body Praznici - CASPeRov blog - Blog.hr body

Praznici

Vidim ja da ne bu niš od posta... Već par dana skupljam inspiraciju i ideje za neki normalni post... al ne ide! Super su mi ovi praznici prošli, bez žurbe i obaveza, samo radim ono što mi se u tom trenutku radi...
Al se nisam uljenio- Dvaput dnevno idem na rolanje, s nekim ili samo s iPodom. Jučer sam sve ukupno napravio 5 krugova oko Jaruna! 1 poslje ručka sa Zekom, a navečer 4 (wow!). Baš sam se ispuhao, onak šprintajući... 22-24min po krugu... (I'm so proud!) K tome, ovo "popodne" je zapravo sumrak, u nadi da ću opet ulovit onak fora zalazak ko u postu ispod, al figu! Ono sam fakat imao sreće! Al mi je fora kad me oko drugog ili trećeg kruga ulovi mrak, pa moram proć kroz onu neosvijetljenu šumicu kroz koju prolazi staza... Tak je fora, jurim, a svaki čas bi me i najmanja grančica ili kamen (kojeg ne vidim) mogla srušit, a ja škiljim, jedva vidim ostale frikove da se ne zabubam u nekog... X)
Čitam Pottera, opet, but don't judge me, ima još samo 97 dana do sedme knjige, mora se ponovit gradivo! ;)
Da, kad smo kod gradiva- u tom smislu se jesam uljenio, but aren't we all? :) Dam se kladit da niko nije uzeo učit psihologiju, biologiju il geografiju, a činjenica da sve to pišemo u sljedećih deset dana je pomalo... em, da... O.o

Image Hosted by ImageShack.us

14.04.2007. | 15:56 | | 10 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"