body Prag y RHCP - CASPeRov blog - Blog.hr body

Prag y RHCP

Hiya ljudi! Vratil sam se! I bilo je predobro! thumbup
Fakat! Ne zndam di da počnem... fakat je savršeno bilo i ne bih htio sprtljat post... zaliven


Krenuli smo u srijedu u ponoć. Bus je bio OK, više neg dobar. Samo su nas stalno dizali i vadili iz busa na granicama. mad Mi oćemo spavat, a gospoda carinici bi da im mi dođemo u kućicu, ne bi protegli noge! Al dobro...

Došli smo u Prag u oko 10-11 (više se ne sjećam zaliven) i prijavili se u hostel (question: koja je razlika između hotela i hostela?). Soba je bila OK, al nam nisu dali ručnike! banglud Mi mislili da su zaboravili, pojavimo se na recepciji i dođe baba drsko (in 'er puur Eenglish) "Vot would iiou vont for #ne znam kolko je došla soba#?! Touvels ar not eenkludid!" Na kraju smo morali dat 50kn pologa za 1 ručnik! mad I poslje je bila bezobrazna (tetu Macu ispizdila), al se nismo dali! "Ništa nam neće ovaj dan pokvarit!" smijeh

Onda smo ošli na razgledavanje Praga (čitaj:partyu prvu pivnicuparty), jer je Češka poznata po pivima, pa moramo probat... Ja nisam pio (svaku sam popio probni gutljaj), sreća, jer fakat ima puno super piva, trebalo je sve to probat... A ja se skroz lako naroljam, pa je to bilo pametno! I tak se pol tog ne sjećam... smijeh Šalim se... Onda smo ogladnili pa smo uletili u neki fancy restoran i jeli tjestetninu. njami Fakat je savršena bila, ko bi reko da Pražani znaju radit bolognese! njami

Bližilo se 5, pa smo odjurili natrag u hostel i sjeli u bus i krenuli prema areni. roflyessmijehyesrofl Neopisiva euforija! Došli smo tam sat i pol prije, al nema veze, uletili smo unutra i krenuli istraživat (arena je tipa one u Budimpešti - ultra moderna i ultra velika). Odmah smo kupili majce: teta i kum istu, crnu s Jupiterom i Marsom, a s druge strane običan popis di su sve Peppersi na turneji, a ja (moram uvijek bit special lud) sam uzeo crnu sa slikom albuma naprijed. (sorry, na netu nemrem nać slike, a svoje nismo slikali) Njihova mi se više sviđa od naprijed, al su joj leđa bez veze. Onda smo još čekali, svi su pušili, makar se ne smiije, pa je i teta Maca, i doleti joj neki službenik luđačkih očiju da ne smije pušit. Al svi okolo puše, al on baš njoj sere! burninmad Nije ga slušala, nastavila je pušit... smijeh

Kad su nas napokon pustili, we were like eek! Dvorana je fakat super, a naša sjedala još bolja! Skroz bočno uz stage, bili smo na 15m od Peppersa, sve smo vidli (sve bočno, doduše, al nema veze). thumbupsmijeh

Koncert je bio savršen, fakat, najbolji do sad, i kumu i teti i meni. cereksmijehthumbup Prvu i drugu stvar su skroz falšali (tolko da sam čak i ja skužio da neš ne štima), al onda je Anthony (lead singer) bubno nogom u pod i onda su se skulirali i dalje savršeno svirali. Sve sam stvari znao, osim dvije neke stare iz 80ih... Anthony je lud, skače i vrti se po pozornici i još uspije pjevat! yes Flea (basist) je lud, najopićeniji od svih! Prvo se pojavio u nekom uskom, šarenom kombinezonu, nečem, pojma nemam, a poslje se skinuo u gaće, one odvratne, poluprozirne koje moj deda fura! ludsmijeh Johna (guitar player) je teta nahvalila, gledala je neki dokumentarac o njima... Fakat je zakon, savršeno svira giataru, super pjeva (backvokal, a jednu je svar i soliro), a izgleda točno onak rokerski! thumbup Svirali su sat i 45min... samo 1 bis. no najbolji su mi bili na Can't Stopu, Californicationu i na Snow (Hey Oh). Ma, savršeni su bili! smijehthumbupthumbupthumbupsmijeh Nisu mi svirali Especially in Michigan, al nema veze, svirali su Charlie.

E da, zaboravio sam predgrupu! Neki hip-hoperi... Crnci iz New Yorka... Fora su bili, makar su dobar beat imali, ovo repanje smo uspjeli ignorirat. Taman kad mi ih je počelo bit dosta i kad sam se počeo pitat koja bi inteligencija stavila predgrupu na rock koncertu hip-hopere, oni su počeli mixat klasične rock stvari (npr. Smells Like Teen Spirit). Fora su na kraju bili.

Četvrtak, petak, subotu i nedelju smo Prag intetnzivno razgledavali. Sumnjam da Blog.hr ima dovoljno memorije za sve moje doživljaje. smijeh

Zadnji jezik koji moraš znat u Češkoj je engleski. Mislim, znaju ga i voljni su pričat na engleskom, al se skroz dobro kužimo ak mi pričamo na hrvatskom, a oni na češkom, a tek ak naiđeš na Hravta/Bosanca/Srbina (koji su svugdje, iznenadili bi se), pa krenete šprehat podomaći... naughty Teta od onog incidenta u areni s pušenjem više nije htjela niš pričat s Česima, pa smo kum i ja stalno morali naručivat piće i uletavat ljudima s indirect speechom smijeh (fakat sam ga se navježbo!) "Excuse me, could you tell me where I could find...". Nije da se hvalim, al su opet svi mislili da smo iz Engleske. smijeh

Klopa je savršena, svega sam se najeo. Najviše rade svinjetinu, al imaju dobru i piletinu. Od ovih čudnijih jela sam jeo palačinke od krumpira sa slako-kiselim crno-bijelim zeljem njami, piletinu u kajgani i juhu od krumpira serviranu u kruhu. Imam slike, pa bum stavil... njaminjaminjami

Išli smo i u neki fancy disko Duplex, vozili se Vltavom... Fora mi je Prag, ja inače nisam tip od razgledavanja, al je fakat super bilo! Sve puno crkava (cereksmijeh gotičkih! smijehcerek), dvoraca, mostova, a sve kaj je znamenito nemreš fulat jer je skroooz tamno! cerek Gotika je fefinitivno moj stil! cerek

U subotu smo išli u shopping, obukli su me od glave do pete (literally)! kiss Obožavam tetu i kuma! kiss Dobio sam crne starke (roflroflroflroflrofl), one najobičnije koje si oću oduvijek (samo 300kn). Jedva smo ih našli, prodaju se doslovce u 3 dućana od kojih 2 nemaju skoro nikakvih brojeva (eventualno 36 il 49 lud), a sve su iste ko i kod nas. Još su mi kupili sive Kenvelo (Vintage) traperice (thumbup) i najobičniju crnu kapu bez ičeg, kakvu oduvijek oću, a u Zagrebu je nisam uspio nać! greedy

I tak... ak se još čega sjetim, bum dodal...

19.06.2006. | 14:20 | | 7 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"