body All men R SCUM! - CASPeRov blog - Blog.hr body

All men R SCUM!

>pisao sam Ivy Omegi, ovo je samo primjerakza uspomenu<
Ja sam imo sinoć ('round 1:00AM) fix ideju, da ti poboljšam rođendan, da određenoj prugastoj osobi uletim i da ga zamolim za OGROOOMNU uslugu... Odlučio sam pokupit svu hrabrost i zamolit ga da ti čestita rođendan... headbang (znam, nisam normalan...)
Ujutro me hrabrost popustila i razmišljam ja dalje... povest ću Đubi samnom, "moralna podrška"...
Ak si primjetila da smo danas Đubi i ja nešto šaputali, stalno pazili da nas slučajno ne čuješ...
Njojzi se super ideja svidla, al je predložila da to obavimo prek Đere, ona si je kakti dobra s njim... Aj dobro... I na velikom odmoru (od punih 10 minuta!) mi nađemo Đeur, "super, nema problema"... Ode ona do njega (iz pušione u školu, tražit ga... kad ga je napokon našla...) i vrati se i veli nam da je reko da bude. Pitamo mi kad, veli ona (citiram) "Ma on je idiot! Al je reko da bude." Ja i Đubi smo onak u 7. nebu od sreće bili... I od tad smo svaki odmor bili na iglama, di je on, i kad bu to "obavio"...
I, poslje biologije, odvukosmo mi tebe u pušionu, aspetando... Fakat se cijela škola pojavila na tom malom odmoru u pušioni, and eventually anche he showed up... eekeekeek (Tad sam ti taman vratio mobitel, i odjedamput sam skočio i pobjego od tebe, ak se sjećaš...) Ostala si sama na klupici, a ja sam pobegel do Đubi da gledam... Đera mu je prišla i čuo sam svojim ušima: "Ajde! Budeš?" Nagnuo se, pogledo te i reko: "ne..."
ĐUBRE! Svi smo popizdili, Đubi i Đera su bjesno počele pričat i pljuvat ga, a ja sam baš vikno (onak kak ja to znam) "ĐUBRE!!!" madmadmad Ak se tog sjećaš... Onda je zvonilo...
Kaj mu je teško bilo rukovat se s tobom i reć dve riječi "sretan rođendan"?!

05.05.2006. | 23:54 | | 0 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"