Doc Rock

nedjelja, 10.10.2004.

kakav naslov, brate...

Letim danas sa starim po kruh, jer je nedjelja. Dolazimo do šiptariuma kad ono piše da delaju do 13 h. Na čuki piše 14 h. Fuk. Kad ono iz nekog crvenog kombija izlazi šipac srednje građe, osušen, žuta lica. Dobar dan sused. Šta trebaš sused? Reko kruh! Evo uđi-otključava on, nemam kruh, ali ima ljepinja, te ima šljapica. Evo uzmi. Ja, evo ti cekija. On ne, uzmi kruh, ja častim. Reko ne, drž pare. Kad on opet, ne ja ću da se naljutim. Ja reko daj ne seri, uzmi. Stavim pare na pult i krenem (neću ostajat dužan šipcima). On meni, sused dugujem vam štrudlje. Aj dođi jednom, pa ti ja ispečem štrudlja. Višnja, jabuka, sirče, kaj god voliš. Ja reko, fala stari. Pa na kraju ispada da nisu đubrad ti šipci. Ne bi se s njima kačio, družio, svađao. Ali su oni zapravo radilni ljudi koji su dobre duše. Mi smo znali u 4 ujutro pijani i gladni kucat liku na vrata, a on bi nam otvorio i prodao bureka, buhtlji i štrudlji koliko nas volja (koliko para imamo)! Dobri su. Znam jednu albanku, koja je išla samnom u osnovnjak. Ona danas ode van, nacucla se, dođe doma u 4 i u 6 već radi u pekari! To je radna familija, ali se i ima!
Znate kaj mi se ujutro desilo. Bilo je neznam kolko čuke, kad mi na roletu sletio papagaj. Počeo je nekaj srat, derat se, grebat po roleti. Ja ležim, ne vidim od krmelja, malo mamuran (napil sam se sinoć solo, jer sam se malo posvađal sa dragom). I sad si kontam, da se dignem ili ne. Pitanje je vrlo teško, ali sam izabrao da ostanem ležat. A kaj ak otvorim roletu i ovaj budala uleti nutra i šusne se u zid (bar je tak moji napravio). Ma zajebi. Brzo sam zaspao, a kad sam se probudio i ustao, sve što sam našao je posveta na klupčici od prozora. Mali slatki papagajčić se zasro na moju klupčicu od prozora. Mamu mu, kad ga vidim ponovo, ide u voćnu salatu!
Danas sam se fucarao po kući, kiša je, mraćno je, a kaj čovjek može delati. Haha, našao je meni stari delat. Pošto rista ne zna baratat wordom, onda je meni uvalio gro papira da ja to prepišem. A ono zajebano do jaja. Pisao sam to 3 čuke. Probao sam mu nametnuti današnju tehnologiju i rekao da je mogao to kopirat. Ali on mi je odgovorio da zna, ali on to hoće za svoju evidenciju. Ne smijem se puno bunit, jer tak čovjek je moji glavni financer mojih potreba za pivom, te fucksom naravno! I sad je moji rista to iskoristio i sad ću delati ko luđak. Radit ću nekaj za Kazahstan. Jebate Kazahstan. Kaj tam neko nekaj gradi. Da, nemci. Ko bi drugi. Napadaju male državice još uvijek.
Kaj su ovi dečki malo pukli u toj BB kući. Ma zajebi, ostal bi tam i sve bi nahuškavo na druge i ostao bi ja solo. Samo se ne bi kačio sa onim Beckhamom. Lik barata rukama i nogama ko neki žuti. Ali je malo glup, pa bi ga tu smotao. Jebate kaj je ona treba gadna. Ona obrijana. Stara, kužim da se furaš na nekaj drugačije, ali odjebi sa telke. I onda je ovaj žvali. A jesu likovi. Najbolji je Saša. Taj lik je faca i pol. Obožavam taj naglasak, a i dobra je dušica. Zavrjeđuje milju! A od likova me živcira onaj zubati Isćranin! Ma kak može neko reči da je on seksipilan. Je, ako ga baciš u Savu sa betonskim blokom i gledaš sliku od Kyle! Fuj, svim trebama se trlja u sise, a ove ga se boje sterat. Ha čuj ima para gro... Morao sam i ja prokomentirat taj BB jer svi to delaju, a ja sam u trendu! Ono cool momak! Sutra idem na snimanje audio zapisa. Nas 6 budala ide po drugi dio najsmiješnijeg uradka u gradu! Ako uspije, bez brige bude na netu! Držte fige, i ko ih drži dobiva nagradu! Živjeli mi! Pozdrav ekipo, idem gledat najveću facu svih faca na telki-Clint Eastwood! Živjeli špageti vesterni!
Slika je za buraza Papa Racu. Uživaj stari!!!!

10.10.2004. u 22:19 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je Doc Rock?

Doc Rock je dokumentarno glazbeni program na radio-u Student. Emisija govori o najvećim glazbenicima još od upotrebe žene kao gitare, preko pravih virtuoza do danas. Probat ćemo obuhvatiti sve žanrove glazbe, i to na specifičan način, poznat samo našim glavama!

Nema razloga zašto ne uživati u odličnoj glazbi i možda uz to naučiti nešto o svom idolu.

Radio student streaming

SVAKE SRIJEDE OD 18 - 20 h NA 100.5 MHz!!!!

Glavni krivci

Chapo - mladi arhitekt, osebujnog glasa i brade, gitarista, bubnjar, pjevač i maketar. Smrdi po starom octu.

Medo - stari građevinar, osebujno debilnog glasa i nepravilne brade, samo ima sluha, niš ne svira, te lovac na sumnjive Madagaskjarske tapire za vrijeme parenja. Smrdi po usmrđenom kajmaku.

Dj. Paško Viljson - srednje dobi arhitekt, osebujno dubokog glasa, plitke brade i nauljenog osmijeha. Svira gitaru, pjeva i prdi glasno. Smrdi po ustajaloj kolnjskoj vodi iz šiptarije...