body Keeping Up - CASPeRov blog - Blog.hr body

Keeping Up

Jučer nisam mogo na net, pa me za čudo cijeli dan nije bilo na netu! eekbang Al preživio sam (jedva, ovisnik jedan!)... Muc je došla kod Zeke (Zeko živi 2 zgrade od mene), pa su na njenom balkonu navile električnu gitaru, pa se cijeli kvart orio! smijehthumbupcool Poslje smo se išli šetat po gradilištu (nove zgrade kaj se grade oko moje), mrkli je mrak bio, a mi radimo sranja (po običaju)... smijehgreedy Prvo smo otišli u neku gotovu zgradu i popeli se prozirnim liftom na 6 kat i pokušali se popet na krof, ljestvama, al snimo mogli otvorit vrata u stropu, fakat su teška... ja sam ih skoro uspio otvorit glavom (tvrda, bosanska wink), al nisam... Jeva čekam da jedan dan opet odemo, al ovaj put moramo po danu, da mogu slikat panoramu! smijeh Onda smo ukrali neku kvaku koju su trebali instalirat na vrata, uništili je i nabacivali se s njom, bacali je na asfalt, pokušavali proizvest iskre... smijeh Destruktivci! A baš nam je super bilo!
Danas sam bio na bratićevim krstitkama... Čak je iznenađujuće dobro bilo... Niko nije bio nervozan, klopa je bila super (bili smo u nekom fensi restoranu)... Bratić (stariji, 5god.) je dobio autić na daljinski. Ijaaa bi to! To mi je neostvarena želja iz djetinjstva! Pošteni autić na daljinski, kaj zna skretat! Dolazim u napas da pošaljem i memorijsku karticu za mob i zvučnike u ***ac i da si ga kupim! Taman imam dosta... cerek
Poslje sam išo van s Muc, Zekom i Mirtom, klatili se po Tomislavcu, Zrinjevcu i Trgu...
Napravio sam sranje s mobom! lud Kak se još ne snalazim, uspio sam otić na internet (pravi!, http) i otvorit psr puta svoj blog (koji se super vidi na mobu) misleći da ga otvaram s memorije moba, jer sam blog saveao na kompu i prebacio ga na mob! Da ***ac! 3-4 puta sam ga otvorio sa svim slikama, sa svim i to me koštalo preko 70kn!!! eekmadpuknucuheadbang A ja se, kao, kužim tehnologiju! DEBILČINAAA!
Inače, otkak sam dobio mob, stalno nekog vraga slikam... Obožavam slikat, što bližnjima pomalo ide na ***ac, al žao mi je... Posjetite me na deviantARTu , tam bum keljil ove fotke kaj su mi, kakti dobre...
I, Devilova Vrata, evo ti pois knjiga, sorry, ko što rekoh, jučer nisam mogo na net, sorry na čekanju... wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08.07.2006. | 23:24 | | 1 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"