body Euforia - CASPeRov blog - Blog.hr body

Euforia

Opet me buba inspitacija, a komp je zauzet! rolleyes Al nema beda, dobro je, he he! (mahLovesick) pišem post rukom, na papiru opet bum ga u sitne sate (petnest do 1) prepisivo na blog, al nema veze, dobro je! Ko što vidite, imam napadaj euforije, ekstaze, pitaj boga čega, al mi se sviđa! smijeh Čudno skroz, al imam feeling ko da ću poletit, ultra sam sretan smijeh, makar nemam baš neki odeđeni razlog biti! I ne, nisam ništa konzumirao... dobro, jesam, al to je bilo sinoć. party
Muc je bila otišla na rođendan nekoj svojoj pol-friendici u neku selendru (ak sam dobro pohvato iz priče zaliven) pa sam ja otišo s tetom, sa svoja dva kuma i sa starcima u Vidru gledat "Veliku zvjerku".
Image Hosted by ImageShack.us
Predstava je odlična. Glumi onaj tip iz Bumeranga, onda Marko Prilika i još onaj treći kojeg ziher znate, al se nemrem sjetit di je i kaj glumio. Samo njih trojica glume, a režirala je Slavica Knežević. Si tratta di un poslvni sastanak, njih dvojica su stari, iskusni biznismeni, a ovaj s Bumeranga je mladi kaj se tek ufurava. Uglavnom, fakat ultra smiješno, trgali smo se cijelo vrijeme. Stvarno za svaku preporuku! ja inače nisam fan kazališta, al mi je predstava bila bolja od hrpe nekih tam filmova.
Poslje smo otišli u Oliver Twist Pub (party), u Tkalči, tam di je kip one kurve na prozoru, pa prek puta, onaj birc s miljon stolaca vani. Pub je zakon! party Cijeli je taman i mračan, pomalo gotičarski cerek, ali je ipak uređenu malo "modernijem" stilu, tam negdaje devetnaesto stoljeće smijeh, doba Oliver Twista. Na dva kata je, a zadnji kat je za nepušače cerek (kaj se meni jako sviđa!). Mjuza mi je bila odlična, makar nisu puštali ono kaj bi si ja s iPoda pustio, al se moglo čut komercijale, RnBja, al i nekih fakat OK (satih) rock stvari. A kaj je najbolje, imaju Strongbow cerekpartycerek (onu moju i tetinu pivu od jabuke koju pokušavam dobit u Zagrebu od prošlog ljeta kad sam je u Poljskoj probao). Ajme savršenstva!!! Inače baš ne volim pivu, al je ova fakat savršena. Čak nije ni preskupa (2dl=15kn). Meni, stastvenom alkoholičaru bang je bilo dovoljno 4dl (2 čaše) da počne vertigo zujo (vrtoglavica), al mi nije bilo zlo ko poslje Depeche Modea.
A još poslje smo išli u neki fast food njami na hamburger njami, probo sam probo napravit njami McChicken i uspjelo je smijeh! Odlično je bilo, skoro ko pravi!
Na kraju smo probali otić i jabiki (MORE party), al je bila gužva, niš ne vidiš od dima, a još se k tome ori Štikla headbang lud, pa smo odustali i otišli do nas domai tam se još zajebavali do 3 zijev. Super je bilo! thumbup
Zanimljivo, kad sam s ekipom vani ne pijem, a kad sam s tetom, kumovima (ovaj put su bili i starci) onda se naroljam! lud headbang bang namcor nut smijeh
Image Hosted by ImageShack.us
I da, zadni tjedan škole idem (najvjerojatnije) u Prag na 4 dana s tetom! smijehsmijehsmijeh Idemo na koncert RED HOT CHILI PEPPERSa! smijehsmijehsmijeh Tak sam happy! smijehsmijehsmijeh Super su mi, makar ih nikad nisam stigo ozbiljnije slušat, jer imam samo "By the Way", al sad bumnabavil ostle čidi-e, i ovaj dupli kaj bu izašo za koji mjesec-2 (kum ga je obećo skinut što prije)... Krajem 6. mjeseca Peppersi, a 4.7. Franz Ferdinand! smijehsmijehsmijeh napokon neko koristan! smijehsmijehsmijeh Can't wait!
mah

09.04.2006. | 19:26 | | 8 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"