BiO Si SeXy....NeK Si...SvAkA Ti DaLa A jA Te zAjEbAlA

13.01.2008., nedjelja

mOj PrVi PoStIcH

Evo,ljudi moji sitila se ja napisat moj prvi novi post..
beljdeadyesnaughtynutthumbupsmijehzubo
Ovdje cu van pisat zanimljivosti iz mog zivota sto ste mogli primjetit iz prilozenog..yes
Ostavljajte mi puno commova i obecajen oduzit cu van se...beljzubonutnaughtyyeszujo
Za sada dok se ne snaden tj.dok nek skuzin kako ovo sve funkcioniranutzujo-stavljat cu vam malo po malo slikica pa svratite...beljsretannaughtysmijehcerek
Pozdravljan vas sveekisskiss
pogotovo moju WaliSsU-hehenjamikiss & ArAliCukiss i cili moj 1.c koji cu sutra vidit..weee-jedva cekankissnutnaughtyyesbangsmokinnjamiludwavewave
PuSsA svima voli vas vasa DeIsSa....yesbeljcerekwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.