela kety stvari...i vratila se...a sad pisem ovaj post..i zjevema ko nista....zijevidem ja polako malo sam pretjerala s postom...ehhhewinkyessamo vi meni ostavljajte komentarice...doci cu i ja vama...PUNO VAS VOLIM...UZIVAJTE MI CUVAJTE MI SE!!! VELIKA PUFAAAAAAAAAABYEEEEEEEwavekiss

nedjelja, 15.07.2007. u 09:54 ][ 73 ][ P ][ # ][ ^ ][


bokićć cmokićć

hello..ekipa..evo ja sam se odlucila napisati novi postić..hehe nakon 3 godine....nadam se da mi necete zamjeriti na tome..roflwinkrolleyesevo nemam bas puno toga napisati..hehe al naci cu ja nesto zanimljivo..hehehe..evo po cijele dane se doma dosadjujem,ne znam sta bi sa sobom..joojnuta bit ce bolje...hmm..u petak je mojoj katici bio rodjendan....hehe i trebale smo se nac navecer,al me zaribala..bangburninmadheadbangdeadi onda sam se cijeli dan dosadjivala...hehe tj nisam isla sam na kavu...winkroflsubota ko subota..jao....dosala mi je sestrcina..i onda je to bila ludnica,ona i moja sestra su me izludile..headbangpuknucuprvo su me ujutro digle u 8,a ja sam bila budna do 3 joj....e ona sam isla u grad..ehhee..isla sam kupit katici roflwinknesto za rodjkas i isla sam vidjeti kakvih badica ima...rolleyesi meni kupi stara badic..a ja jos ni ne znam jer cu ic na more...coolposto se meni neda...yesja bi se radje ostala doma zajebavati neg isla na more...a mozda cu na kraju ic..ma ko zna...ludnavecer sam isla kod bake..hehe..bila je festa posto sam dobila bratica..winkyesthumbuppartysmokinjupi....hehee...hmmm a da tek vidite kak je to majo i sjetko..jojnaughtynutjos si i ranije rodio,tako da je sitan...jako...hehe..a u mojoj rodbini se radjeju samo deckici..cure su u manjini..šmrč...noa kaj je tu je....hehehe..hmm..tamo su bila neka 2 decka,koji su na praksi kod mog ujaka..roflwink..i naravno ja sam bila na piku..odma su me poceli svi zajebavati...hehe..e onda sam pricala s ujnom...nesto..i dosle smo na temu kad je moja svadba..hehe ja onak ne bas tak skoro..hehehe..di je jos svadba od mene...i sad mi dodje kuma(ne moja!)..ma brzo ces ti...vec si punoljetna..ludnutja se pocnem skupa s ujnom i kazemo joj da ne..hehe da imam tek 16 god..i nije zena vejrovala...ja samo ok..dobro partybangje..hehehe...onda me nagovarala da ostanem..e da ja bi ostala,al morala sam cuvati ove dvije...joj..bangi nedjelja..joj najdosadniji dan do sad....umirala sam od dosade..i opet sam trebala na kavu s katom i opet ne zaribala...nutiduci put cu je koknuti...banghm..a to bi moglo biti danas...heheheheheheeherofli tako bezveze kradem Bogu dane..a kaj cu..dany je u novom sadu..a kata na praksi..a ovi svi ostali oce da idem tu u kvart u jedan birc..a meni se bas nejde tam..al mi se ne susrecu neke osobe!!svi su se umislili malo previse..ja ne znma kaj se desilo tim ljudima..to je sve posandrcalo..a dobro ja cu to prezivjeti..hmm kaj ne??? kaj vi mislite..hehe????....a danas cu probat dan uciniti zanimljivim hehehe.......a sad bokićć....i javim vam se dok se rjesim muka..hm to vam nisam rekla...da vam kazem, ili ne.....a samo cu vam natuknuti...svaki dan dobim sms od nekog divljeg broja i sve su decki..tak da sad moram mjenjat broj jel ga neko djeli..al kad saznam ko je ...bolje da mi se ne nadje pred ocima!!!bangburninmadpuknucui nista to vam je sve od mene..za sad...a budem se ja malo vise potrudila napisati nove postice...ajde ekipo uzivajte mi..i naravno cuvajte mi se...svima vejika pusicakisskisswavenut

