petak, 18.04.2008.

Vjeruj

Vjeruj, vjeruj da sve će biti lijepo, vjeruj da će biti sreće i ljubavi još veće.
Vjeruj, vjeruj u bolje sutra, vjeruj u nova sunčana jutra.
Vjeruj nebu, vjeruj cvijeću, vjeruj ptici, vjeruj prijatelju, prijateljici.
Vjeruj Bogu, vjeruj zvijezdi što sjaji jer ona vjeruje sebi i blista, pa se sjeti da više nisi ista.
Učiš nove stvari, živiš dan za danom i miluju te jutra, zato vjeruj njima kad te probude u novo sutra.
Vjeruj u ljubav, vjeruj u prijateljstva, vjeruj u život koji je jedna duga cesta.
Vjeruj, vjeruj u sebe da ti srce nikad ne zazebe.
Vjeruj, samo vjeruj...


- 20:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Kad se pogase ljudska svjetla i zamukne buka svijeta,ukažu se zvijezde i ponovno čuješ tišinu.(Phil Bosmans)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nany

svega pomalo...

Try again

What would you do
To get to me
What would you say
To have your way
Would you give up
Or try again
If I hesitate
To let you win
Or would you be yourself
Or play your role
Tell all the boys
Or keep it low
If I say no
Would you turn away
Or play me off
Or would you stay

If at first you don't succeed
Dust yourself off and try it again
You can dust it off and try it again

If at first you don't succeed
Dust yourself off and try it again
You can dust it off and try it again

I went to you
You went to me
But I cant let it go
So easily
Not 'til I see
What this could be
Be eternity
Or just a week
Your chemistry
Is off the change
Is perfect now
But will it change
This aint a yes
This aint a no
Just do your thang

If at first you don't succeed
Dust yourself off and try it again
You can dust it off and try it again

If at first you don't succeed
Dust yourself off and try it again
You can dust it off and try it again

If you dont wanna throw it all away
Might be shy on the first date
What about the next date
um, um, um, um

If you dont wanna throw it all away
You might be buggin' on the first date
But what about the next date
um, um, um, um

(Aaliyah)



Eloise

Un esspresso por moi
k'o barsun je rekla
a ja kao da znam
jos stavim kap mlijeka
pogled skinuti s nje
nisam mogao, ne

Kaze otkazan let
za Pariz zbog kise
svuda Chanel No. 5
moj Boze, mirise

K'o u onome snu
kad sam vidio nju

Eloise, sve prolazi
al' ti si ostala tu
Eloise, noc dolazi
srest cu te opet u snu

Un esspresso por moi
za Bozic napise
a na Chanel No. 5
mi soba mirise

K'o u onome snu
kad sam volio nju

Un esspresso pur moi
ponekad mi pise
tad na Chanel No. 5
mi soba mirise

K'o u onome snu
kad sam volio nju

(Boris Novković)



Na po mi srce zivi

Nima dana viruj nima
da mi srce nije plamen
jos sam u te zaljubljena
mom' zivotu ti si amen

Ni u snu me nemoj ranit'
nemoj grisit' srce svoje
jos me stare rane lome
ubit' ces me milo moje

A da opet dignes jidra
i povedes svoju vilu
ki je s tobom bila sritna
ka prolice u djardinu

Na po mi srce zivi
a vrime samo gre
u pol mi zivot vridi
bez tebe, bez tebe

Na po mi srce zivi
na po ce puta stat'
jer ja san samo tebi
svu ljubav htila dat'

Neka pisma samo suti
moja bol su rijeci njene
stihovima ka da cipa
ove lipe uspomene

A da opet dignes jidra
i povedes svoju vilu
ki je s tobom bila sritna
ka prolice u djardinu

Nima dana viruj nima
da mi srce nije plamen
jos sam u te zaljubljena
mom' zivotu ti si amen

(Danijela Martinović)



Samo jednom se voli

Ti nisi htjela ljubav srca mog
ti nisi htjela sto je htio Bog
i ubila si jednog andjela
kad si nasu ljubav izdala

Spalio sam davno tvoja pisma
ali jos pamtim tvoje poljupce
kad si otisla sve je stalo za mene
ja ne brojim vise godine

Samo jednom se voli
i jednom umire
jos uvijek me srce boli
ne mogu bez tebe

Samo jednom se voli
i jednom umire
samo jednom se voli
voli zauvijek

Ti uzela si sve, a malo dala
ti uzela si citav zivot moj
jedna zvijezda je sa neba pala
kad si nasu ljubav izdala

(Davor Radolfi)



Zena od pepela

Ova sto pjeva nisam ja
nemoj me nista pitati
ja vise nemam imena
to mogu tebi cestitati

Ova sto place nisam ja
moje su suze prozirne
ja sam lice bez pogleda
moje su usne nemirne

