Doc Rock

petak, 29.10.2004.

DOBRO DOŠLI U PLAVI PAKAO!

DOBRO DOŠLI U PLAVI PAKAO

Exkluzivni intervju sa jednim Bad Blue Boys-om! Jedan od njih pristao je razgovarati samnom! To je jedan od onih koji je od samih navijačkih početaka. Ovaj intervju je kao neka ''topla priča'' jednog navijača, kao neka ispovijest! Molim sve koji bi se mogli uvrijediti na ovaj post, da ne učine to, molim da se psovke ne uzmu za ozbiljno, molim da se nitko ne uvrijedi! Ovo je napisano po istinitim događajima, ime Štanga je izmišljen, ali ima ih takvih. Tekst je dugačak, tekst je rasistički, odvratan, neprihvatljiv za mnoge, ali mora se shvatiti kao ozbiljan društveni život oko nas, jer inaće smo svi u k... (neću psovat)
Dragi rvati i rvatice, predstavljam vam Štangu:
Štanga, kaj misliš o zetovcima?
Jebo mi pas mater, kuš, ja se nedam zajebavat. Kaj, kurac. Pa nemreš dat svakom pizdeku da te podjebava kak mu se kurac digne, jebo ti bok mater. Mislim ono, kuš, jebote. Pa pička mu materina, kuš, frajer, ono, jebote, došel iz vukojebine, majku ti jebem, i sad se tu meni kurči, jebem ti mater, a kad je došel u Zagreb, ni si znal dupe obrisat, kurac. Dela, ono, kaj tramvajac, u pičku strininu, i sad tu, kurac, ono, misli da je Boga za jajca ćopil. Pa ne jebem mu platit kartu, jebo mi pas mater, ni kontroloru, jebote, makar me za jajca obesili na Trgu Republike. Čovječe, jebote, kuš, viš da je sve za kurac, ono, sve je sjebano u kurac, ono, kuš. I svi danas, kuš, kao, u pičku materinu, plati. Bum platil kurac, jebo ti bok mater. I otkud da ti platim, jebem ti mater. Za metar dana idem na neki posel, jebo ti vrak mater, kuš, ja delat! Za sad mi je, lova-štani, kurac, mane i mogu se lepo jebat.
Dobro, štanga kaj misliš o došljacima u Zg, te to smeta?
Čuj, stari, smeta me, kuš, dođe ti neki čoban, kurac, opanak, jebo ti bok mater, i jebe te u zdrav mozak, a do jučer je rit brisal kamenom, jebem ti mater (smijeh), kuš! Ja bi ih sve vubil, ma kurac, kaj bum ja. Ne znam kaj bum, kurac ja napravil, ali bi ih sve stero u kurac, kuš!
Kako ti provodiš svoji život, onaj navijački?
Čuj, gle, kurac, ja ti ono, živim za Dinamo, nema tu zajebancije, jebo ti konj mater. Nekaj moraš bit, pička mu materina, a ne da ti svaki peder kenja po glavi tu di si se rodil. Kaj koji, kurac, kad dođeju tovari, u pičku materinu. A kuš, prije i srbi, cigani u pičku materinu. I sad bu on mene jebal. Pa dođu, i kao imamo za vas dve reči, kao zvezda, zvezda! Pa jebem ti mrtvu mater u hladnom grobu, pička ti materina, ne buš ti meni kenjal, cigane jedan... Ma i oni žabari, u kurac, hajdukovci, on bu meni križal BBB po Zagrebu i pisal torcida, jebem ti mater u blitvi, kuš, na njih sam nadrkan, ono, jebal bi ih, mi pas, kuš, njih i Armadu iz Rijeke, jebem im mater isto. Ali njih uvijek sjebemo, oni su zakurac, kuš.
Dobro, a kaj....čuj stari nemoj me prekidat, kuš, jebote oču reč do kraja, ne..
Nađe mi se jedan, kuš, majmun sa sprejom kod istočne tribine, kuš, ono, piše Croatia my state-Armada! O jebo ti pas mater, ti buš meni pisal po Zagrebu, jebo ti bok mater dalmatinsku, ili kaj već jesi. Kaj ti kurac znaš, kaj je Croatia, kad ste vi legija stranaca, majku ti jebem.
Štanga, zakaj se vi tučete, i to krvavo? To po obavezi ili se stvarno mrzite?
Čuj, gle, ono, nije da se mrzimo, a nije ni da se volimo u pičku materinu. Gle, ako ja njega ne spičkam u bulju, bu on mene! Ja ti imam bokser, znaš ono, kurac, kad treba, jebiga, tu je! Jer, gle, jednom sam dobio po pički usred Splita. To je bil zajeb, jebo mu pas mater, išli smo jedan frajer i ja posle tekme, kuš, ono. Još sam ja njemu, ma, kuš di ćemo, ali jebiga, ono, nacuclali se ko deve, jebo konj mater, i on meni, kuš stari, znam ti ja tu neku trebu, tu skreneš u ulici! Jebote, kuš, kaj ti ja znam po ulici, jeboti bok mater, ja sam ti purger, kuš. Da si nas videl, kurac, teturamo, svaki je auto bio naš, kuš. Udaraj to, to treba sve razbit, u kurac, kuš, jebiga (smijeh). I sad ti tamo neki kiosk, kurac, neka voćarna, i ovaj ti moj, Noga, zovemo ga Noga zato kaj ima šut, ono, jebote, lopta pukne kaj pička, kad je on udari. Jednom sam ga videl kad je frajera puknul u jaja, jeboti bok mater, dignul ga je pol metra u zrak, jebo ti pas mater. No, i sad ti, ono, Noga, i pras u izlog, u kiosk, ne. Jeboti pas mater, to je ono, pras, puklo, mater ti jebem, sve opalo na pod, kuš, kaugume, Alana Ford, ono, sve, kurac. Jebote, jer on hoće ukrast pljuge, kurac. Ja mu velim: Daj ne jebi po tavanu, jebo ti pas mater, neko bu nas videl pa bumo najebali mačku mater. Bris odovud kurac! A pred nas, ono tri frajera, jedan nama, mi smo torcida. Ja njemu, ti si kurac. On meni, mrš u Zagreb purgeru prokleti. Ja njemu kome ti, mamu ti jebem, i ja ga prvi šibnem u vugla, kuš, i jebote, kurac, ali bili su jači pun kurac. Ovaj noga je prvi opal.