ponedjeljak, 09.07.2007. u 11:12 ][ 835 ][ P ][ # ][ ^ ][


hehehehe

evo to su neke od mojih naj pjesmica..... mozda se navecer sjetim neceg..pa napišem post..ehhewinkyesnaughtynutbang PS.EKIPO HVALA VAM NA KOMENTARIMA...SAM IH VI OSTAVLJAJTE.....HEHEHEHE.... DOCI CU I JA VAMA OSTAVITI KOMENTARICE!!!...UZIVAJTE...KISSSSSSSS

nedjelja, 08.07.2007. u 11:59 ][ 23 ][ P ][ # ][ ^ ][


Pussy Cat Dolls Beep



nedjelja, 08.07.2007. u 11:56 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


The Pussycat Dolls - Buttons/Beep



nedjelja, 08.07.2007. u 11:53 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


Dara Bubamara-Zidovi

još jedna moja naj pjesmica....hehewinkyesnutthumbupnaughty



nedjelja, 08.07.2007. u 11:36 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


željko samardžić-Lice ljubavi



nedjelja, 08.07.2007. u 11:23 ][ 10 ][ P ][ # ][ ^ ][


milan stankovic-ne daj da te rade




MOJA NAJBOLJA PJESMA!!!!!!!!!(INACE JE NE PJEVA ON)HEHEHE

nedjelja, 08.07.2007. u 11:07 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


***************

ej ljudi....evo mene..hehehenutyesziva sam jos uvjek...heheheroflnaughtynutzujoevo Luka zeli da napisem novi post...pa evo...pišem...hehehe....iskreno nemam inspiracije..al dobrobangthumbupsmijehpa evo napisat cu samo jedno jel mi se sad samo to mota po glaviroflwinkyesnaughtythumbuppartynjami
LUKA OBOŽAVAM TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
!!!!!!!!!!!!!!EVO TO VAM JE SVE OD MENE ZA SAD....NEMAM UOPCE INSPIRACIJE PISATI...AJD UZIVAJTE MI,I CUVAJTE MI SE...OGROMNI KISSwavemahpartykissnut

subota, 07.07.2007. u 13:18 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


:(:(:(:(:(:(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

.....možda je pogled kriv
....možda je sudbina htijela
....da zavolim onog kog
nisam htijela.....


......cigareta je ljubav....
.....poljupci su dim,a
pepeo tužne
uspomene što ostaju
za njim.....

Moje je srce bilo
pijano.....voljelo...
kajalo se...boljelo...
davalo...uzimalo..
bilo sretno i gubilo...
ostavljalo i bilo
ostavljano...ali nikad
OVAKO ZALJUBLJENO....

Kad bi netko uzeo nož
i razrezao srce moje...
u svakoj kapljici krvi
pisalo bi ime tvoje.
dubini duše svoje i bit
će tamo sve dok je i
nas dvoje.


