body 4 - CASPeRov blog - Blog.hr body

4

Naslov će vam bit jasan kad pročitate post... headbang
Dan je grozno počeo... u 8 ujutro! mad 'Majstori' su nam došli zamjenit spigana ulazna vrata i vrata moje sobe jer su jako bubala kad ih otvoriš. Stavili su mi neka skuplja, bolja i teža vrata, normalno izgledaju al su teška ko protuprovalna! Makar će ih starci teže razvalit kad se zaključam smijeh! Pobjego sam van (s bakom, dedom i Janom (sestra)) u Botanički headbang (ne gledajte me tak čudno, obećali su častit u Megiću poslje! njami). U Botnaničkom nisam bio 100 godina, baš je fora al me cijelo vrijeme bolio trbuh, pa nije bilo baš fora! Al kaj je najbitnije: KUPIO SAM PEDERUŠU!!! Uspio sam "pobjeć" od njih i svratit u knjižaru Mladost bang, tam sam je kupio. 50kn, neka ljeva marka, al nije bitno, crna je i fakat najmanja koju sam ikad vidio! Savršena, taman mi iPod i mobitel (eventualno nofčanik i ključavi) stanu!
Izgleda da sam na putu do doma izgubio pokaz headbangno, nemrem ga nać nigdje!
Dođemo doma i mama mi uvali neki račun koji moram otfurat do Geotehničkog studia (partneri firme mojih staraca) tam u onim zgradama, di me obično stari zaskoči kad se vraćamo iz škole! bang I, odem ja tam, i dam to i mislim si, kad sam već tu blizu, mogo bi svratit do drage nam Luciferijanke! Fakat sam otišo (NISAM NORMALAN! headbang 9 Uzeo sam si španjolski, namjeravam "učit", al već vidim da niš od tog... Al bi fakat trebo, u OGROMNOM sam zaostatku!
Popodne sam došo u napast da isprobam pederušu i otišo sam na Jarun se vozit, iPod na uši, pederuša oko pasa... Savršena je! Još sam si podigo sic (još više headbang), tak da jedva mogu do pedala i ODLIČNO je! Duplo brže idem, a duplo manje se umorim! naughty Projurio sam 2 kruga oko jaruna, mislio sam i treći (obično napravim jedan i više mi se ne da / nemrem više), al mi je zazvonio mob... Muc se vratila iz Rogoznice, pa me zove van. Cijeli dan odoljevam napasti da odem van i potrošim zadnje 3kn koje su mi ostale (osim love koju čuvam za mob), sve sam redom odjebavo, al sam na kraju popustio... rolleyesnut
Razmjenili smo iskustva i doživljaje s praznika i otišli na trg nać se s Danči i Ifom. Onda smo otišli u Profil Megastore još malo slinit po crnom iPodu (super je, al da opet kupujem, opet bi kupio bijell thumbuplud), nagovorio sam Ifu (LP fan) da i ona kupi onaj poster kaj sam ga jučer kupio. Nije trebalo puno nagovaranja wink. To su pravi fanovi! thumbupcool Još sam pokupio još onih malih besplatnih Harry Potter 4 film posterića, sad sam ih i zakeljio, u stupac od plafona do poda! Sve isti s Ronom i Fleur, samo je jedan u sedini s Harryjem i Moodyjem.
I baš kad sam se vraćalo doma, ponosan na sebe što sam 2 put danas bio u gradu, najmanje 3 puta prešo Gajevom i Bogovićevom (ispod Erolovog prozora) bez da sam ga sreo, eek! Evo ti njega s onom svojom (Valerijinom "friendicom iz osnovnjaka").
"Kaj se mi svaki dan srećemo?"
Ma neee, čini ti se! rolleyesrolleyesrolleyes bang
Nisam mogovjerovat! 4. dan za redom! Ko tu koga prati?! Sutra ću se zabarikadirat u sobu, spustit rolete i ne izlazit cijeli dan! dead

22.04.2006. | 00:17 | | 6 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"