< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

Opis bloga

Ovo je moj blog,sviđal se vama ili ne =)

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Animal Avatars


...AbOuT mE...

-ja se zovem Dorja a najviše
me zovu Doce,jedino me Ely
zove Doče...neznam zakaj...lol
prezime neču reč iz razloga
kaj ga niko ne kaže zbog nekih
manijaka..lol..hahaha

-sad škola..hm...idem u Jankić
u 7.d razred koji obožavam...cerek

-rođena sam 15.7.1994. a po
horoskopu sam rak

-sad malo o tome kaj volim a kaj ne:
pa volim mjuzu,dečke(obožavam ih)
volim izlaske,HIM,noć,vatromet,,frendove,
svoj komp,msn,spavat,zabavu,mob,
horore,komedije,dugo kupanje,
šminku,životinje,zabavljanje(hehe),
šlatanje,ljeto,starke,lunić,ić na
bazene,plesat(po stolovima,haha),
shopping,fašnik,
lovu(obožavam!!lol),najviše ju
volim trošit..hehe,
još volim...svoju sobu,žvake,rolat se,
grlit se,brukat se po gradu il bilo gdje
hahaha....volim cherry brandy,kruškovac sa
sprajtom,pljuge...
volim....čoksu..sladoled,njami,volim pričat..
maskirat se za fašnik..i još dosta toga
koje se nemrem sjetit baš sad..
mislim da je to dost...hehe..

a sad kaj nevolim....školu..zapravo..
volim ju ali ne volim profače..i predmete..
lol..nevolim...se rano dizat..užas..štrebanje,
pisanje zadače...paukoveee...fuj...neznam više..
to je to valjda...sjetim se poslje...

-sad malo o frendovima!!njih obožavam..
cereknaj frendovi su mi:Čmarc,Jajo,Matija,
Radovan,Cepak,Bruno,Levak,Niks...
dečkiči mojicerek
a najfrendice su mi:Leia,Nela,Daria,
Vanna,Ara,......volim vas curkeeecerek

-ljubav...TRAŽIM DEČKA!hehe
-navijam za Dinamoooo i Barcelonucerek
-i još nekaj o meni kaj bi trebali znat..lol:
ja vam ljudi moji ne jedem meso..hahaha
mislim da je to to...KISS

MOJ MSN:
dorja_94@hotmail.com




OD 3.3.07. TI SI:

Free Hit Counter
Fre











Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars




LiNkIcHi

Lela

3lla

Vanna

Petra

Niks

Nixa,Brnčić,Širke i Čučić

Steffy


Nikky

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



MALA LEPA SRANJA =)

...voljela sam smeđeg dečka, više nego život svoj,
al' on ne zna što je ljubav i ne želi biti moj..
zbog njega mi duša pati, i srce me jako
boli, al' što mogu, to je ljubav, to je tako kad
se voli...


...reći ću sjajnoj zvijezdi koja iznad tebe sja,
neka te pogleda bezbroj puta kad već
ne mogu jaaa!!!


Zasto places malena..?
Cemu oci vlazne..?
Zar da mladost svoju gubis
zbog ljubavi lazne?!
Nemoj prijo da te tuznu ikad gledam,
jer te on
NIKAD NIJE BIO VRIJEDAN!!!


Molim te, suzo, poteci...
Da ga volim, to mu reci..
Da ga volim to mu kazi, suzo sad ne lazi..
Poteci, poteci...
Vise ne gusi, jer moj se svijet
ionako rusi!!


Evo ti suza..
Taj mali dio mene..
Nek' ti ona kaze da volim samo tebe!
Ti si jedino bice koje za ljubav molim..
Okreces mi ledja, a znas da te volim!


Uvijek su mi utjehe tuzne pjesme bile,
uvijek sam voljela kad voljeti ne smijem...
Placem i molim, jer me dusa boli..
Pa zar uvijek moram pogresnog da volim?!





















subota, 22.03.2008.