ponedjeljak, 02.07.2007. u 00:31 ][ 66 ][ P ][ # ][ ^ ][


komaaaaaaa od mog životaaaaa!!!!!!:((((((

evo doslo je i vrijeme da napisem neki post,makar ovaj nece biti bas lijep,al´jbg...tako se sada osjecam....nemam samopouzdanja u sebe mozda je zato sve tako..a možda i nije...ne znam ni sama vise sta bi sa sobom..toliko mi se toga izdogadja da vise ni sama ne znam sta da mislim,kako da se osjecam.danas sam pukala,vise mi se neda uopce razmisljati o nicem..jedino o cem razmišljam je Luka ne znam sta mi se dogadja..stvarno cijeli dan sam neke mrtve volje,al´kad nejga cujem koda da se okrene cijeli svijet.ne znam zasto mi se to dogadja, (mozda zato sta imamo toliko toga zajednickog..)..ni malo ne kuzim!!!kad imam od njega propušten poziv osjecam se koda da su mi sve ladje potonule..više stvarno ne znam sta je samnom..puno sam se puta pitala,kakvi su to znakovi,sta me muci,a najvise me zanima sta to osjecam prema Luki..toliko imam pitanja ,al ne znam odgovor na njih....možda znam jedan ,jedini...stalno mi je u glavi,svaku ga večer sanjam,kad mu čujem glas promjenim se skroz..sva sam sretna..čak i kad sam cijeli dan u najvećem bedu,čim njega čujem to se promjeni...ne znam mozda je razlog ovom postu što sam ga ZAVOLJELAsamo ne znam jel to moguće,i jel se to moglo dogoditi..i jel može......ne znam osjecam da mi se uvukao pod kožu...i da je zauzeo moje srce (I NEČE VAN),a to mi i najbolji prijatelji kazu!!!!!! al´naravno ja i dalje ne znam...ja ustvari nista ne znam..možda je sve to varka,a možda nije........ma ko će znati...a jedno,jedino znam da SVE ŠTO JE LIJEPO KRATKO TRAJE!!!!!a kakve sam ja sreće...nebi se ni čudila...samo me zanima,i ne kužim ..zasto se i dalje cujem s Lukom.... zasto me još uvjek zove......ZAŠTO????????????????A na ovo jedino on valjda zna odgovor!!!! a šta mogu kad mi je život prava katastrofa...dobro je da imam ovaj blog i prijatelje kojima mogu sve ispričati i reći...jel ponekad me toliko toga muči da ne znam za sebe!!!!...a šta mogu ...samopouzdanja nemam...ni nikad ga više možda neću imati,jel je i ono malo mog samopouzdanja unisteno.... ljudi budite mi sretni i zelim vam veliku srecu!!! kad vec meni nejde nek vama barem ide u zivotu,ako ce vama biti dobro i ja cu biti sretna zbog vas....svima vam šaljem najvecu pusu na svijetu!!! UZIVAJTE MI I PAZITE SEEEEEE!!!! CMOK....kissbangnozalivenwave

nedjelja, 01.07.2007. u 23:47 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


