< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
LaZ/iStInA

Just me...
Photobucket

Dance now, dance for the year
dance for the moment,
dance for the tears,
Dance with me, just for today
Maybe tomorrow,
the good Lord will take you away

Photobucket

DA za vježbanje preko limita
DA za masažu poslije
DA za drhtajuća koljena i njihove moćne pobjede
DA za mrdanje onim što ti je mama dala
DA za nerazmišljanje o prošlosti
DA za pobjednički ples
DA za prijatelje koji slušaju bez pogovora
DA za kraj
DA za biti umorna i graciozna
DA možeš biti što god poželiš
NE ludosti!
DA Ja ću to napraviti



My People...

Moja Peky... <3
Photobucket
She's bringing sexy back
Them other boys
don'no know how to act
I think your special
whats behind your back
So turn around and amaze the crowd
---
She want that lovey dovey
That kiss kiss
In their mind they fantasize bout gettin with her
Because she mine, and so fine
And thick as can be

Moja Jeky <3
Photobucket
She's freaky and she knows it
She's freaky and I like it
---
If you see her in the club
she'll be acting real nice
if you see her on the floor
you'll be watchin all night
she ain't here to hurt nobody

teya =)
Photobucket
And make it hard for you to keep her
And it's just a matter of time
For it starts to play with your mind
She's supersonic and her eyes are so hypnotic
I used to think that she was innocent
---

nedjelja, 28.09.2008.

drugi puta...

Ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije
jer fališ mi do bola i znam da bit će jos i bolnije
jer svaka ljubav nova ruši vjeru u tebe
ovo mi je škola i drugi puta cu pametnije

Koje su to rijeci što su meni sišle s usana
ne poznajem ni jednu što bi kazni ovoj bila jednaka
jer su osveta i ponos dvije sestre blizanke, rođene u ponoć
jedna malo prije, druga kasnije

Ako ikad vratim vjeru u tebe
i onda lažna nada nikne za mene
na poljima od snova ne pušta se korijenje
ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije

--------------------------------------------------------------------------

Vjerovala sam ti. Oslanjala se na tebe i ono što mi nudiš. Željela sam da bude istina ono što mi govoriš. Razumjela sam tvoje želje, nisam tražila ništa što mi nije moglo biti pruženo. Nisam te silila, bila sam strpljiva.

Ne želim više.

Ne pripadam na drugo mjesto. Ne želim biti u drugom planu. Odbijam čekati bolje prilike.

Ako me želiš, uzmi me, izaberi mene...



~23:38~ Lies... (2) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.