body CASPeRov blog - Blog.hr body

Mole se svi kandidati prijavljeni za razredbeni ispit da na Školu dođu u 8:30 kako bi pronašli dvoranu.
Raspored razredbenog ispita je sljedeći:
9:00 - 10:30 - Test iz matematike
10:45 - 11:45 - Test iz engleskog jezika
12:00 - 12:30 - Esej

Raspored po dvoranama (abecednim redom prezimena kandidata) je sljedeći:
Drugi kat zgrade u kojoj se nalazi dekanat ZŠEM-a (preko puta zgrade Filozofskog fakulteta Družbe Isusove)

Dvorana broj 21: Ademi - Dojčinović
Dvorana broj 22: Drakulić - Jurić I.
Dvorana broj 23: Jurić J. - Meštrović

Zgrada Filozofskog fakulteta Družbe Isusove
Dvorana broj 2(suteren): Mićin - Petrović I.
Dvorana broj 3(prizemlje): Pilski - Trlin

Zgrada Diplomske škole
Dvorana MBA Management: Turković - Žumberac

Popis kandidata koji su zadovoljili uvjete za pristupanje razgovoru objavit će se na web stranici Škole www.zsem.hr u utorak, 22. travnja 2008. Razgovori s kandidatima će se održati od četvrtka 24.04. do utorka 29.04.2008.

Tajništvo ZŠEM

18.04.2008. | 19:07 | | 4 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"