necccccccccccccc

evo jučer sam napokon izašla van...nakon ufffff mjesec dana....bila sam tako happy..hehehe..spremala sam se ko i po obicaju 2 sata..hehehehe..ma ne jucer sam se cak spremila za 1 sat,to je bilo neko cudo..hehe..i nista otisla sam po novce kod mame na posao i na busek..pošto je kety bila kod bake,i ja sam naravno morala sama ic do save..umrla sam od dosade i vrucine u onom tramvaju...a jbg........i nista dosla sam..i mislila sam si ..sad kad cu ih morat cekat 3 dana..al nisam hehehe one su cekale mene.....samo su se one bile uocljive iz tramvaja hehehehehe...zrkitale su se..uf......ušle smo u nec..i hehe na na nasu srecu bio je slobodan separe....hehe..imale smo vise srece nego pameti...ove dvije su se zajebavale..a meni bas nije bilo do toga..ja sam bila cijeli dan mrtve volje i nije mi bilo do nicega....sjedila sam tamo i piljila u 1 točku..a ove su me pokušavale razvedriti al im nije islo...i tako sam ja buljila do 22....onda me danijela nekako uspjela navuč da idem malo plesati..malo smo plesale i opet sam otisla sjest..i tako sam samo bezveze blejala....e onda me danijela opet vukla da idem plesati..i ajd popustila sam...otisla sam..i plesale smo .....vise nisam mogla poceo me boljet trbuh...a nism mogla piti tabletu na alkohol...hehenjamipartyi nista sjedila sam i gledala van..i odjednom..vidim sepya...obro da odma nisam pala u nesvjest.......odma sam si mislila sad kad udje pravit ce se da me uopce ne pozna...al moje je misljenje bilo krivo..sto me je jako ugodno iznenadilo...dosao je do mene dao mi ruku i pitao me sta ja tamo radim..a ja samo sta ne padnem u nesvjest od cuda....bilo mi je drago sta me pozdarvio..sto nije samo okrenuo glavu od mene kao drugi frendovi..a jbg..nisu svi isti...s njim su još bili mitar..hehe legenda..s njim sam sjedila u osnovnjaku..hehe ma mali ludjak..hehe..šušak..on je pak dosao sa stakom..ccc opet je bio tamo di mu nije bilo mjesto hehe..i jedan josip...njega nisam znala..al sam ga upoznala hehehe...rekla sam sepyu da se ukrpaju k nama..a kaj sad nije bilo mjesta a frendovi su mi..e tek je onda pocela zajebancija...onda smo se zajebavali......hehe....pleslai smo svi zagrljeni oko stola..ma fora..s njima nikad nije dosadno vani..uvjek je neki lom......i naravno ja sam rknula stol i cijeli tuborg prolila po danijela..hehe..a samar je dala sepyu jer je mislila da je on..a ja i on se pogledamo u oci i pocnemo se smijati...heheheehe..a kety je naravno nestala..nije bilo ni trega ni glasa od nje nekih 45 min..već sam se pitala di je....a naravno ona se barila....joj....i dany je otisla van..i ja sam ostala sama s njima hehe..i zajbevala se....e onda smo rebale kety i ja lagano krenuti doma...heheheheh..i nista oni su isli u isto vrijeme..a poštpo su oni bili s autom...hehe i nas su poveli...hehehehei izgubili ..hehehehe..umjesto da smo dosli u dubravu mi smo zavrsili na crnomercu...jbg..hehe..kad je josip slusao ove koji ne znaju...sepy kaze odi samo ravno..i mi idemo samo ravno i zavrsimo na črnomercu..hehe..tj na super črnomercu..hehehehehekak je mitar rekao..a i lijepo im je reko da treba skrenuti da prema trgu..joj...to je bila pišaona...nas 6..hehe 2 cure i 4 decka..u sportskom auto..lom...hehehe...muzika pojacana..smjeh na sve strane..ma super....dodje sepy ..cure bolje da ste isle pješke prije bi došle ..hehe nego da ste isle s nama..al vam je s nama bar bilo zabavno..hehehe..i na kraju smo zavrsili kod kong krosa..(ne znam kaka se pise al nema veze..)i ovi poceli jaukat da trebaju na wc...pa smo morali sati i pustiti djecicu na wc..hehe..i nastavili smo put dalje....al smo umirali od smijeha..e onda je narvno sepy izgubio pljuge..i mene zgnjecio jel ih je pokusavao nacii...ma super nam je bilo..hehe..mitar je takve gluposto valjao..da smo se svi trgali....a jbg..sve sta je lijepo kratko traje.....i to vam je moja subota.....

nedjelja, 01.07.2007. u 17:24 ][ 0 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (19)
Lipanj 2007 (36)
Svibanj 2007 (25)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


OpIS BlOgA



Ma JoJ SvE i SVaŠtA... ZaJeBAnCIjA, SuZe, BoL, SreĆa, DoBRa MjUZa, NeKE StVAri Iz MoG ŽiViTA I OsTaLo... Ma NezNaM kAj Još... PoSjEćUjtE Me Pa ĆEtE OTkRit... mA AjD IdeM BoK KiSskisswave

HMM DA VIDIM KOLKO ME VOLITE..HEHEHEHEHE (ŠALA) href="http://www.majorcounter.com/stats.php?u=1181303601">Free Counters
Get a Free Counters

suppać linkovi...
dany
sheva
antonela
viki
anjich
cajke hehe
tajne
šepa
lena
mile
Ante
ketyyyyyyyyyyy
Ivic@@@@@@@@
moja maja plauša =)))
sanjica.....
TEA
LARA & LEONA
ANDRIJANA
MARIJA=))
DOMAGOJ(ZAKON BLOG =))
JELENA...PREZAKON BLOG
crazy kid$
evo dajte se upišite u knjigu gostiju
plizzzzz.... kissssss