Jer ti si sunce
na tebe sam se opekla
jer ti si vatra
uz tebe sam izgorjela

A gdje je ljubav
gdje se sakrila
cija sam ja
zena od pepela

(Emilija Kokić)



Da l' si sretnija

Moja si bila ti od glave pa do pete
moja si bila, grlila me kao dijete
sad od mene oci sakrivas

Tudja si, vise nemam ja na tebe pravo
tudja si, sve je propalo sto dao sam ti ja
bas kao kula karata

Da l' si sretnija sto ti drugi usne ljubi
il' nesretnija sto on se na mom mjestu budi
nisam Bog zna sto, al' kako sam te ludo volio

Da l' si sretnija tamo daleko od mene
il' nesretnija kad zabole te uspomene
nisam Bog zna sto, al' jednom sam te ludo volio

Otkud ti, kojim dobrom tu na pragu mome
malena, milja presao sam milione
sad vise ti ne spavam sam

Ljubio sam te k'o da nijednu nisam imao na svijetu
a spalila si me, pretvorila u dim

(Toše Proeski)



Ostala si uvijek ista

Odavno vec nisam mislio o tebi
medju nama dani i godine stoje
nikada te vise pronasao ne bi
da se jucer nismo vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

Ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina zena na putu mom
ostala si uvijek ista

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

(Toše Proeski)


Boze, brani je od zla

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
kad ne mogu ja, Boze, brani je od zla

Ona ima usne i na njima ukus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
Boze

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
kad ne mogu ja, Boze, brani je od zla
Boze, brani je od zla

(Toše Proeski)



Kap kiše

Sva blaga svijeta
da se spoje
ne vrijedi ništa
ako ostaneš sam

Za sreću
potrebno je dvoje
za tugu
jedan je sasvim dovoljan

Više ništa ne primjećujem
ko da ne vidim
i ko da ne čujem
o, o, o gdje si bio do sada

Ova ljubav mi se čini
kao svijetlost u daljini
nakon dugih godina

I da mi kažes Ne
meni svejedno je
bit ću sretna ja
manje više
čak i da sam tu
na tvom prozoru
samo jedna kap poslje kiše

Za mene laži nisu rijeći
moje je srce prešlo dalek put
baš sve naući me o sreći
ovakvu ljubav
ja tražila sam svud

Više ništa ne primjećujem
ko da ne vidim
i ko da ne čujem
o, o, o gdje si bio do sada

Ova ljubav mi se čini
kao svijetlost u daljini
nakon dugih godina

(Vlatka Pokos)



Najbolje

Najbolje da tvoje zaboravim ime
nikad više ista vratila se ne bih
i svaku noć te topla promrzlog od zime
dočekala budna bez ićega na sebi

Našu nježnost vise nećes nać' s nijednom
i nesretan ćes ostarit', ali jednom

Kad me ljubav svlada i u ponoc tužna svratim
priznat ću ti tada da godinama patim
i da mi je srce vec napuklo od boli
jer zauvijek tebe, hej, samo tebe volim
samo tebe volim, samo tebe volim

Dok druge tebe strepnje
nazivaju svojim
ja noću mirno spavam
jer takvih se ne bojim

(Vlatka Pokos)



Jedna zima sa Kristinom

Jedne proste Vojvodjanske zime
na salasu prijatelja mog
malo društvo se skupilo iz grada
sve mladići iz dugih školskih dana
a na vratima doma, uz plamen petrolejke
se smiješilo lice na nas

Jedne proste Vojvodjanske zime
na salasu prijatelja mog
dok su ruke jos promrzle od puta
dugo stresale pahulje s kaputa
ti si prišla i od srca mi pružila
času crnog vina, Kristina, Kristina

Dobra vam noć, prijatelji
dobra vam noć, dobro nam došli
dobra vam noć, prijatelji
sjedite tu i zapjevajmo svi

Onda smo izašli na dvorište ja i Kristina
škripao je snijeg pod nogama
ljubio sam je, ljubio
da li se sjećaš, Kristina

(Zdravko Čolić)



Nisi ti vise crno vino

Nekad bio si more
sada samo si pjena
nekad velika ljubav
a sad sam druga žena

Nekad bio si sunce
sada svjetlo u tami
nekad ruka u ruci
a sad smo opet sami

Nisi ti vise crno vino koje me opija
sada si samo žuto lišće što se zaboravlja

(Colonia)


Dar s neba

Mala kako bi bilo
da ostanes noćas tu
dok zvijezde padaju

Budi moje dobro i zlo
moje nebo i dno
na sve ću pristati

Za mene si ti dar s neba
za mene je ljubav sve sto trebam
i nikada te ne bih zamijenio ja
meni si najbolja

Za mene si ti dar s neba
za mene je ljubav sve sto trebam
pozeli na svijetu bilo sto
i stvorit ću to

Reci mi samo još jedno
jesi li slobodna
od sad do vječnosti

(Alan Hržica)



