ponedjeljak, 13.04.2009.

Kriza rađa priliku

Prošli put sam pisao o moralnoj, tj. krizi dobra. Čim sam ja zapao u malu krizu što se slobodnog vremena tiče, odmah je i nabrajanje dobrih djela (svojih i tuđih) na ovom blogu zapalo u krizu.
Ispričavam se zbog izbivanja. Posao je stisnuo sa svih strana, a preduskršnje vrijeme je zahtijevalo da svoje slobodno vrijeme posvetim obitelji i onima manje sretnima od nas.

Svima vama dragi prijatelji, bez obzira na vjeroispovijest ili nedostatak iste, povodom blagdana Kristovog Uskrsnuća želim puno zdravlja, ljubavi i dobrote!

Nažalost, razdoblje loših i tragičnih vijesti ne uzima predaha ni u ovo vrijeme, ali to moramo gledati kao priliku i poziv da činimo dobro.
Pomozimo našim susjedima s druge strane Jadrana koji su preživjeli bijes prirode ili svojem prvom susjedu koji se možda jedva sjeća okusa kuhane šunke.

Ovih dana sam svjedočio mnogim dobrim djelima i to me čini sretnim. I sâm sam uspješno okrenuo drugi obraz kada me jedna osoba neutemeljeno i nepravedno optužila. Ali uvijek možemo bolje!

Želim čuti kakva su vaša blagdanska iskustva što se dobrih djela tiče!

- 11:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.