View my guestbook


y@


zovem se ivana... na ovaj prekrasan svijet došla sam prije 17godina na datum 28.01.1991... idem u frizersku školu(savska 23 =)).... slušam cajke... i nekaj mrvicu stranog.... hobi mi je lutanje heheparty.... najvažniji na svijetu su mi prijateljiyesnaravno decko i obitelj... volim iskrenost, zajebanciju i narvno dobre komade hehe.... nevolim laži, bahatost, umišljenost.... kaj da vam još velim Ma Ja SaM VaM JeDNa CuRa KoJA Se VoLI ZaJEbAvaT i KoJoJ Su PrIJatElJi I DobRA ZaBaVA NaJVaŽniJi Na SvIJetU... EvO aKo Me NeKo TrEbA nEk Mi sE jAvI nA mSn:brine.ta.90@hotmail.com...kissssss

EvO MoJA sLiKIcA: naughtyzubo



mOjA nOvA sLiKiCa



AHA...

Create Your Glitter Text



Cre

Kad sam te vidjela,
Bojala sam se upoznati te,
Kad sam te upoznala,
Bojala sam se voljeti te,
A sad kad te volim,
Bojim se izgubiti te...

opet ja......heherolleyesnut


Ako sumnjas da mi se
nešto dogodilo ne plači
od sreće!Samo znaj
da KUJA poput mene
nikada NE UMIRE!

vrazicak....naughtyyesnaughty


NIje mi do tebe stalo i
Ne trepnem kad to kazem,
A u sebi glas cujem-MILI
BOŽE KAKO LAŽEM!
A jesam te,jesam,jesam
Voljela i nisam te,nisam još
Preboljela i opet bi opet
Tebi dala sve samo da si
Kraj mene...

DOMI(best frend koji mi je ko brat)


u sta sam ozbiljna..hehebeljzubosmijeh


Svaki tvoj pogled
izvlaci osmijeh
Mojih usana,svaka
tvoja rijec,probudi
Zanos u meni...sve što
jer vezano uz tebe
Tjera moje maleno
srce da zatreperi...
MALI SVIĐAŠ MI SE !

moji decki iz kemijske(ludjaci...poziraju hehe)


Dani su loši,noći još
gore,uvijek te
povrijede oni koji te
navodno vole!
Dok su s tobom,stalno
ti lažu,a na kraju dok
odlaze,ni ZBOGOM
ne KAŽU!

bestttttttzuboyespartysmokinnut


ja brineta..heheyeswink


Voli,Živi,Razbij i
pleši jer čovjek je
rođen da gubi i
griješi!
Prokockaj dane i
ispijaj noći,jer jednom
to više nećeš moči...

čmarac pljuga


Zaustavi SUZU,
odbaci TUGU,
nači ćeš
negdje za
oblakom DUGU.
Ljepota PRIJATELJSTVA
nek ti dušu GRIJE,
OPROSTI ŽIVOTU ŠTO
SAVRŠEN NIJE !!

necu se slikati hehe..hehenaughty


Kad sklopiš očisvoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,
da te mazim,
da te cijele noći pazim,
da te čuvam od svih zala,
jer te VOLIM srećo moja mala!!

napušeni....hehehe


kataaaazubonut


Tebe ja lako voljeti kao disati
zrak.I svaki tren sa tobom je
nebeski dan.Tebi je lako pjevati,
pogađati sne.Nikom na svijetu
nije bilo lakše reći VOLIM TE!!

hm...meeeewink


Zašto si me ostavio čim sam ti pogledala oči...?
Zašto sam te zavoljela te proklete noći...?
Zašto mi iz misli ne ideš van...?
Zašto bez tebe ne mogu ni dan...?
Zašto još u daljinu gledam...?
Zašto kad si otišao..još i dalje čekam ...?
Zašto uvijek mislim da ćeš doći...?
I da ćeš se pojaviti negdje u noći...
Zašto kad sam sama želim da si tu...?
Zašto ne nestaneš barem u snu...?
Zašto uopče postoje SUZE...
kad mi ih sve tvoje srce
..............UZE...
Zašto ne postoji ljek za
........ ....TUGU......
Ljek za bol..treper i
............MUKU....
Zšto postoji ljubav kad je
..........toliko SLIJEPA..??
Tako TUŽNA....,OSJEĆAJNA,ali
........................ipak LIJEPA......

svatkicayesnaughty


pogledaj gore..hehezubothumbup


Volim te i mrzim,neznma
što je jače,stislo mi se
srce,samo što ne plače,
napiši mi nešto,sasvim me
povrijedi,ionako mi život
bez tebe ne VRIJEDI!!