Pustite me da je volim

Eh da mi je sada znati
gdje sam griješio
samo s tom ženom
ja sam djecu vidio

Otišla je jednog dana
sva prelijepa uplakana
o Bože što je nisam
više volio

Prijatelji moji kažu
nije za tebe
izbij je iz glave
dođi s nama napiji se

A ne znaju da srce moje
puca zbog nje, zbog nje
samo zbog nje

Pustite me da je volim
ne tražite drugu za mene
znam da neću sretan biti
znam bez nje ću ostariti
pustite me da je volim

(Ivan Mikulić)



I opet sama

Sve je bilo isto od samoga početka
između vas dvoje razlike k'o da nema
dira tvojim prstima, gleda hladnim očima
baš je isti kao ti i on me ostavlja

Sanjala sam često snove o romansi,
nadala se samo nekoj drugoj šansi,
i da neću morati opet sve proživjeti
ali kao ti on sad odlazi

I opet sama,
sporo hodam ulicama grada tvog,
ti si početak i kraj života mog,,
i opet sama hrabro moram krenuti od ničega
do nekog drugog tebi sličnoga

Sanjala sam često snove o romansi,
nadala se samo nekoj drugoj šansi,
i da neću morati opet sve proživjeti
ali kao ti on sad odlazi

I opet sama,
sporo hodam ulicama grada tvog,
ti si početak i kraj života mog,
i opet sama hrabro moram krenuti od ničega
do nekog drugog tebi sličnoga

(Ivana Banfić)


Lav u srcu

Noć u meni sva miriše
a ti k'o da gledaš
skidam crnu čipku pred tobom
da se predam

zarobljen si sa mnom
ni moja duša ne da da odeš
igra tijelo k'o na vjetru svijeće plam

Daj ostani tu noćas sa mnom
Lav u srcu naglo me vuče
O sebi priznaću ti samo
nedostaju mi usne vruće
K'o dama čast ti nudim
da čednost moju ljubiš
daj ostani tu noćas sa mnom
oboje smo samo ljudi

Noć u meni sva miriše
a ti k'o da gledaš
Paa...palim cigaretu
osjećam da me trebaš
ulaziš pod kozu
ja nikog nemam osim tebe
sad ti ljubav nije vrijedna čekanja

Daj ostani tu noćas sa mnom
Lav u srcu naglo me vuče
O sebi priznaću ti samo
nedostaju mi usne vruće
K'o dama čast ti nudim
da čednost moju ljubiš
daj ostani tu noćas sa mnom
oboje smo samo ljudi

(Ivana Banfić)

Otisak prsta

Ko' tebe nikoga nisam voljela
Toliko srec'e i hrabri se plaše
A ja sam bacila svijet na koljena
Zemlja se tresla od ljubavi naše

I sad budiš me bez prava
Da se branim
I kad pola zemlje spava
Ja razmišljam o tebi
A svoje tajne odajem
Samo sebi

I kome da se vratim, nemam gdje
Od tebe oči dalje , ne vide
Zbog svega što je bilo - neopisivo
Ja umirem, a ne postoji lijek
Tvoj otisak prsta zauvijek
Je ostao na meni - neizbrisivo

Tvoje srce u tren zaboravi
A tijelo žene do kraja se daje
Za tako malo tvoje ljubavi
Koliko dugo zaborav traje

Da sad budiš me bez prava
Da se branim
I kad pola zemlje spava
Ja razmišljam o tebi
A svoje tajne odajem
Samo sebi

I kome da se vratim, nemam gdje
Od tebe oči dalje , ne vide
Zbog svega što je bilo - neopisivo
Ja umirem, a ne postoji lijek
Tvoj otisak prsta zauvijek
Je ostao na meni - neizbrisivo

(Ivana Banfić)


Čarobno jutro

Što je to tako snažno da pogledaš,
možda znak da si čovjek
kojeg želim kraj sebe

Jedna iskra je dovoljna
da zapalim vatru da ispustim glas,
nježno ljubiš mi vrat
kao stranac u noći iz mog sna

Obećaj mi da smo život ti i ja,
jedna olujna noć
mokra sva od dodira,
u meni sve gori
pod rukama tvojim
ja umirem sad

Obećaj mi da smo snaga valova,
podivljali žar na vrelim usnama,
to čarobno jutro u očima tvojim
kad tvoja sam sva

Prije tebe tuge su me
stoput slomile,
voljela sam druge
u njima tražila sam te,

ne daj me,ne daj nikad nikome,
cijeli život čekam slomljenog srca
da suze mi obrišeš sve

Obećaj mi da smo život ti i ja,
jedna olujna noć
mokra sva od dodira,
u meni sve gori
pod rukama tvojim
ja umirem sad

Obećaj mi da smo snaga valova,
podivljali žar na vrelim usnama,
to čarobno jutro u oćima tvojim
kad tvoja sam sva

(Nina Badrić)