Može li čovjek....

Image Hosted by ImageShack.us


Može li se slovima na papir
Prenijeti šum vjetra i pjevanje
Ptica u šumi, i srce
Slomljeno od boli?
Može li se u susjedstvu
Ili u dalekoj zemlji
Ići s rukama krvavim do lakta
I s nožem u zubima,
A k zvijezdama dizati pogled
Ljudskih očiji?Može li čovjek
Još uvijek da podnosi
Bijedu, poniženje,zloćin,
I da se raduje pokoljenjima,
I da sluša šum vjetra
I pjevanje ptica.
Dragutin Tadijanović

Zbogom veliki pjesniče...
Neka ti je laka zemlja....

28.06.2007. u 10:00 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

La nostra vita (Naš život)

Image Hosted by ImageShack.us

I have told my story
it's time to stop for a while
I put aside the past
I will live the future
I will take good care of it
with the strenght I feel inside
it's a dream that will never die

our life walks
our life that
looks after a smile
after shared love
in a dirty world

our life walks
our life that is
hell and paradise
it's a never ending dream
of a better world

it's wrong to dream
in this imperfect world
sick for a while
but I have hope to see
you growing in the truth
it will be a dream that...
will never die...

who knows it will be
like that for us

our life walks
it looks after a smile
after shared love
in a better world

our life walks
our life that is
hell and paradise
it's a never ending dream
of a better world

our life walks...
E. Ramazzotti

Ova pjesma je meni najdraža,
u njoj je sve rečeno..
Na talijanskome te riječi
imaju dubinu...kao i moja
ljubav prema tebi..

25.06.2007. u 20:09 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Misli lete

Image Hosted by ImageShack.us


Ležim u polumračnoj sobi, mislim na tebe..Tišina i lagani povjetarac dopiru do mene, kakvo olakšanje osjećam, koja svježina i ugodna promjena, nakon one sparine i vručine...Znaš, samo kad sam s tobom osjećam se posebno i opušteno..Tvoja blizina meni odgovara, meni i mojem srcu...koje pri pomisli na tebe još snažnije i brže kuca, hoće da od ljubavi napola da puca....Obožavma tvoja oči mile, kao me gledaju i pogledima sve više skidaju...Tvoje usne i poljupce strasne..na svojim usnama još osjećam... Tvoje prste meke kao po mojem tijelu lagano klize...Volim kad pričam,a ti me onako sa puno strasti gledaš..prekidaš i ljubiš, da bez daha ostajem...Fališ mi puno, neopisivo puno..sve bi dala da si tu,da me možeš samo onako kao ti znaš čvrsto zagrliti, i da tako zagrljeni ostanemo zauvijek...San mi dolazi na oči, sanjati ću tvoje slatke usne i oči...

23.06.2007. u 11:08 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Sve bi dao za nju

Image Hosted by ImageShack.us

Dolazi u moje snove
sva u bilo obućena
da bi svoju dušu sa mnom podilila
kako da joj oprostim
kako da zaboravim
sve te grijehe što je meni učinila

Sve bi da za nju, u
moju nevolju, u
što mi nosi bol srca mog
i kada noć nestane
i kad se dan probudi
onda shvatim da sam je izgubija

Svaki dan i noć mislim na tebe
da si tu kraj mene
da te nježno milujem,
i da osjetim dodir tvojih usana
znam, zato, zato vrijedi umrijeti...
Oliver

21.06.2007. u 13:23 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Što su me lagale usne tvoje

Image Hosted by ImageShack.us

Već mjesec dana
vidim, a šutim
gdje ti misli kradom lete slutim

Sve od mene kriješ
ma dobro se znamo
da mi zadnjem priznaš nemoj samo

Što su me usne lagale tvoje
da znaju samo poljupce moje
što su me lagale crne oči
A kradom svake noći
drugog gledale
mene varale

Mora li tako
ljubav se kriti
srce srcu neiskreno biti

Rumeno lice
i oči sjajne
kriju one tvoje male tajne

Što su me usne lagale tvoje
da znaju samo poljupce moje
što su me lagale crne oči
a kradom svake noći
drugog gledale
mene varale...
Leo

Za tebe koji moje srce
tako lagano diraš,
samo najbolje melodije biraš...

19.06.2007. u 12:22 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Ostala si uvijek ista

Image Hosted by ImageShack.us

Odavno već nisam
mislio o tebi
medju nama dani
i godine stoje
nikada te više
pronašao ne bi
da se jučer nismo
vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno
stajao na cesti
i slučajno tebe
ugledao tada
ni slutili nismo
da ćemo se sresti
pod svijetlima ovog
bezimenog grada

Pričas mi o svemu
hodamo polako
odavno se nismo
isplakali tako
ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina žena na putu mom
ostala si uvijek ista..
M.M.K.

17.06.2007. u 13:46 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

Želim tebe

Image Hosted by ImageShack.us

Kako sam sretna što sam te nakon toliko vremena ponovno vidjela..Srce mi je tako ubrzano počelo kucati,niti disati nisam mogla..Nije prošao dan da nisam na tebe mislila, da se nisam tebe sjetila..Ti si ostavio na mojem srcu neizbrisiv trag..trag koji se u beskraju ponavlja..Zbog tebe sam plakala one noći, jer sam znala da će mi te sudbina kleta uzeti..Iskliznuo si mi iz ruke kao kap vode, nisam te dovoljno dobro držala i pazila..Bojala sam se..Ali sad me nije strah, s tobom bi nakraj svijeta pošla...Jer sad znam što sam imala, a izgubila...Znam da ćeš mi oprostiti, nekad..jednog dana...Samo me primi onako čvrsto kao ti znaš, i vodi me kuda želiš..ja ću te slijepo sljediti..Želim da me tvoje usne ljube, tvoje ruke miluju i čvrsto drže...
Sreća je na našoj strani, ljubavi...