Te bilo strah?
Ma nisam se bojal, kurac, mislim, nisam se bojal. Usral sam se, normaljnjak, kak se nebi usral, u pičku materinu. Ha čuj, boril sam se, al kurac. Popušil sam u glavu i onda su nas počeli cipelarit, kuš, ono, kad kurac ono murija. Ovi zbrišeju, a nas u maricu, jebo ti bok mater. Vi ste krivi, veli. Kaj mi krivi pička ti materina, viš kak zgledam. A meni, ono, juha curi, skroz su mi pičku razbili. A Noga, da ti ne pričam, ti zgledal je, u pičku materinu, kaj da je iz flajšmašine izašel. Pobrali nam pare, kurac, ali su nas barem odfurali besplatnjak na vlak, kurac. A ja si velim, dobro dečki, bute došli u Zagreb, majku vam jebem, a onda bude jebali ježa u leđa, jebo ti pas mater.
Još me zanima kak to kad dođu drugi navijači sim?
A mi im ono, kuš jebote, kurac napravimo doček, al murija ih dočeka i onda ih vodiju do Maksimira. Tam im nemreš niš, jebo im pas mater, stavljaju ih ono, kuš, u kavez i kurac. Ja velim frajeru do mene: Jebo ti bok mater, trebalo bi ih hraniti, kuš, ko kak hranimo foke u zoološkom. Ono, kuš, u ribu staviš pol žileta, kurac, i baciš. I sad na istočnu tribinu, tam ti nemre pobeči, kurac, i ja ti pune žepove zupčanika, kuš, starom sam razjebal vekericu, a zupčanik jebote, leti jebo te bok, kaj metak. I još se zabija, jebote (smijeh). Mi ti kuš, ne plačamo upad, ono, na stadion. Kurac ću mu ja platit, kad sam tu doma. Koda, jebote, sad ja platim staroj stoju za ručak. Ma odi u kurac, jebo te bok! A pretražuju nas nekaj, ali kurac, dečki upeljaju petarde, upeljaju bengalke, kurac. Oni nam to i namjerno puste, pa kad je vatra, kad je šora, murija ti to voli. Pa se šibaju s nama. Kurac, jebote, u vrijeme Franje, u kurac, tad smo se više šibali, u kurac, sa murijom nego sa ostalim debilima. Kuš, bilo nam je gadno, u kurac gadno.
Nego, reci mi još za kraj, kak ide to navijanje na stadionu i poslije?
Ja uvek si isfuram stajanje na istoku. To ti je, kuš, naše ono BBB, ne. Mi smo ti ko vojska, jebote, kurac, sve se zna ko kaj dela, ko bu prvi potegnul. To sve mora biti organizirano, jebo te, nismo mi stoka, nismo mi ono, kuš, socijalizam, kurac, pa da svako vleče na svoju stranu, u pičku materinu. Tu bi onda svak najebal. Ma mi smo ti fajteri, kuš, kurac, da hoću gledat tekmu, onda bi, u kurac doma telku gledal. Mi smo Zagrebčani, jebote bok, nas nebu niko zajebaval, ni doma, a bome ni vani, nigdi u kurac. Kad mi dignemo frku, jebo te dragi bok, onda se zna, kurac ko je najbolji. Svi nam možeju popušit.
Kad završi tekma, kad dobiš po lampi, kuš, od murije, u kurac, moraš pobeči, jer bu te čopili na Maksimirkoj. Onda ti mi šturnemo iza, pa onda, u kurac, preko đamije, pa Račkog, pa ti dojdemo, u kurac, do Jurišičeve, jebote, pa probamo praškom, pa goli kurac, u kurac, jebo im mater, čekaju nas kod Zrinjevca, pa ti mi u kurac, skrenemo u Teslinu, u pičku materinu. Onda niš kurac, onda odemo do Ribnjaka, kuš, tamo šoramo darkere i pedere. A jebiga, kuš, adrenalin ti naraste, peče me u kurac ispod oka pun kurac, iz lakta mi šiklja krv, jebote, ma u kurac moram se šibat, ma z bilo kim! Glavno da smo dobili tekmu, to me još drži, u kurac, kuš, kaj bi bilo da smo zgubili! Ili smo ti znali ići pred Jabuku, u pičku materinu, pa čekamo te darkere da izađu. Ma kurac, nas pet ih sve tam razbacamo, pa u kurac, ajde se sad odi ubit, majmune jedan crni. Ma sve ti je u kurac, kužiš, nemreš se po gradu šetat, a da ne na nekom uglu, u kurac, ne čeka murija, kuš. Zajebi to.
Hvala stari, bok (mater)!
Nemojte se niš čuditi, tako je! Sad znate kako zgleda život BBB-ovca! Da, gadno je, ali istinito je, htjeli vi to ili ne. Kad je tekma, samo ne u grad, ljudi moji, samo to vam mogu reči. Pozdrav M

29.10.2004. u 23:59 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...