< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Free Site Counters
Free Site Counters


Ime:Dora
God:12,5
Škola: K.Š. Gjalski
Hobby: plešem u Zagrebu u studiu "Edite Cebalo"
Naj pjevačica: pink
Naj pjevač: Justin T.
Naj grupa: rhcp i pussycat dolls
Naj film: Step up
VOLIM:
plesati, ići u studio, dečke, zabavu, party-e...
NE VOLIM:
umišljene cure, praznoglave, sramežljive dečke...
Naj frendice: TINA I STELA
Naj frendovi: Dino i Srač

sve iz mog života. puno je pravopisnih i drugi pogrješka. Inače je OK

Moje ime!!

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Ovo je moj ljubimac sa bloga!





adopt your own virtual pet!




Cbox





>

Linkovi

Tina
Jelena
Jelenin drugi blog
Stela
Tony




srijeda, 09.05.2007.

###

wavewavewaveroflroflroflroflroflEvo i mene!!!!!!!! mahmahmahmahmahmahmahOpet nemam kaj pisat... headbangheadbangheadbangDanas je u školi bilo OK!! Imam malo komentara...na prošlom blogu smo Tina i ja imale 3 put više komentara. 21.5 idemo na Brijune. Nadam se da bu bilo dobro, makar nam je raska pokvarila raspoloženje čim je rekla da se nemo mogli kupati..ali mi bumo si možda ipak uzeli badiče. Tak kad smo išli u Hum, Motuvun Poreč...nam je rekla da se nemo mogli kupat, a Mirela(vodič) nam je rekla da smo si mogli uzeti badiče!!
Jučer smo pisali matematiku... ja sam bila brzo gotova (nije brzo, ali u odnosu na druge) pa mi je učiteljica dala rješenja i bodovno listu.deaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead Ja sam si ispravila (naravno...ona je poslije pregledala) i imala sam jednu grješku a to je još uvijek 5!!! Za mene je to doro kaj sam dobila 5, ali sutra dobivaju i svi drugi. zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev Baš me zanimaju kakve buju ocijene... Sztra pišemo vjeronauk, to se niti nisam učila to znam...smokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin

Tolko od mene!!
Pozzzzzmahmahmahmahmahmahwavewavewavewavewavewavewaveyesyesyesyesyesyesnono



| Komentari (84) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.