14.06.2007. u 14:57 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Sreća u meni

Image Hosted by ImageShack.us

Sreli smo se jednom kada je ljubav bila u zraku, voljeli smo se, ostavili trag...trag koji dan danas ne mogu izbrisati..on je na mojem srcu kao znamen, znamen jedne ljubavi...Kako sam danas sretna, osjećam leptiriće u želucu,kada pomislim na tebe...Tvoje usne su me zarobile..osjećam tvoj otrov na njima...Ali sudbina je imala svoje puteve...Kako da se protivimo tome, ta borba bi bila uzaludna... Mislima sam tako blizu tebe, da te mogu gotovo osjetiti...Čujem tvoje srce kako kuca sve brže i brže.... Tako mi fali tvoj zagrljaj i tvoje ruke da me čvrsto prime...
"Nitko se ne može vratiti da bi započeo ispočetka , ali svatko može početi sada i napraviti sasvim novi kraj."
"Nema nerješenih problema. Ima samo problema koje se ne usuđujemo riješiti."

13.06.2007. u 12:01 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #

Razmišljanje...

Image Hosted by ImageShack.us

Iako svi imao osjećaj kako možemo u detalje razraditi svaki aspekt našega života, povremeno nas iznenadi nešto što uopće nije bilo dio našega plana. Život može ponekad biti vrlo nepredvidiv i čini nam se da nas jednostavno nosi rijeka života i da imamo vrlo malo kontrole nad nekim događajima. A ponekad se upravo za ono malo što nam se činilo isprva negativnim kasnije ispostavilo da je bilo odskočna daska za naš život.
Upravo same prekretnice u našem životu mogu izmjeniti našu budućnost. Dio životne avanture je i u tome što ne znamo što će se sljedeće dogoditi, a to sljedeće može biti veličanstvenije od našeg prvobitnog plana.Svakome je od nas napraviti teško prvi korak, jer svi se mi bojimo nepoznatoga, ali zar život nije izazov koji treba prihvatiti, ponekad gubimo , a ponekad i dobijemo, dok ne bacimo kocku nećemo znati što smo dobili..
Tajna uživanja u životnom putovanju je u otvorenosti prema nepoznatome.

12.06.2007. u 18:08 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

Misli na tebe

Image Hosted by ImageShack.us

Tišina, gluha tišina oko mene...samo se čuje sat kako kuca tik tak...ili to moje srce za tobom kuca...Čekam te ljubavi da mi dođeš, da me probudiš poljupcem svojim...Osjećam tvoju blizinu, tvoj miris... želim tvoje prste meke poput svila da po mojem baršunastom tijelu tihe melodije sviraju...Misli su na tebe tako snažne, tako jake...da te gotovo osjećam kraj sebe...Trebam te kraj sebe mili moj...Nije dan prošao da ti nisi mojim mislima prošetao..Uspomena na tebe i danas živi, netaknuta duboko u srcu mojemu zakukuljena...Čeka samo dan, kada će se razviti, i visoko visoko poput najlijepšeg leptira opet poletjeti... Znam da si mi sve bliže, osjećam to...Dopusti mi još malo..samo malo...i ja ću poletjeti....I u tvoje naručje zauvijek sletjeti....

09.06.2007. u 23:16 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Ponekad....

Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad je ljubav, nešto više od same ljubavi..ona je vatra što u nama tinja i nema svoj kraj.Kad usne njegove osjetim na svojima, tada bljesak suza gubi sjaj...tvoj dodir ruke, poljubac, već onaj glas u dubini, gdje duša sanja i čuva svoj raj. Tako ja čuvam tvoj poljubac. On je....kao san, kao gorski kristal u mislima.... i slika sjaj, dok osjećam, to srce ludo moje kuca u grudima. Šapnut ću, tebi ljubavi koliko te volim ja...Nitko neće čuti, moj šapat, nitko neće čuti kako mi srce, zbog tebe kuca.Pusti sad, neka nas snovi obuzmu. Samo ti ćeš čuvati mene, dok lagano tonem u san i koračam do tebe...Tajna si..tajna moje tajne..na stazi jedne moje pjesme..što tvoje ime u mojim stihovima se krije...Znaš samo ti i ja, tajna naše tajne...Tu si u mojem srcu, duboko..duboko smješten..i znaj da je to zauvijek.....

06.06.2007. u 13:37 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Bit ćemo zajedno

Image Hosted by ImageShack.us

S tobom počelo je sve
u meni dugo već postojiš
prvi put nisam sam
na mojem nebu noću sjajiš

Naše tragove u pijesku
neće izbrisat' ni vali
ni za milion godina
zašto andjeli bi znali
ljubav ima čudan sjaj

Sa tobom mogu sve
bez tebe umrlo bi sve
ja živim samo dok si tu
ako ti želis to, ti i ja bit ćemo zajedno

Nikad neću ubrat' cvijet
ti si potrebna da živim
i da se sruši cijeli svijet
neću priznat' da te gubim

S tobom počelo je sve
i dok živimo nek traje
jer sad više se ne bojim
sada znam da te volim

Prvi put nisam sam
zato ostani
uz mene dok si ja postojim
sve ima neki čudan sjaj....
D.T.

03.06.2007. u 21:22 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #