travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Pisat ću o sebi i svima koje poznajem takoda se nemojte čudit ako budete spomenuti,ako vam se ne sviđa onda ODJEBITE!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


NEŠTO O MENI!!!!!!!!!!
-:-zovu me sarOOOOO!!!!!!!
-:-volim se zabavljat
-:-volim PLESAT
-:_volim slušat mjuzu
-:-imam brata(4.g.)DINO
-:-volim svoj život
uživam u njemu,PONOSIM SE NJIME!!!! roflroflroflrofl
-:-KAKO IZGLEDAM:plavuša,plavo-zelene oči,1.68....
-:-KAO OSOBA:bez dlake na jeziku,"pametna",čuvam tajne,samozatajna....
jako sam "teška" osoba,tvrdoglava....MA KAD ME UPOZNATE VIDJET ĆETE SAMI!!!!!!!!!!partypartyparty
-:-NAJ frendovi:doky,dea,dea,cass,damiš,mrvoš,
maja,mia,wax,bine,pepa,ena,ana t.,bea,dora,lorena,laura,JACA-moja nova
frendicaroflrofl
-:-treniram odbojku,3. smo u državi WEEEEEE!!!!!!!!thumbupthumbupthumbup
-:-LJUBAV jako strana riječ,samo sam je jednom upoznala....
SAMO JEDNOG DEČKA ĆU UVIJEK VOLJETI! (znaš ko si)cerekma gdje bila!

-:-imam svoj blog:dodiblize.blog.hr
-:-pišite mi na sara_777@net.hr
moj msn dixy_777@hotmail.com

VOLIM VAS SVE!!!!kisscerek

LJUDI KOJE ČITAM!


MALO SLIKICA

četvrtak, 19.04.2007.

BOOOKK LJUUUDIIII!!!!!!!!


Bok ljudići kako ste???? Ja sa thumbup! Jako sam sretna a nemam pojma zašto....!!!!bang Ali dobro da ne duljim da vam ispričam neke novosti...bila sam u poreču sa klubom na jebenih 5 dana! I OSVOJILE SMO 3. MJESTO OD NJIH 24!!!!!!!! TREĆE U DRŽAVI!!!!!eekeekeekeekeek BAŠ SMO SVE SRETNE!!!!!!!!!yes
Bilo je jako teško,ali smo uspjele mislim mogle smo i bolje,ali jbg. to smo mi! Pa da vam kažem kako nam je bilo....svaku večer smo bile u discu,plesale smo i partyzujonut! Upoznale smo cure iz Bjelovara,Vinkovaca... i još puno njih...Upoznale smo puno komada tamo!yes Dečki su dosta sramežljivi,ali šta ćeš mi nismo!
Ei moram pozdravit jednu curu o kojoj sam definitivno promjenila mišljenje,napokon sam te upoznala....JOSIPAkisskisskisskisskisskisswavemah!
I u ponedjeljak smo imale opravdano, pa nisam išla u školu!
Ali to nije sve,odabralo me ministarstvo nečega ,mislim mene i još njih iz razreda da pišemo neku kao malu maturu,ali to je kao neka proba i ne ide u ocijenu...tako da ni u srijedu ni danas nema škole za mene!!!!!!!!!!!!!!!!KAKO DOBRO JEBOTE!roflroflrofl
E da jako sam sretna napokon mi je valjda došlo do mozga da počnem uživat u životu....trudim se,trudim se.... ah baš sam bangroflwinkyes i tako idem ja jer mi se neda više pisati....pozzzam svih i ljubim svih!!!!!!!!!!kisscerekkiss



| Komentari (96) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.