body Blogeri na ledu - CASPeRov blog - Blog.hr body

Blogeri na ledu

Image Hosted by ImageShack.us
Ivy Omega, Karmen, Miđo i ja smo išli u Cinestar gledat Ice Age 2. Fakat savršen film thumbup, trgali smo se cijelo vrijeme, svakako ga treba ić pogledat!
Dok smo kupovali karte smo sreli Erola i njegovog frienda Kineza (ekipa iz posta pretpriošlog vikenda). Koja je vjerovatnost da ih sretnemo, još da Ivy Omega bude s nama! eek Fakat jedan naprama miljon! Imali smo SREĆE neg para, a Miđo je bio s nama and that's saying something! Erol je bio fasciniran kak sam ga se sjetio (nemreš nekog zaboravit za 10 dana!), uopznam ga s Ivanom očekujući da će on upoznat nju sa svojim friendom... namcor Figa! Where the hell R your manners, Erol???
A trebali ste Ivaninu facu vidjet! Ne zna kam bi pogledala, osmjeh od uha do uha (doslovno ovak cerek), tu i tam škicne Kineza dok smo ja i Erol pričali kaj idemo gledat... I njih dvojica idu na istu predstavu ko i mi... Onda su otišli.
Dok smo kupovali kokice (za Kami i mene njami) smo još hrpu ljudi vidli: Danči i Ifu (iz istog, gore spomenutog posta), Valeriju i Matiju... Svi idu na Ice Age! Kad smo napokon kupili kokice (Combo XL njami), svi koje smo sreli (including Erola i Mr.cerek) su se međusobno sreli i stoje u krugu i pričaju. Uletim i ja u krug i počne priča ko je u kojem redu, al nismo niš uspjeli 'pokrenut'... hm, da... no
U dvorani su Erol i Kinez sjedili red iza nas, al su na kraju negdje isparili, netragom nestali. no A fakat sam htio (nemam blage kak bi to izveo) spojit tog Kineza i Ivanu... no dead Al je dovoljno bilo da smo ih vidjeli, Ivy je cijelo vrijeme bila tak happpy (cerek) smijeh
Na kraju smo otišlu u Oliver Twista, di su nam (Kami i meni party) dali Strongbow! Nisam mogo vjerovat, konobar je popušio da Miđo ima 18. Tnx Miđo kaj si nas častio i kaj si nam zdilo alkohol party! Da nije bilo tebe, ja bi sad znao kaj treba pisat, više tog bi se sjećo i lakše bi gađo tipke... al ne bi bilo fora! party Nikom se nije svidjela ta piva od jabuke, pa sam ja moro popit i svoje i od Kami (meni teško palo party).
Tnx starcima kaj su nas pustili da idemo na onaj bus u 11.15, neke (imenjake wink) su odmah, čim smo nazvali, pustili, a neki su se pomučili... Na kraju smo na vrijeme stigli na taj bus, makar je izgledalo da nebumo ni na taj stigli...
U glavnom je super bilo njamiparty, we should do this more often! greedy

19.04.2006. | 00:41 | | 9 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"