body Evanescence u Beču - CASPeRov blog - Blog.hr body

Evanescence u Beču

Da, uspjeli smo upast!!! :D
Kak je bilo? Pa, savršeno i kratko. Samo 65min + nije mi svirala Snow White Queen, al doći ću do toga…
Tak sam bio u savršenom raspoloženju cijeli tjedan, nikad se nisam tak istinski radovao koncertu, tak da mi je ovo sranje s Urban Travelom skroz razjebalo koncepciju i uopće se više nisam usuđivao radovati da se previše ne razočaram ak ne nađemo karte… (Ne znam kad su nam idijoti mislili javit da oni karte nikad nisu ni vidjeli, vjerojatno u petak 9, u busu kojeg nema, al dobro: learned our lesson, try to forget.)
Makar jedna stvar pozitivna u svemu tome: išli smo autom! <3 Tetin Leon (stari) je savršen, super ide, a kae još bitnije: ima super zvučnike (serijski, nije ništa nadograđivala, al fakat savršeni). Još imam sreće da svo troje volimo glasno slušat (Evanescence, naravno) mjuzu… Čudi me kak stakla nisu popucala. :D Pjevo sam cijelim putem, sva sreća da je bilo glasno, pa me niko (čak ni sam sebe) nije čuo, he he…
Do Beča smo stigli bez problema, u Beču smo se malo pogubili, al smo zato sreli (kog drugog neg) "braću" Srbe koji su nas dobro uputili ("A zašto tamo trebate da dođete? Koncerat? Ima sledeču sub'tu Belo Dugme ovde u Beču!" LOL), makar smo mi pol njihovih uputa krivo protumačili, al smo imali više sreće neg pameti pa smo slučajno došli na još izravniji put do dvorane.
Došli smo u 4 (počeli su nas puštat u 7, koncert je u 8, a zapravo je počeo oko 9) i počeli tražit karte. Nauletavo sam se ljudima za do kraja života, svakom moram uletit "Sorry/Excuse me, I was wondering if you (*tu se svaki put zbejkam!*) knew where we could buy Evanescence tickets…" To nam je bila (dobra) strategija, jer ovi normalni ljudi te gledaju "Kaj si ti s Marsa pao, to ti je rasprodano prije 2 mjeseca!", a ak na dilera naletimo, on bi reko "To ti je rasprodano, al ti imam ja karte, oćeš?". Za sat vremena nezasitnog uletavanja ljudima fala kurcu naletimo mi na neku dvojicu sumnjivih tipova, odma sam znao da su dileri. Nude nam za €60 kartu koja inače košta €33, al smo mi rekli (prije toga međusobno) da ćemo dat do €70 za kartu, a još sam ja svojim "vještim" cjenkaroškim sposobnostima uspio snizit na €50, a oni nisu mogli odbit, ipak smo im tri karte kupili (€150).
A dvorana… Tak je zakon, al tako čudna!!! To je zapravo kompleks od 4 okrugle građevine, ko kule, samo su visoke kolko su i široke. Ne bi znao koji stil (gotika nije :(), al su skroz fora, skroz ih je šteta pretvorit u šoping centar! Da, shoppin'-fuckin'-centar! Tak je čudno bilo gledat svu tu alternativu u šoping centru, di obično vidiš samo šminkere i ove nazovinormalne. A fakat ih je bilo svakakvih (altenativaca), od onih kaj fakat zakon izgledaju, do onih bog-ti-se-smilovo-kak-to-izgledaš! U jednom sam trenutku pomislio "Ak je ovo alternativa, odo ja u šminkere!". Samo je druga "kula" zapravo koncertna dvorana, i to full mala (teta kaže da je ko ova naša u Ciboni), što je zapravo super, jer i da stojiš u zadnjem redu, i dalje si relativno blizu i vidiš.
U 7 smo stali u red (na sred šoping centra, što je još više pridonjelo, kak da kažem, mom nedostatku idem-na-koncert feelinga), stajali punih sat i pol u redu, jebem im njihovu organizaciju!, da bi na kraju ušli, kupili majce (ja sam si kupio "Gothic Hoody" (€50!), a teta neku bež, kratkih rukava sa fora crno-srebrnim "Evanescence" natpisom.) i ušli.
Image Hosted by ImageShack.us
Stajali smo u sredini sveg tog ("kule"), tak da smo sve vidli (još bi bolje vidjeli da Bečka škola ne puši u maloj dvorani, ko da je magla bila!), bili smo im skroz blizu, ko na Avril i Shakiri.
Predgrupe nije bilo (još bolje), a izašli su u 9:10. Otvorili su koncert sa Sweet Sacrifice, pa odmajh iza nje Weight of the World. A puno su žešći uživo, vjerojarno zbog presavršenih basova! <3 Tak su nastavili dalje sa ovim (novijim i) žešćim: Going Under, The Only One... Pa je neš malo spikala s nama, rekla da će sad malo starih stvari svirat (s Fallena): Haunted, Imaginry, Whisper… Onda su joj klavir iznjeli, pa je svirala Lithium i Good Enough. Pa se prebacila na sintić (i samo započela svirat): Bring Me To Life (bez muškog glasa, samo onaj zadnji dio di Paul McCoy "repa" je pjevo novi član benda (basist?), Paulov brat (?): Tim McCoy) i Call Me When You're Sober. I onda veli: "Super ste bili, Vienna, jedna od najboljih rulja u Europi (a mutafi Austrijanci bi sjeli da su stolaca imali, tak su mrtvi bili) i laku noć!" Mi onak: MOLIM??? Ajde dobro bis, svi izađu na prvi, treba simbolično pljeskat i svi uvijek izađu, al mutafi Austrijanci nisu u stanju ni to, neg su se počeli kupit doma! Kak sam bio ljut, daj plješćite ljudi, kaj nikad koncerta niste vidjeli?! Ipak je izašla, odsvirala My Immortal, Lacrymosu (scimo sam se da je Snow White Queen :'() i All That I'm Living For (najbolja stvar na koncertu), i onda se fakat pokupila. Nisam ni mislio da bi je ova mrtva puhala uspjela izmamit an 2. bis, pa smo otišli…
Niš ne bi mijenjo, stvarno je savršeno bilo, saaamo da mi je još SWQ odsvirala…

18.11.2006. | 19:40 | | 3 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"