Doc Rock

srijeda, 13.10.2004.

a kaj drugo neg govno!

Napali me na desnom ramenu vrag, a na lijevom anđelek. Vrag sere, daj piši o politici majmune, a anđelek piši neke pjesme. E tu je anđeo pogrješio. Ako hoću pjesme, budem si prešel kod Blacky ili kod Mjau! I tako sam ostao sa svojim crvenim gadom i politikom kurvom. Jebate, koja kombinacija!
Neki mladi političar, član HNS-a, poludio i dobio neke napade Tomac sindroma. I tako on odlučio napustiti matični klub i osnovati novi. Ime mu je Žganjar, ili po književno Palentar (žuta masa koju nikad nisam volio). Prava hrvatska hrana. I tako Palentar odlučio se nazvati Narodnjak. Još se stranka može nazvati Cajke, pa da dođe Ceca da nešto zapeva i da vidiš koliko će glasova dobiti. Barem tu u ZG-u. Tu još uvijek traje cajke manija! I sad se neinformiranim ljudima čini da je čovjek na mjestu. Mlad, zgodan, bogat, pametan... E tu je zajeb. Čovjek baš nije nešto pri mozgu. Mnogo istupa, mnogo blamaže u Poglavarstvo dovelo je i do sukoba sa čelnicima stranke. Pa nema kaj radit kraj Pusićke i muljatora Čačića! Ljudi moji, on je jednom prigodom u Poglavarstvo nešto pobunio na Čačićeve stanove, i sad uzme on neki papir i počne čitati: Parcela kučnog broja 125 nije u skladu sa.... Ljudi moji, kučni broj? Gospon Palentar je držao u ruci papir na kojem je ucrtana parcela, načelno objekt koji će se graditi i piše vam na svakoj parceli kč i neki odgovarajući broj. Ali kč vam znači katastarska čestica, a nije niti blizu kučnom broju. Čačić mu se samo nasmijao i sterao ga u k... A kako ne bi. To ljudi netko ko želi baratati sa gradom, rješavati bitne probleme mora znati. I sad je još naš Žganjo dobio po lampi. Napadnut je sa bejzbol palicom. I malo krvi po jakni, pa malo na majici, a ono 3 šava i mala gazica. Ma bezveze, trebal je dobiti malo jače, kad je već napadnut, ne?! Po meni, to je samo loša reklama za njegove Cajke i lagana, ali i glupa optužba na račun Čačića i ostalih lijevičara. Nek se stera.
Ne znam jer ko to zapamtil, ali ja sam to dobrano zapamtil. Rečenica našeg premijera Drive Kanadera. Kaže Drivo: Mi nećemo razočarati glasače koji su nam dali glas 23 studenog. Mi ćemo ispuniti našu obvezu prema njima i osigurat im miran život. Mi, mi mi ćemo, ćete, ću! Blja, blja, blja. Kaj sereš majmune. Do sada nisu ni kurcem makli. Kao oni su nas doveli na prag Europe. Ma jesu goli kurac, samo su nasljedili pobjedničkog konja i to je to. Onda ona žena sa sijedom kosom i obečanjima. Ta žena nije ama baš ništa napravila. Svuda se slika, otvorena je za sva pitanja i ostala sranja. Ministrice, i ja sam otvoren za pitanja, ali odgovore ne može svatko reči, ali očito ni vi! Pljuc u oko! Šeks pije, Andrija i dalje brije, Čoban (ko je to?), onaj iz Primorja zapravo ništa nije postigao (štrajk), Kalmetić (joj posebna osoba koja nezna niš o turizmu, ali se zna kupat i u hotelima vrcarat... A Žuži, on uči francuski. Jer već mu je dosta svih zemalja pa je odlučil malo po Francuskoj. On vam se zajebava po ostalim državama, sve plačeno, sve super-ruka u žepu! I tako dođemo još do jednog buldoga koji mi je zapao za oči (ne oko, oči). To je Luka Bebić. Čovječe primitive. Fuj. Kaže on namećat. Namećnem te ja sa onim pištoljem za pajceke omamit. Odvratan prasac koji živi od nas, a ne radi i ne zna radit baš ništa (ne zna ni poslovnik)! Pljuc na njegovo čelo ko Clint Wales (Joesy Eastwood)! Da se vrnem na taj famozni datum! 23. studeni je taj usrani dan, no ove godine na isti dan Velika Kara de Ponte je odlučila skarati Drivu ako ne preda do tada Kešovinu (Gotovinu). Po njenom saznanju on je u Hrvatskoj, a naši samo trebaju uperiti prstom i zdrukati ga. Šatro. Tako da, ako se Keš (Đoni) ne preda sam, bi će belaja! Gotovina je postao ko Djevica Marija. Malo malo ga netko vidi u nekom izlogu, nekom kafiću, u vodi. Čovjek puca na visoko. Još malo pa ćemo svi: Zdravo Gotovino milosti puna, Hrvati s tobom. Blažen ti među bjeguncima. Blažen lik tvoj na izlogu. Zdravo Gotovino, pa desi. Amen! Pa njegov kip, pa djeca se izlječe od leukemije. Da vidiš, kad Vatikan pošalje nekog da ga proglasim svetim. Sveti Tuna, zaštitnik bjegunaca. Dosta, malo sam pretjero! I tako smo mi ni sim, a bome ni tam. Sve zbog združene braće Hdzetovaca.
Evo, malo politike, uvijek prisutne politike, uvijek tražene politike. Sad mi je jasno zakaj je kurva!

13.10.2004. u 19:48 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...