< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us

...blog koji je nastao zato što je meni bilo užasno dosadno, iskreno nisam imala pojima o čemu ću na njemu pisati, ali sam se nadala da ću već naći nekakve teme i temice...

Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kika
mislim da sam dosta napisala o njoj...ima blog ali ga možda izbriše

Želek
i o njemu sam već nekaj pisala...njegov blog je meni baš fora

Martinka
dobra ženska sa super blogom...(ali "malo" zaljubljena)

Dammy
curka koja ima ljubavnih problema...inače je super


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

ovo vam je čovjek kojeg ja smatram njaboljim nogometašem svijeta i jednim od najzgodnijih i najljepših ljudi na svijetu


Image Hosted by ImageShack.us

PONEŠTO O MENI
(bez brige bit će kratko)
IME:Domina (glupo, ali si ja ne mogu pomoći)
PREZIME:Hozjan
DATUM ROĐENJA:7.10.1992.
MJESTO STANOVANJA: Kuća....šalim se...ŠTEFANEC...odmah kraj Čakovca
ŠKOLA:OŠ Ivanovec,ali još samo nekoliko mjeseci, a poslije gimnazija
HOBI:KOŠARKA
SLOBODNO VRIJEME:KOŠARKA
SLUŠAM:samo RAP (tj. samo MAAJKU; naravno EDU MAAJKU)
RAZRED:8.a
NAJ FRENDICA:KIKA
NAJ FREND:ŽELEK
OSTALI FRENDOVI:Anja, Mateja, Karmela, Tatjana, Tea, Martina, Melanija
Andreja, Aleksandra, Jelena, Vanja, Marina, Tin, Vuga,
Leo.................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...to sam vam ja...

BOXić O MOJIM naj FRENDOVIMA
1.KIKA (Kristina) moja naj frendica, ona nije normalna, ali baš zato si nebi mogla zamisliti svoj život bez nje...ne znam kak bum preživjela to kaj vjerojatno nebudemo išle u istu srednju školu (šmrc, šmrc)...
2.ŽELEK (Želimir) naj frend, super lik, uvijek zabavan, ali se s njim da pričati i o ozbiljnim stvarim...


Image Hosted by ImageShack.us

...a, ovo smo moja naj frendica Kika i ja...

Image Hosted by ImageShack.us

...ovo smo također kika i ja, u izljevu ljubavi...















Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
....kika i ja šmrcamo!!!!!!!!!!!!!!....
....i tko nam što može????????....



četvrtak, 19.07.2007.

Savudrija

Znam da imam malo kasno paljenje i da je prošlo već više od tjedan dana od kak sam došla doma, ali šta se može...
evo, ovako, krenuli smo s busekom v ponedjeljak v jutro iz Čakovca, bili smo Ena, Hrkač, ja i oko 50 navijačica iz #LIVI-a#, po putu je bilo dosadno, prvo sam malo sedela s Hrkačom, a onda sama, ove pucke su se tak derale ka sam ih čula dok sam si do kraja pojačala mp3, užas.....v Zagrebu smo još pokupili nekše košarkaše, bus je bil pun do zadnjeg mjesta.....onda smo konačno nakon duuuuuuugo vremena došli v taj kamp i svi su se već smjestili, a Ena i ja 3 vure morale čekati kaj dobimo sobu, na kraju smo završile s 3 Slovenke,Dea, Urška i Nežka, ženske su stvarno super , recimo, jedna od njih čim se zbudi ujutro mora jedno vrijeme psovati, kaj dojde k sebi...i tak, baš nam je bilo fora s njima....a bilo nam je super i ovak općenito, prvo je bil doručak, pa trening, večera, onda malo slobodno ili nekši program, kaj smo se već dogovorili, onda ručak, pa slobodno do 6 navečer, opet trening, večera, i opet slobodno do jutra, znale smo se zbuditi v 6 vjutro kaj smo išle trčat, a jedamput smo trčale i navečer.....ovak su bili nekši programi cijelo vrijeme (ples, talent show, disco, palačinka party, izbor najluđe frizke, igre i takše stvari), to nije bilo obavezno, ali ponekad smo otišle pogledati......kroz noć je bilo odlično, nisu nas bas kontrolirli: prvu noć smo svi bili umorni od puta pa smo (Ena i ja) spavale u svojoj sobi; drugu noć je počel talent show, ali je došlo nekše nevrijeme pa je odgođeno i opet smo spavale u našoj sobi; treću noć je bil taj show i poslije još disco, prespavale smo kod Zagrepčanki, isto tak zakon ženske, bilo je zabavno; četvrtu noć smo brzo zaspale jer smo išle trčat; a za 5.,6. i 7. noć oni koji trebaju znati kaj je bilo znaju............
............i tak, uglavnom bilo je fakat dobro, super smo se zabavljali, Eni je malo falio dečko, ali je preživjela.......
......sad mi se već malo spavka.....idem....bokić.....



| KoMeNtArI (99) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.