Ja PoZiRaM..hehe...roflpartythumbupyes


Umrjet ću noćas zato što
te VOLIM,da mi LJUBAV vratiš
jedino te MOLIM,uvenut ću
tiho kao crvena ruža.jer je
PATNJA jedino što mi život
PRUŽAAAA....

jao..kak smo sjatkinaughtynutnaughty


ja s extenzijama..heheyeszuboroflnut


Oči su ti umorne kao da si
plakala...
usne su ti crvene jer si ga
ljubila,ne laž malena,
nisi ga Preboljela,ostao je
trag..
KOLIKO SI GA VOLJELA....

hehehehehehe jaaaaaaaaabang
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Nekog ludo zavoliš,pa mu
srce daš,taj netko ti treba
a ti njemu ne trebaš...tad
nastaju patnje...boli
zamrzis SEBE zbog nekog
ko te NE VOLI....

čmarko & vicki thumbupsmijehnjami
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Ako izgubim tebe nek sve
izgubim,ne moram više
nikad da se zaljubim...
i sve oči što se poslije jave
neće biti one prave...

koka & y@@@..=)) nut
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Mogla sam uvijek biti
TVOJA jer bila sam
uvijek tu.....
Ja sam voljela TEBE,ti si
volio NJU....!

MOJA KATICA....HEHE ;PPP njamithumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Ja nemam ni snage ni
hrabrosti da ga ne
volim....
Da mu u oči
pogledam,a da ništa
ne osjetim..

vicki & jaaarofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Čuvaj me u malom
kutku svog srca..
neka ti moje misli
ne remete ni jedan
trenutak života....
a voli me tek tolko
da znam da postojim...

potica..=)))naughtynutnaughty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Hvala ti za sreću,radost
i smijeh.hvala ti za
utjehu i svaki skriveni
grijeh,hvala ti za riječi
što suzu briše,jer
PRIJATELJ ko ti ne rađa
se više....!

saljem kisssss
kiss
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Kad noć se spusti i prekrije
prozor tvoj..po nebeskoj
pomračini poljubac šaljem
svoj...nek poljubac stigne
gdje nemogu ja i tiho ti
šapne:mislim na tebe
malenii....

heehe..ekipica i ja na izleturoflthumbupparty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Sanjaj noćas ako sklopiš
oči,moje su budne i ove
noći.Moja noć je bez tebe
čudna,do zore budna.
Ove ti riječi od srca pišem,
za tebe noćas dišem...

čmarkecccroflzujo
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Dok pišem poruku u sobi
je tama,vidim sjenu na
zidu i ona je sama.
Srce mi je hladno,
mislim da se ledim,
pošalji mi poruku
ako išta vrijedim..

hehe...ko je to???hmmmmbangnutthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

moja legendaabeljzubobangdead
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


ekipaaaaa
thumbuppartyyes
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

opaaaasmijehnjamithumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

buuuuuuuuuubeljzuboeek(malo sam cupava,ali uopce nema vezee heherofl)
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

dany & seka & jazuboyesnut
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

nutdobar lavic heheheroflbelj
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

čmarac & danythumbupsmijehyes
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

hehehe manekenkathumbupzubo
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

čmarac i jaaaarolleyesthumbuprofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

lucyyesthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

majicaathumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

željkicathumbuprofl
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

dany za krizmuthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

y@ za krizmuroflthumbupparty
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
babaroganutbangzubocry
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA,
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta značim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit Ću dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOĆI,
stalno ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
živim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reći LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom
ZAUVIJEK GOTOVO JE


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

POŠTO JA OBOZAVAM BRZINU..EVO PAR SLIKICAwinkyesthumbup
Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com


slikice hehehe


- ŽeLjKIcA:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

-Ja PRiJe IzLAsKa:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja I DaNIjEla u AnCOnI:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MaRKo i DaNIjElA U AnCoNI:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja U TrAmVAjU hehe:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


brinet@@@@