......

Image Hosted by ImageShack.us


Često razmišljam ovih dana, o svemu... Nedavno sam gledala film P.S. Volim te, moram priznati da nakon što sam pogledala film nisam ostala ravnodušna, film je odličan, ako niste pogledajte ga, ali ono što sam ja izvukla kao poruku je: "Da u životu ne postoji savršen trenutak,već je svaki trenutak savršen." Ako odlučimo čekati na neke stvari, može biti kasno, život je samo jedan i treba ga iskoristiti kako najbolje znamo.
Odlučila sam da ću živjeti. Teško mi je ovih dana, ma ne, da budem iskrena zadnjih par mjeseci posebno, jednostavno mi je dosta svih, želim disati i živjeti na svoj način, stalno svi imaju sve potrebe i ja pokušavam da svima ugodim, ali sada vidim da se gušim...
Jedino što je dobro u mojem životu sada je moja ljubav, koja me održava na životu koja mi je u zadnje vrijeme jedina snaga, koja me tijera da idem dalje... Ljubavi da nema tebe ne znam kako bi preživljavala sve ovo...Ali znam, jer ja sam viječni optimista da će se sve ovo riješiti i da ću ponovno biti opet ona stara, ona ja, puna snage i života...

Dragi, moji ne brinite za mene, preživjeti ću ja sve...
Ljubavi, budi samo kraj mene, jer tvoja me ljubav održava na životu....

07.05.2008. u 18:36 · Ostavi komentar (17) · Isprintaj · #