novi naslov nakon par dana XD a glasi:Čitaj samo ako imaš vremenaXD

Ljudi moji javljam vam se iz čiste tuge i dosadebang.Neznam više kaj da radim sa sobom.Sad malo slušam Nirvanu i razmišljam.O svemu pomalo al najviše o onome jučer,zapravo prekjučer...Možda bi bila najsretnija da me nema.Ali ipak,razmišljam i sjetim se da nisam baš posve sama,da imam Nelu i Leiu.I my family naravnocerek.A samo zbog njih valjda i ostajem.I zbog straha naravno.Sarica me valjda kuži o čem pričam.hehe.Uglavnom,ja bi otišla zato kaj mi se čini da je dosta toga usrano.Sad sam se i posvađala s nekim ljudima..neki misle da sam fufa i tak..a ovo zadnje me najviše boli..znam i zakaj to misle..jer sam se kao tak ponašala....možda i jesam ali sad više ne i takva sam bila samo zbog jednog razloga...NJEGA.A njega na kraju ima moja "frendica" a njega boli kurac za nas i za sve.A tak i onak više ni ne pričamo.Bilo mi je stvarno usrano i tolko sam toga prošla a sve za njega da bi ga na kraju imala moja frendica..haha,al bar sad mogu tak otvoreno pričat o tome.Jer svi sad znaju da sam bila u njega i nisam više...rolleyesmožda bu sad neko ko ovo čita reko:ajme kaj se ona u njega?!a ne,prohodala bi s njim a nisam u njega ah..(a ima i toga al neču sad govorit da ne sjebem tu prekrasnu vezu..il veze) al nisam više..heh..baš me boli ak sam bila al više nisam....Uglavnom,žao mi je kaj sam se zbog njega posvađala s Vannom i sa svim drugim ljudima..i žao mi je kaj sam opče bila takva...I mene je samu smetalo to.Joj Vanna da bar znaš kak je meni bilo...i još uvijek je...a sad na kraju ostaju mi Leia,Nela i Darija,i mislim da če one i uvijek bit...samo njih 3..za sve druge sam bila i bit ču samo za zamjenu il nekaj takvo...to sam shvatila u jednom od razgovora s Leiom.Da smo drugima tu samo kad ih niko drugi neče...i žao mi je zbog toga..kada sam mislila da imam pravog frenda il frendicu i prevarila se...i shvatila da sam sama...a fakat sam sjebana,ahh...pogotovo zbog onog kaj sam se posvadila s puno ljudi...kao zbog sebe...svog ponašanja...i znam da je to Nela sve prošla...sad znam kak joj je bilo teško...niko drugi neče nikad skužit dok se ne nađe u takvoj situaciji...a sve samo zbog njega...koji valjda sad i čita post..a sumnjam,mislim da nije došo do ovog dijela jer mu se možda neda..ah..a možda je i imo Niks pravo kad je reko,evo citiram ga:"pa nisam joj ja kriv kaj se zaljubila u njega"...i ne samo zbog toga u kojoj je situaciji to reko nego i zbog svega...sjebano je to...poslje če mi možda post bit jadan nakon nekolko dana kad bum ga čitala al kaj češ sad ga pišem jer sam takve volje i dosadno mi jesmijeh...joj mogla bi tolko toga besmislenog pisat..hehe...al kaj,pa blog i je dnevnik koji svi mogu čitat!ahh..a i mislim da bum poslje ovog posta izbrisala blog..neznam...možda...bum još vidla...ajde sad da se vratim na temu...sranja...sad sam se opet sjetila kaj mi je sve Bruno reko...i kak su se Paula i 3lla složile s tim..makar 3lla veli da ne,nije to to...ahh...znam da je...nažalost...al nije mi to tak grozno neg to kaj mi niko neželi to doć i reč mi u facu:sorry Dorja al ja mislim da si ti takva i takva i neželim više imat niš s tobom...ja ga onda lijepo pitam zakaj to misli i rješimo to ak je samo bilo neko sranje a ak je jednostavno tak onda svako svojim putem...zaš niko neče tak?koda su svi nekakve pičke....nemam pojma više....i Bruno,nisam ja sebična...neg ti....jesi možda ti mislil na mene kad si mi ono sve reko?ne,nisi..mislil si prvo na sebe...onda na to kak ču se ja osječat poslje...a naš zakaj?zato kaj si SEBIČAN!!!ahhhh!!!
Uglavnom,sad vidite kakve ja "frendove" imam...a većina njih koji su se našli u boxu sastrane ko najfrendovi nisu...odali su me il izdali...al svejedno su tam....ahh neznam više kaj da pišem...možda je to moj zadnji post pa...volim sve vas koji ste mi bili iskreni i niste se predomišljali i bili ste vjerni...pravi frendovi...to se traži..hehe...al ne dobije uvijek....možda tražim previše....ak mi nemre bit dobro u ljubavi zaš se moram zaljubit??usrano...al je dobro to kaj nisam više zaljubljena...možda mi to kaj sad govorim pomogne...da se skroz maknem od njega...da ne tražim više ni pogled...i da se on više nikad ne okrene prema meni...al to ide dobro jer već polako tak i je...možda če mi na kraju tak i bit dobrosretan..nadam se...jer...zato kaj NISAM više u njega..bila ali NISAM.heh...nažalost...ma ne...nije nažalost...a nemam pojma..ahh..a osječam se koda pišem samo veliku laž...al tak je najbolje...zbogom životu!dobro ne životu neg starom životu...hehe...ovo bi bio kraj posta..još razmišljam dal da ga objavim il ne...ma budem pa kud puklo da puklo hahaha...sad bi pozzala ove sve koji mi komaju...i pozala bi ove koji se prave da su mi frendovi i s njima sam provela veći dio života sretan..kissam vas sve!V.V.hehe pusakiss komajte hehe


glitter-graphics.com