Tu sam....

Image Hosted by ImageShack.us


Još sam tu.Čuvam u sebi prošla, sadašnja i buduća vremena.
Svijesna sam da sam iz dana u dan sve starija.Mijenjam se.
Ostajem tu gdje jesam, puštam korjenje.Volim ljude koji me okružuju, zbog toga sam sretna.Svijesna sam da nikada ne bi mogla otuđiti i otiči samo tako, biti poput stranca.
Promijeniti običaje, svoje navike i rituale koje imam, živjeti negdje drugdje.. Biti neznanac, samo jedna od mnogih..
Za mene bi to bila smrt..
Ne bi nikada srela tebe ljubavi moja.Tvoje oči kada me gledaju moju dušu opijaju..Tvoja ljubav je tako čista, tako slatka...Ti si taj koji moj život čini posebim, jer svaki trenutak s tobom proveden je jedonstavno savšen..
Želim da naša ljubav traje i traje..Znam da se oduprijeti može svemu...
Živimo ovaj život zajedno, korak po korak, neka je svaki dan obasjan suncem....

10.12.2007. u 12:42 · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #